2020/07/31

Nowości

W tym tygodniu dostaliśmy cztery nowe dostawy do sklepu Vinyl: 



Powiem Wam, że nawet nie są najgorsze. Mnie najbardziej spodobała się biało-czarna torebka i niebieska sukienka, zastanawiam się także nad szarą marynarką. Ciekawie prezentuje się ten pomarańczowy strój, ale jestem rozczarowana tym, że jest tak porozbijany – byłam pewna, że jest to jedno ubranie. Do gustu z kolei nie przypadły mi spodnie, z których wystają (chyba) majtki oraz niebieska torebka, która wygląda jak siatka na zakupy.
A co Wy sądzicie o nowej dostawie? 

W piątek niektórzy użytkownicy otrzymali także ogromną niespodziankę. Do Archive wjechała kolekcja ubrań marki Kohl's: 




Dodałam tylko trzy zdjęcia, ponieważ ubrań przyszło naprawdę sporo. Ta dostawa bardzo podzieliła graczy: jedni się cieszą i są bardzo wdzięczni adminom, inni zaś rozczarowali się redostawą. 
Ja należę do tej pierwszej grupy i planuję wielkie zakupy! Myślę również, że obwinianie adminów jest bardzo nie fair – wystarczy spojrzeć na to, co ostatnio działo się w klubie Royalty – ludzie tworzyli osobne posty z prośbą o powrót ubrań Kohl's. Ten klub to jednak wciąż najpopularniejsza forma kontaktu z załogą Stardoll, więc nie ma się co dziwić, że zdecydowali się na taką redostawę.
 Rozumiem też rozczarowanie osób czekających na coś z metką Tribute lub Limited – mam nadzieję, że w końcu się doczekacie jakiejś sensownej dostawy i wszyscy będziemy zadowoleni! 

Pamiętacie ubrania tej marki? A może mieliście coś z Abbey Dawn w prawdziwym życiu? Ja miałam kiedyś spodenki, bo jako dziecko kochałam Avril :D 

13 komentarzy:

  1. Vinyl w tym tygodniu był bardzo ok, dostawa w piątek porażka. Po wiadomości o promocji na sd miałam małą nadzieję, że w końcu ruszyli do pracy. Z jednej strony można powiedzieć, że w końcu nie są to recolory z Itgirls czy decor, ale wciąż admini jak widać wolą wpychać nam największy shit, nad którym nie muszą się natrudzić. Nie uważam, aby było to nie fair, bo nawet jeśli duża ilość graczy chciała archive, nie znaczy to, że nie chcieliby też rzetelnej pracy adminów. Póki co od marca nie otrzymaliśmy ŻADNEJ nowej, sensowej kolekcji ubrań, nie zapominajmy, że archive to też redostawa, czyli żaden wysiłek z ich strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się z Tobą zgodzić – od marca nie otrzymaliśmy niczego, co byłoby spójne i bardzo dopracowane. Z tym obwinianiem chodziło mi jedynie o tę konkretną redostawę, bo widziałam, że w klubie Royalty było o to sporo hałasu 😃 Ja akurat kocham takie klimaty 2000, więc sama ich prosiłam o Kohl’s 🌷 Ale faktycznie mogliby już wziąć się do pracy i stworzyć coś nowego, bo ciągle zasłanianie się pandemią powoli robi się nudne... nie wierzę w to, że każdy grafik jest tam na tyle chory / osłabiony, że nie da rady niczego zrobić, no litości 🤷🏻‍♀️

      Usuń
  2. jeśli chodzi o Vinyl to nie mój styl,kupiłam tylko srebrne kolczyki i torebkę z ostatniego manekina,co do Archive to aż się nie chce nic pisać,że ludzie takie badziewie będą kupować....kupiłąm tylko dwie bluzki reszta to klapa...ja niestety myślę,że to tak już może zostać i admini będą właśnie dodawać o takie kolekcje i nie zobaczymy żadnych dostaw Tribute czy porządnych kolekcji limitowanych,czy konkretnych normalnych dostaw do sklepów

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego, co wiem, to sporo osób ,,to badziewie” kupiło, w tym ja. Niektórzy lubią takie klimaty, a Stardoll jest miejscem dla ludzi o różnych gustach 😇 Rozumiem Twoje rozczarowanie, bo tak jak napisałam wyżej, mogliby już przestać zasłaniać się wirusem i stworzyć jakąś porządną kolekcję dla pozostałych graczy – fanów starych klimatów zaspokoili, to teraz czas na Was 😍 Liczę na to, że w końcu każdy będzie zadowolony i ich pracy.

      Usuń
  3. Ciuchy jako takie tyle w temacie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Vinyl się poprawił widocznie, podoba mi się, że dodają sporo biżuterii. Dostawa do Archive mnie nie poruszyła, miałam (mam) kilka ciuchów z oryginalną metką i raczej nie zrobię zakupów teraz (chyba, że będę chciała się pozbyć fioletowej waluty).

    OdpowiedzUsuń
  5. A to nie ma Tributów? Na SD ostatnio loguję się sporadycznie i nawet nie zaglądam do sklepów. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Vinyl raczej nic nie potrzebuje pomimo tego ze ubrania sa naprawde ladne. Moze jedynie skusze sie na koszule. Z Archive wybiorę jedynie jakoes w miare ogarniete ciuchy za starcoins. Licze ze jakies tribute sie pojawi

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Vinyl podoba mi się sukienka i te opuszczone spodnie. Co do Kohls to... ja mam jeszcze większość z oryginalnej kolekcji :') ale gdybym nie miała, to bym nic nie kupiła. Te ciuchy to taki totalnie mój styl 15 lat temu, no ale nie teraz. Avril na zawsze w moim serduszku ♥ Jak ja ją uwielbiałam, ahh xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłem długą sukienkę z Archive. stardollowy10

    OdpowiedzUsuń