2018/04/20

Stardoll alternatywnie


Hej to znowu ja - Rocka! Mam Wam wszystkim do zaprezentowania swoją autorską serię postów na temat mody alternatywnej. Z grubsza będę skupiać się na tego typu markach odzieżowych, subkulturach, alternatywnych dollkach na stardoll, itp. Zakres będzie różny, aczkolwiek oscylujący wokół mody alternatywnej. Czekam na Wasze opinie na temat nowego działu!

  W dzisiejszym poście przybliżę Wam jedną ze znanych, alternatywnych marek odzieżowych jaką jest KILLSTAR. Seria ubrań kierowana jest do osób, które nie boją się manifestowania swojej odmienności. Napisy oraz symbole na ubraniach niejednokrotnie noszą znamiona kontrowersyjnych. Sama jestem fanką tej marki. Postanowiłam więc przyjrzeć się bliżej tendencjom jakie pojawiają się w ofercie, a są to charakterystyczne zdobienia w postaci kolców, pentagramów, kołnierzyków oraz koronek. Wszystko wzbogacone oczywiście o nietypowe nadruki. I koniecznie w czarnym kolorze :)

 

 Poniżej dwie stylki inspirowane tą marką. W pierwszej bazą był sweter z pentagramem i to właśnie do niego dobierałam pozostałe ciuszki. Natomiast w drugiej chciałam połączyć elegancję poprzez dodanie kołnierzyka, butów i teczki z nieco ekstrawagancką ozdobą na głowę i sukienką, która w zasadzie jest jedną mega wielką, oversize'ową koronką.

 
    1. tunika - self-made w stardesign, + nelly, rajstopy, buty, plecak – Fallen Angel, kurtka – Bonjour Bizou, kapelusz – Vinyl, okulary – Callie's Picks
    2. sukienka - M. Jacobs + Saint Laurent, buty - Fallen Angel + Runway, teczka - F. Angel, kołnierzyk - B.Bizou + E.Panda, 
    ozdoba na głowie - Callie's Picks + Bod Mod


     Znacie KILLSTAR? Co myślicie o ubraniach tej marki?
    Podoba się Wam czy może jest zbyt ekstrawagancka?

35 komentarzy:

  1. ja Ci dam pentagramy szatanistko Ty :* :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  2. znam,mam w swej szafie leginsy i spódnicę w szkocką kratę z tej marki,które dostałam w prezencie od swego chłopaka :D podobają mi się ciuchy,ale ceny są kosmiczne xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. co do stylizacji to podoba mi się pierwsza propozycja :)

      martusia-16

      Usuń
    2. O tak, ceny to jakaś makabra. Dobrą niszę sobie znaleźli, bo tego typu ciuchów w żadnym sklepie się nie dostanie, więc jak coś Ci się spodoba to musisz kupić, nie ma tańszych zamienników xD

      Usuń
    3. no niestety xd ja tam nie kupuje,do swojego chłopaka zwykle pisze:o to mi się podoba,to mi się podoba,a za jakiś czas patrze a od niego właśnie coś dostaje hahah

      martusia-16

      Usuń
    4. To nie prawda, że tego typu ciuchów się gdzie indziej nie dostanie :) Restyle chociażby w moim odczuciu ma bardzo podobną ofertę. Ceny są co prawda takie same bądź wyższe, ale jednak to Polska firma, więc i wysyłka szybsza :) Restyle jest z mojego rodzinnego miasta, ale niestety nie mają możliwości odbioru osobistego, więc muszę dodatkowo płacić za przesyłkę, która idzie przez 3 ulice dalej XD

      Usuń
    5. Restyle ja traktuję bardziej jako sklep - pośrednika niż markę ciuchów:) Większość ich rzeczy projektuje Euflonica, ale mieli też produkty różnych marek, właśnie nawet nie wiem czy i Killstar gdzieś nie myknęło. Zresztą na restyle w większości możemy kupić gotyckie ciuchy, a Killstar ma też kurtki czy inne rzeczy idealne dla metaluchów różnej maści, dlatego ja uważam, że oferta jest nieco inna ;D
      Jaaak słabo, że nie mają w opcji odbioru osobistego! Na Twoim miejscu też bym sobie wolała podjechać i odebrać niż płacić za wysyłkę, zwłaszcza że to nie są tanie rzeczy i nawet te dwie dychy więcej bolą://

