2020/07/12

Polowanie na Ubranie - Wydanie Specjalne

Hej! Tym razem w Polowaniu na Ubranie pałeczkę przejmuje BlackLips. Zobaczcie co upolowała! 




Cześć wszystkim. Jestem nowym graczem i nowym obserwatorem bloga. Podobnie jak Karolina w poprzednim "Polowaniu" zainspirowałam się postami Rocki. Dzięki ostatnim wyprzedażom udało mi się znaleźć sukienkę ze Strike A Pose za jedyne 2 sd. Mimo że kolor skóry mojej doll jest odrobinę inny to i tak zdecydowałam się na kupno ze względu na tę bajkową cenę :) Mam nadzieję, że mój łup i stylizacja przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam :* 




______________________________________________

Swoje stylizacje, makijaże, aranżacje oraz artykuły możecie wysyłać na adres: sdimy.blog@gmail.com lub w wiadomości prywatnej na Facebooku do Rocka SD (link do profilu w zakładce "kontakt"). Stylizacje, aby mogły zostać opublikowane muszą być wykonane na białym tle.

10 komentarzy:

  1. Fantastyczna zdobycz! Stylizacja również bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja taka sobie, ale to dlatego, że trudno coś zrobić ze Strike. Dodała bym jakiś naszyjnik, może coś na włosy/głowę. Podoba mi się użycie torebki. No a sama zdobycz, to prawdziwy powiew szczęścia! Niezwykła okazja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko spoko ale buty do kitu :/

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka mi się nie podoba,wgl nie lubię ciuchów z SAP bo są to gotowce...co do stylizacji to trudno mi ją ocenić bo jednak dodano tutaj tylko kilka drobiazgów,a kiecka robi calutką stylkę ale za taką cenę to można brać,ja bym ją pewnie potem sprzedała o wiele drożej :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany zakup! Bardzo dużo rzeczy z SAP widziałam w dobrych cenach, ale nie dla jasnej karnacji...
    Wykorzystanie jest w porządku, ale buty bym zmieniła na jakieś srebrne żeby pasowały do torebki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nie są przypadkiem buty razem z sukienką? Jeżeli tak to chyba nie da się ich wymienić ;)

      Usuń
  6. Zakup naprawde dobry, niewatpliwie bedziesz mogla ja sprzedac za nieco wiecej chociaz nie jest to cenna rzecz. Stylizacja ladna, ale troche nudna. Dobrze, ze zdecydowalas sie dodac futwrko, ale z drugiej strony ten wariant kolorystyczny wyglada jak przedluzenie wlosow ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, zazdroszczę.. ja zawsze myślę, że kupiłam coś w okazyjnej cenie, a potem okazuje się, że przepłaciłamXD Co do stylizacji, zgadzam się z innymi, nie ma za bardzo czego oceniać, bo dodałaś tylko dodatki, ale za to bardzo trafne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo ale fart :D Nie przepadam za SAP ale za tyle bym pewnie kupiła. Stylizacja bardzo ładna, choć prosta

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna, prosta stylizacja ! Cena też piękna haha

    OdpowiedzUsuń