2020/07/15

The Chamber





12 komentarzy:

  1. Uwielbiam piosenkę! Coś mi się kojarzy, że była jeszcze jakaś wersja ze skrzypcami na początku...? Też ją lubiłam :)
    A stylizacje od Ciebie jak zwykle są z pazurem. Sama nigdy nie mam pomysłu na coś tak odważnego, ale miło przychodzić tu i popatrzeć na coś podobnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ze skrzypcami to jest wersja z teledysku =D Ale nie wrzucałam jej tutaj ze względu na sceny, które nie wszystkim mogłyby odpowiadać (mam tu na myśli młodszych czytelników):D A inspirowałam się właśnie panią z teledysku, tą która strzela na końcu :D

      Usuń
    2. Muszę sobie chyba odświeżyć teledysk xD Dzięki

      Usuń
  2. Mi też bardzo się podoba, fajnie wystylizowałaś tę ''gotową'' część pozy. A te rajstopy były tu strzałem w 10.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Świetna stylizacja, nawet nie brakuje mi tutaj torebki :D Piosenka też jest ekstra ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna stylizacja, ale te pady włażą na kołnierz więc ja bym ich się pozbyła

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja i fajna piosenka. A co do teledysku to taka śmieszna historia jak jeszcze chodziłam na pierwsze studia to w przerwie wykładu babka sobie puściła ten teledysk ale nie zauważyła, że to poszło na rzutnik xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie moj styl, ale dobrze wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piosenka świetna, tak samo jak stylizacja!

    OdpowiedzUsuń