2020/07/04

Stylizacja z darmówką #11

Hejka! Tym razem postawiłam na darmowe dodatki ponieważ taki post
w moich darmówkach się jeszcze nie pojawił. :)
Co sądzicie?



















KONKURS

Tym razem konkursy będą dwa - z każdą z darmówek osobno, oczywiście każdy
może wziąć udział w obu konkursach. Stylizacje możecie tworzyć u mnie lub u siebie.
Podlinkujcie je w komentarzu do 11.07. Nagroda 35 sd.
_________________________________________________________________________________

WYNIKI

Nagrodę za ostatni konkurs zdobywa...justnie!
Gratuluje i zgłoś się proszę do mnie na Stardoll po nagrodę!

12 komentarzy:

  1. Stylizacja bardzo mi się podoba, a torebka jak na darmówkę, jest naprawdę ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje stylizacje:)
      buty https://imgur.com/mEejU2U
      torebka https://imgur.com/mEejU2U

      Usuń
    2. Wkleiłaś dwa razy link ze stylizacją z butami :(

      Usuń
  2. Bardzo elegancki styl. Mega mi się podoba marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja, świetnie dobrane dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna stylizacja :) z tych rzeczy mam torebkę :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty wydaja sie byc calkiem ok. Mam te torebke,ale z niej nie korzystam, jest zle wyprofilowana. Podoba mi sie w Twojej stylizacji dopasowanie marynarki ze spodniami i dodatkami. Naszyjnik za to do wymiany, nachodzi na marynarke i raczej nie pasuje do reszty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna stylizacja. Mam tę torebkę, ale nigdy jej nie ubrałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja bardzo ok, dałabym tylko inny naszyjnik/choker

    OdpowiedzUsuń