2018/04/02

Uszy LE za 250sd i koniec zniżek dla Royalty?!

Znacie takie uczucie, że czasem na Stardollu wydarzy się coś takiego, że jedyne co Wam przychodzi na myśl to: "Wtf?! Co tu się..." No to teraz jest taki właśnie moment. Admini przed chwilą wprowadzili do Starplazy królicze uszy z woalką LE, które kosztują 250sd (!). Uszy trafiają do Salonu Piękności. Jestem bardzo ciekawa czy ktoś z Was je postanowił kupić i w jakim czasie ogólnie się wyprzedadzą. Według mnie jest to śmieszne, że za taką nieprzydatną i brzydką rzecz Stardoll liczy sobie tyle stardollarów, stwarzając przy tym jakiś pozór wątpliwej ekskluzywności. Nic dziwnego, że później ceny w bazaarach wyglądają tak jak wyglądają. Kolejną rzeczą, jaką nie wiem czy zauważyliście, jest zlikwidowanie najfajniejszej ( i chyba jedynej) oferty jaka do tej pory się na Stardoll pojawiła skierowana do Royalty - zlikwidowanie 10% zniżki. To żałosne, naprawdę. Trzydniowa promocja na resztki limitek moim zdaniem w żaden sposób nie rekompensuje wycofania rabatów. A może to taki nieśmieszny żart ze względu na wczorajsze Prima Aprilis?
Napiszcie co o tym wszystkim sądzicie.


EDIT: Najprawdopodobniej zlikwidowanie zniżek jest jednak błędem. Admini podobno nad tym pracują. Jeśli coś teraz kupicie to po naprawie błędu zniżka ma być zwrócona na Wasze konto. Ile w tym prawdy nie jestem do końca pewna. Jeśli jest to naprawdę błąd to ok, wybaczam im ;)


30 komentarzy:

  1. Co tu się dzieje... Myślałam że ja tylko mam problem ze zniżką. Napisałam nawet do adminów w tej sprawie i odpisali mi, że naprawią ten problem w odpowiednim czasie. A te uszy to kto to kupi. Szukają głupich czy co xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że jest to błąd. Royalty i tak nie daje zbyt wiele...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie to nie daje nic godnego uwagi, oprócz tej zniżki :D

      Usuń
  3. Tragedia te uszy. Najśmieszniejsze jest to, że dużo osób je już kupiło xDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ciekawe czy spojrzeli na cenę. stardollowy10

      Usuń
    2. Dużo osób? Trochę ponad 200, a wbrew pozorom to właśnie nie jest dużo xd

      Usuń
  4. jeszcze zrozumiałbym cenę, jakby były jakoś super limitowane, ale 1200 sztuk...

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby było 200 egzemplarzy to uszy by były ekskluzywne, ale 1200? Wig

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupią panie z Turcji pewnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, paru Polaków też pewnie się znajdzie. stardollowy10

      Usuń
  7. Dla mnie te uszy mogą kosztować nawet 25000 sd. Byle tylko rzeczy, które mi się podobają były tanie i dostępne. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  8. te uszy są tragiczne,a cena jest z kosmosu....co do zniżek to szczerze nie zwróciłam uwagi,dopiero dowiedziałam się od Marty32222 ze admini usunęli zniżkę xd mi się to nie spodobało,bo jednak zawsze te parę sd taniej można było coś kupić,mam nadzieję że to błąd i admini przywrócą ją z powrotem

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  9. turcja to wykupi

    jeez, wycofanie zniżek dla royalty to przesada, nikt już nie będzie kupować royalty lol. właściwie to dobrze, że już nie gram, bo nie wyobrażam płacenia im za taką jakość strony. niedługo tylko zostanie tam turcja i pseudo entuzjaści mody znający tylko celine i balenciagę nie mający nic do roboty oprócz robienia gal nagród dla swoich doll kek

    OdpowiedzUsuń
  10. Uszka nie są tragiczne, ale (pomijając rzecz jasna cenę) gdy ma się włosy ze StarDesing rzecz traci cały użytek.
    Co do zniżki. Nie pozwalała zaoszczędzić majątku, ale przynajmniej... Dawała taką lekkość na duchu XD Że jednak mamy te 10% w kieszeni. Oj, nieładnie Stardoll'u
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  11. Najdroższa rzecz na Stardollu, która wyszła do Plazy, czy się mylę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stare kiece z le były po 300 sd nawet i powyżej

      Usuń
  12. A ja je kupiłem, ładne są i może troszke mam coś z głową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym kupiła bo są serio ładne i dobrze wykonane ale ugh czemu salon w dodatku mi sie coś chyba popsuło bo mam cenę ponad 1k XD

      Usuń
  13. Hahahahahahahaha - tyle o uszach...
    Zniżki zawsze są przydatne, ale zabranie ich, to dno.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uszy są ładne, ale ta cena....

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogólnie to jak weszłam na access to tam była ta zniżka i uszy miały normalnie cenę 225 SD

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne, ale drogie i bezużyteczne, bo w salonie. No kurde! Teraz zabrali zniżkę, jak mi akurat po kilku latach w końcu stuknęło roy://

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób tak żeby usunęli Ci Royalty to może przywrócą nam zniżkę!:D

      Usuń
    2. W sumie to mi niepotrzebne po usunięciu tych zniżek, więc jak ktoś napisze petycję to sama się pod nią podpiszę :D

      Usuń
  17. Te uszka to jakiś żart. Na co komu coś takiego za taką cenę? XD

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobra to akurat jest zabawne. Dlaczego coś co wyglada jak siatka na ziemniaki jest warte 250sd? Najwidoczniej skonczyly sie pomysly wraz z eurosami na wyplate dla dennych grafików. Pozdrawiam - Oluś

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się podobają. Cena kosmos, ale cóż.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na doll wyglądają bardzo ładnie, ale cena jest o wiele za wysoka ;P

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne, kupiłabym gdyby cena nie kosztowałaby tyle co jedna z rezydencji mojej doll'ki.

    Anime-girlxd

    OdpowiedzUsuń