2018/04/12

Aranżacje

Kochani!

Mam wielką przyjemność dołączyć do załogi bloga, do działu bliskiemu mojemu sercu, mianowicie aranżacji. Mam na imię Joanna, mój nick to jothequeen. Być może spotkaliśmy się gdzieś na czacie lub też widzieliście kiedyś jakiś mój post? Jeżeli nie, miło mi jest Was poznać :)

Dzisiaj, moim motywem przewodnim jest noc, a dokładniej księżyc. Jest on najpiękniejszym symbolem nocy, od zaorania dziejów oświetlał drogę prawiecznym podróżnikom, dawał natchnienie romantykom i poetom, miał znaczenie magicznie i spiritualne. Dziś mało kto zwraca na niego uwagę, zajęci swoimi sprawami, zamknięci w domach, restauracjach, klubach. Dla mnie zaś, noc jest ulubioną porą, kiedy cały zgiełk przemija za horyzontem, a Ty możesz się wyciszyć, skupić na tworzeniu czy po prostu - patrzeniu w niebo. Osobiście uwielbiam patrzeć na gwiazdy i księżyc latem. Wydaje nam się wtedy, że każda z tych gwiazd jest taka mała, my zaś jesteśmy centrum wszechświata. Co jeśli, jednak jest odwrotnie? Gdy patrzę w niebo, czuję się jak taki mały punkt - mały, ale czy też znaczący? Być może, dla kogoś tak. Ktoś kiedyś mi powiedział, że gdy czujesz się samotny, czy gdy tęsknisz za kimś, zwróć się do nieba, bo choć ta osoba jest daleko, patrzy na ten sam księżyc.

Tutaj chciałam Wam przedawić jeden z wielu pokoi, który właśnie inspirowałam księżycem.


Co o nim sądzicie?
Czy Wy też czasem spoglądacie w gwiazdy?

13 komentarzy:

  1. Łał. Świetną atmosferę ma to wnętrze :)
    Co do patrzenia w gwiazdy... Kilka lat temu obserwowałyśmy z siostrą noc tzw. spadających gwiazd. I podczas obserwowania było świetnie. Rano, kiedy okazało się, że mam calutkie nogi posiekane przez komary, już nie było tak fajnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Rano, kiedy okazało się, że mam calutkie nogi posiekane przez komary, już nie było tak fajnie" I tak skończył się romantyzm a zaczął pozytywizm. ;) stardollowy10

      Usuń
  2. Super, bardzo mi się podoba :D ja w nocy głównie albo siedzę przed kompem, albo oglądam film albo imprezuje :)

    Anime-Girlxd

    OdpowiedzUsuń
  3. Obejrzałam parę Twoich aranżacji już jakiś czas temu, więc śmiało mogę powiedzieć, że zapoznałam się trochę z Twoją osobą dużo wcześniej. Aranżacja jest piękna, cudowne przedstawienie na "obrazku".

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam patrzeć w księżyc! A aranżacja jest piękna, taka magiczna ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka inna, taka smutna, taka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Co prawda na stardoll jestem fanką 'normalnych' wnętrz, ale to jest piękne. Uwielbiam motywy księżyca i ogólnie nocy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Lał, jest śliczna! Jedyne, co mi osobiście się nie podoba to te dwie czarne postacie z boku. Witaj serdecznie na SiMie i życzę Ci wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega wnętrze! Bardzo mi się podoba. No i witamy nową redaktorkę :D
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna, dopracowana. Trochę nie moje klimaty, ale na pewno włożone było w to wnętrze sporo pracy. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieje jeszcze nie zostały zaorane (na szczęście dla nas) XD. Dodatkowo, rozumiem że nieudolna kalka językowa z angielskiego pod słowem "spiritualne" ma oznaczać duchowe, bo ja się w sumie musiałam zastanawiać co autor miał na myśli. Ja bym sugerowała, że jak się już coś robi, to robić to dobrze i do końca, więc albo nie spolszczać, albo "spirytualne", choć nie wiem szczerze czy takie słowo nawet istnieje. Co do pokoju to nawet cieszy oko

    OdpowiedzUsuń