2018/04/27

Sposób na Weekly Superstar Gift


Witajcie! Dawno nie było Sposobu na Weekly Superstar Gift, prawda? Sama za nim tęskniłam, bo bardzo lubię ten dział. Niestety admini dostarczali nam albo artykuły do aranżacji (która wymaga jednak więcej czasu niż stylizacja, więc nie zawsze mogę sobie na to pozwolić) albo po prostu nieciekawe rzeczy z którymi nie widziałam sensu robić outfitu. W tę środę prezentem były okulary ze sklepu Film Theory, w oryginalnej cenie 14sd. Moim zdaniem są naprawdę ładne, ale ich ogromnym minusem jest to, że wędrują do Salonu Piękności, dlatego nigdy więcej ich nie użyję. Dzisiaj wyjątkowo zobaczycie tylko moją stylizację. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :)
okulary - Film Theory, naszyjnik - LE, top - Saint Laurent, sukienka - Callie's Picks, torebka - MSW, buty - Subcouture


12 komentarzy:

  1. Okulary są super, szkoda, że aktualnie nie mam ss.
    Stylizacja jakoś mnie nie powaliła, wywaliłabym tę niebieską sukienkę, albo srebrną, bo dwie razem się gryzą, mają zupełnie inny styl.

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie te okulary są brzydkie xd jeśli chodzi o stylizacje to mi się podoba :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. osobiście uważam, że stylizacja byłaby lepsza bez okularów xd Mimo wszystko bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam się do czego przyczepić, wszystko do siebie pasuje, całość też wygląda ładnie

    OdpowiedzUsuń
  5. te okulary są moim zdaniem dziwne, nie sądzę bym miała je kiedykolwiek użyć. Stylizacja bardzo mi się podoba, ale czy kiedyś jakaś Twoja mi się nie podobała? XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że te okulary są z salonu piękności, bo są faktycznie fajne. Stylizacja też mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się niezbyt podobają te okulary, ale stylizacja już tak 👌

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale genialne użycie! Sama bym na to nigdy nie wpadła, moje okulary raczej przeleżą w schowku
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń