2020/07/12

Stylizacja z darmówką #12

Hejka! Tym razem jedna z nowszych darmówek, w
dodatku tematyczna. Sama w sobie mi się nie podoba
ale uważam, że udało mi się ją obronić tą stylizacją.
Co myślicie?
KONKURS

Stwórzcie stylizację z tą darmówką i podlinkujcie w komentarzu do 17.07.
Nagroda 35 sd.
_________________________________________________________________________________

WYNIKI

Poprzedni konkurs chyba nie przypadł wam do gustu ponieważ
stylizacje stworzyła tylko jedna osoba i tylko z jedną darmówką.
W związku z tym nagrodę zgarnia not_ur_babe!  
Zgłoś się proszę po nagrodę do mnie na Stadoll. :)
   

12 komentarzy:

  1. Jak dla mnie, to stylizacja jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja jest nawet ładna,ale ta koszulka jest koszmarna...ja ją wywaliłam xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja świetna! Udało Ci się zrobić coś ładnego z tego koszmarku. Ja nawet nie brałam udziału w tym konkursie, koszulka totalnie nie jest w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi nie zbyt przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy to było darmowe?! Rany, chciałabym ją mieć, nadruk jest z bardzo urodziwą grafiką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, super stylizacja! Sama bluzka mi się nie podoba, ale tutaj prezentuje się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spoko stylka. Bluzka normalna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba, zastanawiałam się, czy da się wystylizować ładnie tą darmówkę i widać, że jednak się da. Z tego co pamiętam zrobiłam 2 stylizacje z dwoma darmówkami, dziękuję!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, ale zlinkowałaś dwa razy pracę z butami :(

      Usuń
    2. Rzeczywiście, przez moje roztargnienie musiałam zlinkować to samo, w takim razie przepraszam i dziękuję jeszcze raz❤️

      Usuń
    3. Wstawiam jeszcze swoją propozycję z dzisiejszą darmówką:) https://imgur.com/rMiSXkR

      Usuń
  9. Nie lubię tego typu spodni, ale stworzyłaś z nimi świetną stylizację! co do darmówki, całkiem ładna : )

    OdpowiedzUsuń