2020/07/13

Stylizacje za Starmonety #1

Kochani, 

bardzo dziękuję za ciepłe powitanie. Dzisiaj chciałabym zaproponować Wam trzy stylizacje, które stworzyłam wykorzystując wyłącznie Starmonety. 
Niektórzy użytkownicy nie posiadają Stardollarów lub wolą wydawać je na dekorację wnętrz, dlatego przychodzę z propozycją prostych zestawów. Każdy będzie mógł je bez problemu odtworzyć niewielkim nakładem finansowym :) 

Dzisiaj postawiłam na uniwersalne i skromne outfity. 


1.



Jeżeli lubicie eleganckie i stonowane stylizacje, proponuję Wam niedrogą opcję stworzoną przeze mnie – outfit w odcieniach brązu. Spodobały mi się te garniturowe spodnie, które stanowią bazę stylizacji. Zdecydowałam się dobrać do nich koszulową bluzkę z Decades i „wypuścić” ją ze spodni oraz uwielbiany przeze mnie sweterek z Basic.

Koszt stylizacji:

– spodnie Bonjour Bizou: 220 sm,
– sweterek Basic: 104 sm,
– buty Special Offer: 0 sm,
– torebka Decades: 89 sm (dostępna jest tylko w bazarku, więc możecie znaleźć ją w innej cenie), 
– bluzka Decades: 50 sm (do znalezienia w bazarku, łatwo ją wyszperać w dobrej cenie).


2.  


Jeżeli zdecydowaliście się kiedyś kupić prezentowane buty i torebkę z Basic i żałujecie tej decyzji, wiedzcie, że nie jesteście z tym sami! Nabyłam te „cudowności” podczas wypełniania zadań w Akademii Stardoll i nigdy nie miałam pomysłu na ich wykorzystanie. Postanowiłam jednak się zmobilizować i wpadłam na coś takiego. Stylizacja trochę w stylu lat 90., która wygląda zarazem rockowo i dziewczęco, a przy tym jest bardzo tania!


Koszt stylizacji:

Bluzka Callie Picks: 39 sm (łatwo znaleźć ją w bazarku w śmiesznych cenach), 
Sukienka Vinyl: 130 sm,
Opaska Vinyl: 104 sm,
Torebka Basic: 25 sm,
Buty Basic: 30 sm, 
Skarpetki Vinyl: 54 sm.


3. 



Bardzo uniwersalna stylizacja, która sprawdzi się, kiedy dopadnie nas twórczy kryzys. Do jej stworzenia zainspirowała mnie piosenka Lany Del Rey „Blue Jeans” – do niebieskich jeansów i białej koszulki dodałam dość stary płaszczyk z It Girls oraz delikatny wisiorek. Może Wasze oczy nie zapłonęły od tej stylizacji i nie jest ona w stylu Jamesa Deana, ale za to jaka łatwa do odtworzenia! I tania!

Koszt stylizacji: 

Jeansy Basic: 160 sm,
Koszulka Basic: 40 sm,
Płaszczyk It Girls: 307 sm (bez problemu znajdziecie go w bazarku znacznie taniej), 
Buty Wild Candy: 120 sm,
Pasek Bonjour Bizou: 95 sm,
Wisiorek The Jet Set: 99 sm.


Dajcie znać, czy stylizacje przypadły Wam do gustu. Chcielibyście więcej takich propozycji? Może w kolejnym poście skupiłabym się na wystylizowaniu ubrań, które dostajemy jako nagrody w Akademii Stardoll? 

Miłego dnia! 

18 komentarzy:

  1. Wszystkie trzy mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham szczególnie drugą stylizacje! Mega podoba mi się złota opaska na włosach i skarpetki kabaretki! Na pewno przekonałaś mnie do zakupu kilku rzeczy i poszperaniu w bazarku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga stylizacja najlepsza. Reszta oj dosyc nudna i oczywista. Teraz jest juz sporo ciuchow i dodatkow za starcoins wiec mysle ze mozna bardziej zaszalec ;) fajnie ze dodajesz podliczenie zakupow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj chciałam pokazać uniwersalne i spokojne stylizacje :) W przyszłości postaram się poszaleć z dodatkami i różnymi kombinacjami ubrań :D Dziękuję za komentarz!

      Usuń
  4. Wszystkie mi się podobają, ale najlepsza jest chyba pierwsza, brakuję mi tylko jakiejś biżuterii. Zgadzam się, że podliczanie zakupów oraz opisywanie dostępności danych ubrań to świetny pomysł. Czekam na więcej postów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Faktycznie do tej pierwszej stylizacji pasowałoby dodać jakąś biżuterię :) Kolejne posty dodam niebawem, mam nadzieję, że przypadną Ci do gustu. Pozdrawiam!

      Usuń
  5. pierwsza stylizacja jest najładniejsza :) brakuje mi tylko jakiś kolczyków

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolczykami mam taki problem, że te nakładane w salonie piękności giną pod moimi włosami, a te z garderoby na włosy nachodzą :D Może znacie na to jakiś patent? :)

      Usuń
  6. Super propozycje. W ostatniej brakuje mi tylko torebki. Jak wyżej uważam, że pierwsza jest najlepsza - lubię te kolory i takie ciuchy.
    Mam drobną uwagę co do formy posta - koszt stylizacji zrobiłabym może mniejszymi literkami żeby całość była bardziej przejrzysta ^^
    P.S. Masz bardzo ładną doll <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3
      W kolejnym poście chętnie dostosuję się do Twojej uwagi, może rzeczywiście będzie to bardziej przejrzyste.

      Usuń
  7. Pierwsza stylizacja najbardziej w moim guście. Może tak jak dziewczyny pisały, dodałabym jeszcze jakąś biżuterię, może jakąś opaskę...? Sama nie wiem. W każdym bazie, jakoś bym ją pod siebie podpasowała, ale baza jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję <3 Dodatki zawsze można dopasować do siebie i stworzyć zupełnie inne wcielenie bazowej stylizacji. Myślę, że opaska byłaby świetnym pomysłem!

      Usuń
  8. Urocze stylizacje! Najbardziej podoba mi się trzecia. Gratuluję pomysłów, bo rzeczy za sm są zazwyczaj brzydkie i ciężko coś do nich dopasować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! To prawda, niektóre rzeczy za sm nie grzeszą urodą :)

      Usuń
  9. Świetne stylizacje, bardzo przyjemny pościk.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba najbardziej podoba mi się 1 i 3 stylizacja, druga kompletnie nie mój gust, ale też jest fajna : )

    OdpowiedzUsuń