2020/07/28

Małe ogłoszenie

Byliście niezadowoleni z dwóch poprzednich prezentów dla Superstar? Ja bardzo, ponieważ dostawaliśmy najtańsze meble z nowej kolekcji Basic za Starmonety. Postanowiłam zapytać innych użytkowników, czy również są rozczarowani takimi podarunkami. Stworzyłam temat w klubie Royalty i... odpisała mi Dusty-Lynn: 



Tego się nie spodziewałam – nie stworzyłam tego posta z zamiarem wyżebrania czegokolwiek, chciałam jedynie poznać opinię innych graczy. Admini jednak wzięli sobie nasze rozczarowanie do serca i obdarowali nas kolejnym upominkiem: 

Jeżeli macie status Superstar, to lećcie po swoją nową spódniczkę ze sklepu Vinyl :D 
Uważam, że to dość miły gest ze strony adminów. Co o tym sądzicie? 

Dodam jeszcze, że szafka, którą odebraliśmy wcześniej, nadal zostaje w naszym schowku, a to jest po prostu drugi prezent w ramach Weekly Superstar Gift. 

5 komentarzy:

  1. Nie mam ss, a spódnica jest brzydka, gdyby nie zielony mazgaj, byłaby super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci, w końcu ktoś to napisał. Też chciałam już do nich pisać, bo to był jakiś żart.. Miło, że przynajmniej tego nie zignorowali;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chwilowo nie jestem SS. Fajnie, że cokolwiek zrobili z tym...

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem ss wiec mi to obojetne. Rzeczy za starcoins w ogole nie powinny byc w preznecie dla ss, zaden to przywilej.

    OdpowiedzUsuń