2020/07/27

Stylizacje za Starmonety #3

Od kilku dni mam jakiś straszliwy problem z weną twórczą, dlatego nie jestem do końca zadowolona z dzisiejszych stylizacji. Niemniej jednak przedstawię Wam swoje pomysły – może komuś spodoba się baza, którą stworzyłam i wystylizuje ją kreatywniej :D 

1. 



Ponownie użyłam tych butów, ponieważ chciałam je przetestować w połączeniu ze spódnicą. Nie miałam pomysłu na torebkę (dobierałam ją pół godziny i nic...), dlatego zdecydowałam się wykorzystać baloniki, które zalegają w moim schowku w kilku egzemplarzach. Długo wahałam się również nad tym paskiem, ale ostatecznie użyłam go w swojej stylizacji. 

Koszt stylizacji:  Body It Girls – 130 sm | Spódnica Vinyl – 240 sm | Buty It Girls – 120 sm | Pasek It Girls – 125 sm | Skarpetki Vinyl – 54 sm | Okulary Vinyl – 135 sm | Baloniki – 5 sm 


2. 




Ta stylizacja jest bardzo uniwersalna i dość prosta. Myślę, że może spodobać się osobom, które stawiają na eleganckie, minimalistyczne stroje. Chciałam, aby ten outfit był spokojny i raczej skromny. 

Koszt stylizacji: Spodnie Vinyl – 180 sm | Bluzka Pretty N' Love – 171 sm (chyba już została przeniesiona do bazaru) | 
Buty It Girls – 110 sm (dostępne w bazarze) | Torebka Starpoint Rewards – 0 sm | Kolczyki Vinyl – 117 sm |
Pasek Bonjour Bizou – 95 sm (bardzo polecam ten pasek!) 


3. 


Ostatnia stylizacja również jest bardzo bezpieczna. Nie dzieje się w niej wiele, więc może przypaść do gustu spokojniejszym osobom. Ponownie wykorzystałam w niej ten świetny pasek – to naprawdę rzecz godna uwagi! Nienawidzę tego płaszcza za brak podszewki, więc stworzyłam ją sama – nie jest idealna, ale nie znalazłam w swojej szafie niczego, co lepiej imitowałoby brakujący element. Ponownie miałam problem z wyborem torebki (te za Starmonety są często dość brzydkie lub nie pasowały do tej stylizacji), więc wyszperałam takie cudo ze schowka i użyłam w charakterze torebki (załóżmy, że musiałam ją na chwilę postawić :D). 


Koszt stylizacji: Buty Vinyl – 130 sm | Spodnie It Girls – 125 sm | Płaszcz Basic – 250 sm | Bluzka Decades – 333 sm (do wyszperania w bazarku) | Kolczyki Nelly – 25 sm (do kupienia w bazarze) | Torebka Starpoint Rewards – 0 sm | Pasek Bonjour Bizou – 45 sm 


Kochani, jak widzicie, dzisiaj nie jestem zbyt kreatywna, po prostu mam gorsze dni – myślę, że nie ma nic złego w tym, aby się do tego przyznać, przecież nie każdy z nas jest zawsze idealny :D 
Mam nadzieję, że dzisiaj to Wy mnie zainspirujecie i podsuniecie jakieś fajne pomysły! 
Pięknego dnia! 






10 komentarzy:

  1. Pierwsza może i jest taka sobie, bo nie w moim stylu, druga również. Natomiast 3 jest cudowna, myślę, że najlepsza z Twoich wszystkich postów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 3x TAK! Świetnie Ci wychodzą te posty za sm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję ❤️ Miło przeczytać coś takiego!

      Usuń
  3. 2 i 3 są naprawdę dobre. W pierwszej stylizacji podoba mi się wykorzystanie tych serduszek - pomysłowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję 😇 Na te serduszka wcześniej nie miałam pomysłu, a często dostawałam je jako prezent 😅

      Usuń
  4. Jedynie druga mi niezbyt przypadla do gustu. W pierwszej podoba mi sie pomysl, moze niekotore rzeczy sa kiepsko wykonane, ale to wina grafikow. Trzecia jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię 🦋 Rzeczy za sm niestety dość często są kiepsko wykonane, ale zdarzają się też prawdziwe perełki 😇

      Usuń