2020/07/30

Wspomnień czar #3 – ewolucja mojej doll

Dzisiejszy post na pewno wzbudzi w Was sporo śmiechu. Zdecydowałam się pokazać Wam, jak ewoluowała moja doll – początki były bardzo... interesujące. 


2009 rok


To pierwsza stylizacja, którą zapisałam w albumie. Miałam wtedy 10 lat i bardzo zły gust! 


2010 rok 

Najpierw byłam uroczą dollką, która lubowała się w różach i słodkich ubraniach: 




Ale potem stałam się prawdziwą "rebel girl" (a przynajmniej tak myślałam). Spójrzcie tylko na tę stylizację z krawatem niczym Billie Joe Armstrong! 



Ten "buntowniczy" okres trwał do połowy roku 2010. Nie mogę się powstrzymać przed pokazaniem Wam jeszcze kilku perełek z mojego albumu: 


Który look podoba Wam się bardziej? Mnie chyba ten na seryjnego mordercę :D 
Nadal się zastanawiam, dlaczego miałam taką brzydką twarz...

Druga połowa 2010 roku przyniosła wiele zmian... ze zbuntowanego anioła stałam się gwiazdą pop! 


A potem projektantem ubrań...


Jakiś czas później weszły fryzury dla Superstar, więc szalałam ze zmianami (ale tylko fryzur, styl pozostał niezmiennie beznadziejny): 




Kilka miesięcy później zaczęłam odblokowywać wymarzone fryzury za Starpunkty! Oczywiście musiałam je wykorzystać! 




W 2013 roku przeszłam sporą zmianę (miałam 14 lat, słuchałam namiętnie zespołu Green Day i zaczęłam ubierać się wyłącznie na czarno). Tę samą zmianę dało się zaobserwować na Stardoll:




Potem miałam sporą przerwę od gry i wróciłam dopiero w liceum. Przeszło mi zamiłowanie do mrocznych klimatów, za to pojawiła się miłość do stylu vintage (ta miłość trwa do dziś): 




Potem trochę szalałam z fryzurami ze sklepu. Długo nie mogłam się przekonać do konturowania i rzeczy z Design Hair, ale ostatecznie przełamałam się i dzisiaj wyglądam tak: 




Tak przebiegła ewolucja mojej doll :) Nie wahajcie się zostawiać zabawnych komentarzy, możecie się ze mnie śmiać do woli! 
Miłego wieczoru <3 

Posty dotyczące ubraniowych hitów będą się pojawiały co dwa tygodnie (ubrań jest zbyt dużo, aby zamknąć to w dwóch częściach, a nie chcę Was zanudzać tym samym tematem). 

Do poprzedniego konkursu zgłosiła się tylko jedna osoba, więc to oczywiste, że nagrodę zgarnia miss_ddlovato :) Serdecznie gratuluję! Zgłoś się po nagrodę w mojej Księdze Gości (Elizabet-Mary). 

Chciałabym również bardzo prosić o wypełnienie krótkiej ankiety. Pomoże mi ona w doborze tematów do tej serii. Każdy, kto zapisze swoje odpowiedzi i zgłosi się w mojej Księdze Gości, otrzyma drobny upominek (tak na zachętę) :D 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScTtAPK_nBu2jn6abPoGkN9lkk6TGXIZxWKbJRGYV2Yst-3dg/viewform?usp=sf_link








10 komentarzy:

  1. Fantastyczny post! Uwielbiam tę serię, tak bardzo odnajduję siebie...
    Ten mroczy styl, był ciekawy. A początki zupełnie takie jak większości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też ta seria bardzo przypadła do gustu, fajnie poczytać o czymś czego się kompletnie nie wiedziało/ nie pamiętało. Co do mrocznego stylu myślę, że większość z nas miała takie fazy, przez całą obecną w tamtych latach popkulturę emo. Powstawały wtedy filmy takie jak np. Zmierzch, które stawały się wtedy tak popularne, że 3/4 nastolatek z całego świata chciało się upodobnić do wampirów, w tym jaXD

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka nostalgią mnie dopadła! Moje poczynania mam również zapisane w albumie i mam dwie ubiera ki z moją doll (z tamtych czasów). Uwielbiam siebie powspominać czasem jak to było kiedyś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobry pomysl z ankieta, widac, ze jestes dokładna osoba - to sie chwali :) oczywiscie ankieta juz uzupelniona ;) zmiana zdecydowanie na lepsze. Dobrze ze postawilas na vintage, malo na sd jest dollek w tym stylu. U mnie poczatki tez byly koszmarne. Jednak dzieci nie maja za dobrego gustu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podaj proszę swój nick, abym mogła wysłać Ci upominek za udział w ankiecie :)

      Usuń
  5. też mam jakieś stare stylizacje zapisane w albumie swojej doll,ale to nie są aż tak stare,troszkę widać różnice że doll inaczej ubierałam ale nie aż tak xd ale coś sobie kojarzę że na samym początku używałam takich czarnych serduszek na policzkach i kolczyków do nosa i ust xD

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Kreatywne i pomysłowe, czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja doll wyglądała bardzo podobnie xD
    W 5 klasie podstawówki moja doll była solarką z wielkimi rzęsami (oh god why)
    A potem zakochałam się w tej czarnej sukience z Fallen Angel (nadal ją mam :D)
    Fajnie jest tak powspominać

    OdpowiedzUsuń