2020/07/20

Stylizacje ze Starmonety #2



Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną porcją stylizacji za fioletową walutę. Na końcu wpisuj pojawi się także drobne ogłoszenie :) 


1. 


Dziewczęca, wiosenna i na pewno bardzo wygodna stylizacja :) Propozycja skierowana głównie do osób, które jeszcze nie mogą kupować w bazarze, ponieważ wszystkie elementy stroju znajdziecie w Starplazie. 

Koszt: Bluzka Vinyl – 110 sm | Bluzka Basics – 110 sm | Pasek Voile – 43 sm (dostępny tylko w Katalogu) | Spódnica Nelly – 220 sm | Torebka Nelly – 170 sm | Buty Vinyl – 120 sm 


2. 


Sportowa stylizacja w dwóch kolorach (ostatnio mam obsesję na punkcie czerwieni). Wykorzystałam spodnie z Archive, które nie należą do najładniejszych – byłam ciekawa, czy da się zrobić z nich coś znośnego. Zastanawiałam się nad dodaniem torebki, ale nie mogłam znaleźć żadnej pasującej, więc ostatecznie sobie odpuściłam. Może Wy macie pomysł na to, jaką torebkę można byłoby wykorzystać w tej propozycji? 


Koszt: Spodnie Archive – 110 sm | Buty It Girls – 120 sm | Bluzka Vinyl – 67 sm (do kupienia w bazarze) | Opaska Vinyl – 135 sm | Bransoletki Callie's Picks 44 sm (dostępne w bazarze)


3. 



Ostatnia propozycja na dziś należy do moich ulubionych. Często wykorzystuję buty lub spódnicę w innych stylizacjach, więc spróbowałam połączyć je w jeden outfit i stworzyłam taką propozycję. Zastanawiałam się nad doborem jakiegoś okrycia, ale stwierdziłam, że to będzie strój na lato, więc płaszczykowi podziękuję :D 

Koszt: Buty It Girls – 140 sm | Spódnica Trails – 108 sm (do kupienia w bazarku) | Bluzka Special Offer – 0 sm | Torebka It Girls – 235 sm | Torebka Tingeling – 219 sm (do znalezienia w bazarze w niższej cenie) | Choker Fallen Angel – 75 sm (chyba już został wyeksmitowany ze sklepu i trzeba poszukać go w bazarze)



Krótkie ogłoszenie: Bardzo mi miło, że seria o starym Stardollu przypadła Wam do gustu. Chciałabym powiedzieć, że postów z tej serii będziecie mogli się spodziewać w każdą środę w godzinach wieczornych. Stylizacje za Starmonety będą pojawiały się w poniedziałki, a w soboty moje aranżacje, pomysły i inspiracje. 
Baner, który został wykorzystany, nie jest mojego autorstwa – występował we wcześniejszych postach dotyczących stylizacji za Starmonety. 

15 komentarzy:

  1. Spróbuje pierwszą stylizacje na sobie wykonać! Trzecia skradła moje serce i jestem zakochana w tej spódnicy :) Natomiast do drugiej dodałabym coś, aby przełamać ten sportowy styl!
    Czekam z niecierpliwością na kolejne Twoje posty x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję <3 Powodzenia ze stylizacją!

      Usuń
  2. pierwsza stylizacja jest ładna,ale te buty są koszmarne :x trzecia stylizacja też jest bardzo ładna,zrezygnowałabym tylko z jednej torebki

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te buty bardzo nie przypadły wam do gustu :D Przyznam, że mojego serca również nie skradły.

      Usuń
  3. 1 i 3, są mega, 2 - 7/10, ale też ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzecia jest boska, bardzo lubię tą spódnicę i bluzeczkę. Dwie torebki wyglądają tutaj bardzo ciekawie.
    Myślę, że do drugiej mogłby pasować jakiś plecak - jest taki transparentny (chyba Vinyl i raczej na 99% za sm).
    W pierwszej zmieniłabym buty, bo są brzydkie i psują fajną bazę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten plecak to chyba Velvet Orchid, ale niestety ubrania z tej marki zacinają mi grę :( Wyjątkiem jest tylko naszyjnik i jedna bluzka – z pozostałymi mam problem.
      Bardzo dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  5. Pierwsza nie jest zła, druga mi się nie podoba. Za to trzecia jest przepiękna, gdybym nie miała tych rzeczy, w życiu bym się nie skapnęła, że stylizacja jest całkowicie za sm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3
      Druga stylizacja też nie jest w moim stylu, ale pomyślałam, że może ktoś lubi sportowe outfity i zdecydowałam się taki storzyć :D

      Usuń
  6. Pierwsza nawet fajna, druga ok, w trzeciej baza mi sie podoba. Ta bluzka jest super! W pierwszej podoba mi sie to ze uzylas wszystkiego co dostepne w sklepie, swietny pomysl dla osob ponizej 17 poziomu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Całkiem fajne stylizacje, chociaż w 1 nie podobają mi się buty
    Trzecia jest cudowna, mogłabym się tak ubrać :D

    OdpowiedzUsuń