2020/07/19

Stylizacja z darmówką #13

Hejka! Tym razem postanowiłam uporać się z darmowym
kompletem, który w mojej ocenie jest tragiczny. :D
Co sądzicie o efekcie końcowym?











  











Zauważyłam, że zainteresowanie konkursami z darmówką kompletnie zniknęło
w związku z czym przestaje je robić. Być może w postach będą się pojawiały
jakieś szybkie loterie, zgadywanki etc., ale to za jakiś czas. 

Przy okazji w komentarzach możecie pokazać mi darmówki, z którymi
stylizację chcielibyście zobaczyć. Jeśli będą pochodziły z Waszej szafy, a ja nie
będę ich posiadała to dajcie znać czy mogę zrobić stylizacje na Waszej doll. :)
_________________________________________________________________________________

WYNIKI

Konkurs z ostatniego posta wygrywa...not_ur_babe!
Zgłoś się proszę po nagrodę do mnie na Stardoll! :)

12 komentarzy:

  1. Według mnie jak na darmówkę komplet jest całkiem ładny. Stylizacja podoba mi się kolorystycznie, ale mam wrażenie, że ta marynarka dodała lat. Szkoda, że spadło zainteresowanie konkursami, mi robienie tych stylizacji sprawiało dużo satysfakcji, szczególnie kiedy można było zgarnąć za to nagrodę:) Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jest mi przykro z powodu konkursów, bo świetnie się bawiłam oglądając Wasze sposoby na darmówki i wydawało mi się to fajną opcją nagradzania Was za kreatywność. Jeszcze raz gratuluje!

      Usuń
  2. okropny ten komplet,nawet jeżeli to darmówka to wygląda źle xd co do stylizacji to średnio mi się podoba,ta marynarka mi się nie podoba...mam trochę darmówek to może coś poszperam i dam ci jakieś wyzwanie 😁

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybacz ale serio ta stylizacja to klapa no i te kolory masakra :(

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się bardzo podoba marynarka. Darmówki rzadko kiedy są ładne, bądźmy szczerzy .

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie wykonany jest ten komplet, może gdyby była tutaj lepsza grafika jakoś mógłby się obronić. Stylizacja jest kolorystycznie w porządku, ale ta spódnica wygląda tragicznie, to kiepskie cieniowanie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorystyka jest w porzadku :) uratowas ten komplet chowajac go pod marynarka, sam jest nieco kiczowaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jedynie nie pasują mi tutaj okulary, reszta super, ale sam komplet jest tragiczny haha

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja jest okej, marynarka mi się podoba. Komplet nie jest aż taki zły, można z nim zrobić kilka fajnych stylek, sama mam już w głowie tysiąc pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  9. To chyba pierwszy post, który wzbudził tyle różnych opinii na temat stylizacji jak i samej darmówki. Uwielbiam obserwować różnice w gustach :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się ten komplet, ale twoja stylizacja jest całkiem fajna. Kolorystycznie wszystko pasuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie ten komplet również się nie podoba, ale uratowałaś go tą stylizacją. Świetny dobór kolorów, a ta malutka torebka to bomba!

    OdpowiedzUsuń