2020/07/12

Powitanie

Cześć wszystkim! 

Miło mi przedstawić się jako nowa redaktorka bloga. Mój nick w grze to Elizabet-Mary i tak też będę się podpisywała tutaj. 
Lubuję się w stylu vintage, sztuce, literaturze i przedwojennym kinie. Moje stylizacje często inspirowane są postaciami ważnych dla mnie kobiet (np. Amelia Earhart, Frida Kahlo, Virginia Woolf) i chciałabym dzielić się z wami tymi inspiracjami. Jestem kolekcjonerką marki Decades, więc w moich stylizacjach często znajdą się ubrania z tego sklepu. 
Planuję reaktywować dział poświęcony stylizacjom za starmonety oraz stworzyć coś nowego. Chciałabym także zaproponować coś do poczytania – wspomnienia ze starego Stardolla, prezentowanie sylwetek ciekawych graczy oraz tworzenie przeróżnych rankingów (w planach mam ranking najpopularniejszych rzeczy z roku 2009/2010). 

Dajcie znać, co sądzicie o moich pomysłach. Zostawiam także jedną z moich stylizacji :)

Całusy dla wszystkich! 




19 komentarzy:

  1. Siema! Zapowiada się ciekawie. Ciekawa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. witam i życzę powodzenia :) stylizacja jest prosta,ale bardzo ładna :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. A no witam! Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że moje posty okażą się ciekawe :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. <3 kocham. też uwielbiam tworzyć stylki inspirowane poprzednimi epokami i będę wyczekiwać Twoich postów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! Mam nadzieję, że moje stylizacje przypadną Ci do gustu. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Cześć! Czekam na posty!
    Stylizacja jest bardzo ładna, super styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się doczekać tego działu! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ciekawe pomysly na dzialy - super, licze, ze bedzie co czytac :D stylizacja na powitanie jest obiecujaca, lubie takie kobiece i szykowne kreacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też uwielbiam styl vintage, tutaj na sd, jak i w rzeczywistości. Jestem miło zaskoczona pomysłami na działy, już nie mogę się doczekać. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło Cię poznać !

    Czekam na Twoje posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega stylizacja! Pomysły na posty też mi się bardzo podobają : )

    OdpowiedzUsuń