2020/07/01

Dirty Diana






11 komentarzy:

  1. Zrezygnowałabym z rękawiczek, drażni mnie trochę ich jaskrawy kolor, w porównaniu z całością. Założyłabym też jakąś biżuterię, żeby nie było pusto. Poza tym podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie się podoba, rękawiczki nadają życia całość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dodałabym jakiś naszyjnik, a tak poza tym jest super, świetny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna stylizacja :) dodałabym jeszcze tylko jakiś naszyjnik

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się cała stylizacja, nic bym nie zmieniała, super wszystko dobrane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ten kawałek <3 A co do stylizacji: sztos!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z pierwszym komentarzem, te rękawiczki drażnią i lepsze byłyby czarne.
    Ogólnie klimat stylizacji jest super tak samo jak piosenka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, chociaż rękawiczki jak by były w innym kolorze troszke ciemniejszym. Tak nie było mnie tutaj trochę. Mam nadzieję że mogę dalej zaglądac do was i komentować posty. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem ciekawa stylizacja : )

    OdpowiedzUsuń