2020/07/05

POLOWANIE NA UBRANIE - WYDANIE SPECJALNE

Cześć! Tym razem nie ja mam dla Was bazarkową zdobycz, a nasza czytelniczka Karolinnaaa2222, której w dzisiejszym poście oddaję pałeczkę: 



Hej Kochani Czytelnicy Stardoll i My!

Z tej strony Karolina (karolinnaaa2222). Po przerwie wróciłam na Stardoll i trochę się nudziłam, przeglądając blog wpadłam na pomysł, że może przesłać post od siebie(?).

Zainspirowałam się postami Rocki i ruszyłam w poszukiwania bazaarowe. Trafiłam na - moim zdaniem - bardzo ładną narzutkę z LE za 43sd. Skusiłam się, gdyż wpadła mi w oko, a jej pierwotna cena, to cos koło 130sd, więc okazja.
Tworząc stylizację pomyślałam o... sekretarce! Sama nie wiem dlaczego i po chwili stworzyłam ową stylizację. Choć po ukończeniu stwierdziłam, że bardziej wyszło elegancko niż do pracy. Zaczęłam od sukienki, kiedy ja nałożyłam zauważyłam 'koronkę' przy rękawach i dodałam tą dolną, kolejno dodałam kolczyki i pasek, a buty i torebka wydawały mi się oczywistymi wyborami.



Co sądzicie?


______________________________________________

Swoje stylizacje, makijaże, aranżacje oraz artykuły możecie wysyłać na adres: sdimy.blog@gmail.com lub w wiadomości prywatnej na Facebooku do Rocka SD (link do profilu w zakładce "kontakt"). Stylizacje, aby mogły zostać opublikowane muszą być wykonane na białym tle.

9 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się to z LE ale co do stylizacji nie mam zastrzeżeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi osobiście samo ubranie też się nie podoba, stylizacja jest ok, ale dla mnie za mało ciekawie.
    Można zmienić buty na jakieś bardziej wyszukane i dodać więcej złotej, ''przesadzonej'' biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja fajna, dodałabym może jakiś czerwony akcent, bo świetnie komponowałby się z ustami. Bardzo fajnie wyglądają te koronki!
    Kurteczka/ żakiet jest fajny, no i świetna cena ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja, faktycznie taka biurowa.
    Kurtka sama w sobie jest średnia, ale za tę cenę opłaciło się kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi osobiście nie podoba się ani marynarka ani stylizacja

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko razem ładnie zgrane :-) No i kurtka za tą cenę to dobry zakup :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza klasyczna stylizacja. Moze dla mnie jedynie lepiej byłoby bez koronki na dole sukienki. Marynarka calkiem ladna, kojarzy mi sie z Chanel :) mysle ze mozna rowniez spróbować wystylizowac ja w stylu Chanel z lat 90 :) to byloby cos!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi przypadła do gustu twoja stylizacja, a kurteczka w takiej cenie to mega okazja jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja bardzo ładna, jedynie zmieniłabym pasek na jakiś inny : )

    OdpowiedzUsuń