      Usuń
    6. o właśnie,a jak z jakością ciuchów od restyle??bo kiedyś czytałam że ludzie mocno narzekali,że ciuchy nie zgadzały się z rozmiarówkami i gatunkowo też kiepsko :V a dopytuję gdyż rockmetalshop zaczął mieć w sprzedaży ubrania z tej firmy

      martusia-16

      Usuń
    7. Nie no tak, Restyle to pośrednik :) Oferta oczywiście jest zróżnicowana, ale da się znaleźć bardzo podobne rzeczy :) Dlatego myślę, że jak ktoś szuka ubrań takie jak zawarłaś w poście to śmiało mogę polecić Restyle.
      Martusia - u mnie nigdy nic się nie zdarzyło złego. No może raz mi się płaszczyk delikatnie na poszewce przerwał, ale to po długim użytkowaniu i to było bardzo dawno temu gdzie Restyle miało go z jakieś chińskiej strony :D Mimo to i tak sprawował się świetnie. Na inne ubrania też nie narzekam, chociaż nie mam ich za dużo stamtąd.

      Usuń
    8. Ja mam sukienkę, płaszcz i koszulkę z restyle. Wszystko dostałam ładnie zapakowane, rozmiarówki takie jak zamawiałam. Na jakość też nie narzekam. Koszulka ma już z 6-7 lat, a nadruk wciąż świetnie się trzyma, materiał też się nie wyciągnął. Także ogólnie ja też polecam :)

      Usuń
    9. Ja mam plecak z restyle i jest fajny. Co do ciuchów mam mega pecha-kazdy rozmiar jest dla mnie zły xd S za obcisłe a M szerokie więc uwaga na wymiary :D

      Usuń
    10. Yagamine to tak jak ja hahaha zamawiam M to jest zbyt przylegające do ciała,a zamawiam L to jest trochę za szerokie i weź zrób zakupy przez neta xD

      martusia-16

      Usuń
  3. Super pomysł na dział ;) w sumie nie jest to za bardzo mój styl, ale z ciekawością będę czytać te posty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mam nadzieję, że czasami uda Ci się znaleźć w tym dziale coś dla siebie :) będę pisać o różnych rzeczach, nie tylko o markach ubrań :))

      Usuń
  4. Ta druga stylizacja jest taka śliczna, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam i uwielbiam Killstar, posiadam kilka ubrań tej marki :)
    Obie stylizacje są super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam parę ubrań tej marki. Tylko starsze panie dziwnie się na mnie patrzą na ulicy xd. Dobrze, że chociaż w pentagramach nie chodzę, bo dopiero by mnie wykleły.
    Stylizacje mi się podobają, sama nie wiem która bardziej :D
    Lalka566

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O piona;D Na mnie też czasami dziwnie się patrzą, ale nie ma co się przejmować, trzeba żyć dla siebie, a nie dla innych;D Bardzo się cieszę, że moje stylki przypadły Ci do gustu :))

      Usuń
  7. Ten styl jest mega w moim guście! Stylizacje jak zawsze piękne (dziwne byłoby, gdyby było inaczej), a drugą kocham całym serduszkiem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że przypadł Ci do gustu mój pomysł na dział i stylizacje ;D

      Usuń
  8. Bombowy post! Pomysłowa Rocka:P
    Świetnie Ci wyszły te stylizacje, diablico;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kompletnie nie mój klimat, ale fajnie zapoznać się z tym, co lubisz najbardziej. :D
    Z ciekawości przejrzałam sklep internetowy i kilka rzeczy mogłoby się znaleźć i u mnie. Druga stylizacja super, w pierwszej drażni mnie ten pentagram. Nie lubię projektów. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że chociaż to nie Twój styl to czasami uda mi się czymś Cię zainspirować;D Nie zawsze będę pisać o ciuchach, czasami o subkulturach, różnych tendencjach w modzie i tak dalej, co by nie było za nudno ;))

      Usuń
    2. "Kompletnie nie mój klimat" Najka, nasze ukochane discopolowe stylki też będą :)) stardollowy10

      Usuń
  10. Uwielbiam ten sklep i ten styl. Sama nic z niego nie mam-bo mnie nie stać XD ale ggdby było mogłabym wykupić pół asortymentu :D Stylizacje są świetne

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rogi. Wie ktoś może z czego są oryginalnie (nie callie's picks)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rogi są z Bod Mod. Z Callie's jest ten czarny wianek czy tam ozdoba na głowę :))

      Usuń
  12. Mam sporo rzeczy w sumie od nich, ale miałam na nich fazę jak byłam o wiele młodsza. Dzisiaj już trochę inaczej się ubieram, ale przyznam, że nadal po nie sięgam jeszcze :D Co do cen nie przesadzajmy. Dobra jakość i unikalny design muszą trochę kosztować :D

    Anime-Girlxd

    OdpowiedzUsuń
  13. A co do stylizacji to obydwie są zajebiste :D

    Anime-Girlxd

    OdpowiedzUsuń