2018/04/04

Komentator miesiąca+aktualizacja honorowej listy

Komentatorem miesiąca marzec zostaje:


Gratulacje! Wygrywasz 50sd. Po odbiór nagrody zgłoś się do Soxo_ w ciągu 48h.

Serdecznie przepraszamy, że przez tak długi czas nie pojawiały się nagrody dla Czytelników. Przedkładamy życie prywatne ponad blogowanie, dlatego po prostu nie dałyśmy rady kontrolować komentarzy. Postaramy się być systematyczne w kolejnych miesiącach. :)
Tym bardziej dziękujemy Wam, że zostaliście z nami pomimo braku nagród! Jesteśmy ogromnie wdzięczne.
  

Aktualizacja Listy
Z przykrością z listy usuwam LilPrincess96 oraz RockaRolla_, ponieważ w poprzednim notowaniu dostały ostrzeżenie, a liczba komentarzy nie wzrosła.
Do Honorowych Czytelników możecie oczywiście wrócić aktywnie komentując posty!
Ostrzeżenie dostaje GirlEwelina  oraz ola4077.
Do listy dopisuję _Charmed_Girl_ oraz chciałabym dopisać także osobę o nazwie z bloggera Crystal Stardoll - proszę o podanie nicku z gry. :)
Szansę na dołączenie ma Kate, GlamSlodka oraz anime-girlxd.
 
Zakładka Honorowi Czytelnicy zostanie zaktualizowana w ciągu tygodnia.

12 komentarzy:

  1. O jeju, bardzo mi miło! Mój nick z gry to crystalwaters. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Jejku, ten nowy wygląd jest świetny, totalnie w moim stylu <3
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  3. O ja cie panie! Istniejacy, a co bardziej AKTYWNY blog o Stardoll! Cholera! Dawno nie gram, ale czasem se takie wspominki miewam. Jeju, rozczuliłam się XD

    Ah te czasy Ciekawski Stardoll, nie wiem co sie z nim stalo :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie działa od kilku lat :)

      Usuń
    2. No ale tak znikneli bez slowa... czy coś jak zwykle przeoczyłam?

      Usuń
    3. Niestety znikneli nagle

      Usuń
  4. Ooo dziękuję ♥♥ nie spodziewałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałam szansę, no popatrz xd

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń