2018/04/01

Wielkanocne wnętrza

Cześć wszystkim!
Z okazji Wielkiej Nocy przygotowałam dla Was udekorowane, wielkanocne apartamenty Stardoll'owych użytkowników. Pobuszowałam trochę po Spotlight, gdzie znalazłam naprawdę ciekawe prace. Uważam, że jest to najlepsze miejsce do znalezienia inspiracji oraz ciekawych pomysłów. Więc jeśli nie macie jeszcze weny, jak udekorować Wasz wielkanocny pokój zachęcam do oglądania. :)





















Co sądzicie o przedstawionych apartamentach? Któreś Was urzekły, czy odwrotnie - nie jesteście fanami takich wnętrz? 

Czekam na Wasze komentarze i życzę Wszystkim smacznego jajka 🥚💜💜


13 komentarzy:

  1. szósty pokój jest urzekający :)

    OdpowiedzUsuń
  2. za dużo wszystkiego.. mimo, że lubię cukierkowy klimat to tutaj się przesłodziłam oglądając :D
    jak dla mnie najlepiej wygląda 3 pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, nie wiedziałem, że nawet Michniki z Gazety Wyborczej grają w Stardoll. ;) :D stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo wszystkiego, ale ten jeden raz można sobie pozwolić na tyle dobrobytu :D
    GlamSlodka

    OdpowiedzUsuń
  5. Martini, bardzo uroczo. W drugim roomie nie widzę tego wielkanocnego klimatu, jedynie stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie to jest w każdym przesyt, mocny przesyt

    OdpowiedzUsuń
  7. aranżacja martini1966 bardzo mi się spodobała, jest mega bajkowa. Skojarzyła mi się nieco z Alicją w Krainie Czarów. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie jest wszystkiego jest za dużo. Kocham różowy kolor, jednak tu jest przesada. xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie uważam, żeby druga aranżacja była wielkanocnym wnętrzem, jedynie co to outfit dollki, ale to i tak tylko uszy :P Reszta jest całkiem fajna, ale pokoje są strasznie przepełnione

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo spodobał mi się różowy Wonderland martini1966 :)

    OdpowiedzUsuń