2020/07/04

NOWE KOLEKCJE

Cześć! Pora nadrobić zaległości i uzupełnić archiwum bloga o ostatnie dostawy. Dzisiaj otrzymaliśmy kolekcję recolorów do sklepu Basics Decor za... uwaga - STARDOLARY. Odkąd gram w tę grę ten sklep zawsze proponował rzeczy za starmonety. Moim zdaniem wrzucanie recolorów akurat do tego sklepu to błąd. Nie można było tego zrobić w Pretty'n'Love Decor, tak jak było z poprzednią dostawą mebli? Ale cóż, to je stardoll, tego nie ogarniesz =D Tydzień temu pojawiła się kolekcja ubraniowa w sklepie It Girls z HotBuysami oraz Tributami. W ciągu tygodnia otrzymywaliśmy także mini kolekcje do sklepu Vinyl. Uważam, że robią się minimalnie lepsze od tych początkowych. A jakie jest Wasze zdanie na temat nowych kolekcji? Podzielcie się!

Basics Decor



It Girls



Vinyl

10 komentarzy:

  1. Też mi się nie podoba dostawa mebli za sd do basics decor.. Co do ostatniego itgirls- jest jeszcze gorzej niż ostatnio, nic nie kupiłam. Za to jestem pozytywnie zaskoczona ostatnimi mini dostawami, bo naprawdę są ładne i kupuję często całe looki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostawa do it girls choc niewielka, to jednak calkiem udana. W koncu torebki! Ladnie prezentuja sie rowniez płaszcze od Balenciagi. Codzienne dostawy coraz lepiej wygladaja - nareszcie trendy ubrania i dodatki. Nowe dekoracje slabo zachecaja do zakupow. Bawi mnie to, ze adminom nie wyszlo dodanie rzeczy za starcoins i jakies badziewie ma okropnie wysoka cene. Przeciez kiedys byly to malo warte przedmioty. Dodam, ze wyglad sklepu przypomina wyprzedaz garazowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mini kolekcje faktycznie lepsze, parę rzeczy kupiłam. Zawiodłam się okropnie, że dodali te dekoracje do Basics, jeszcze nic za fioletową walutę... Z It Girls wpadły mi w oko torebki, na pewno kupię jedną lub kilka xD

    OdpowiedzUsuń
  4. z It Girls kupiłam czarną i białą torbę,co do mini kolekcji to w tym tyg ładne rzeczy pododawali admini,trochę rzeczy kupiłam :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. dostawy nie są złe ale co do BASICS żenada że sklep który był mega tani teraz tez ma wszystko za sd ...
    Niedługo bez ss nic nie zrobisz na stardoll XDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Z It girls podobają mi się recolory puchówek i torebek
    Z vinyl też znalazłam parę fajnych rzeczy.
    Co do basics to zgadzam się, że tam powinny być tylko rzeczy za SM. Niemniej kupiłam parę rzeczy, bo fajne (i tanie) są recolory lamp i krzeseł. Zastanawia mnie tylko cena jednorożców. Przecież oryginalna beżowa wersja była za monety....

    OdpowiedzUsuń
  7. Generalnie to co się dzieje na stardollu od długie czasu to jedno wielkie XD. Ale i tak nie potrafię po ponad 10 latach ot tak zrezygnować :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Poważnie basic i stardolary? To jakaś chyba kpina. Fakt nie było mnie tutaj z kilka miesięcy ale sorry odkąd pamiętam to zawsze było w tym sklepie za monety. Nie wiem szczerze czy cokolwiek z tego wszystkiego kupię. Na razie muszę zobaczyć co i jak bo jestem mega do tyłu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten basic decor to porażka, nie kupiłam nic i nie zamierzam, bo dla mnie basic to sklep za sm nie za sd...
    Poza tym te ceny to jakiś żart, roślinka która była za sm jest teraz za 43?sd, porażka...
    Jeśli chodzi o ubrania to z IT GIRLS wykupiłam prawie wszystko, a vinyl trochę lepiej niż wcześniej wygląda : )

    OdpowiedzUsuń