2020/07/25

Nowości

W tym tygodniu do Starplazy wjechały cztery niewielkie dostawy do sklepu Vinyl:





Co sądzicie o tych kolekcjach? Ja zdecydowałam się tylko na rzeczy za Starmonety, ponieważ nic nie spodobało mi się na tyle, abym zechciała stracić na to Stardollary :D 
Myślę, że najlepiej prezentuje się brązowa sukienka, ale nie skusiłam się na jej zakup. Najbardziej nie przypadła mi do gustu czerwona dostawa z maską. 

Wczoraj dostarczono nam także kolekcję do sklepu Stardoll feat. 
Przyznam, że nigdy nie korzystałam z tego sklepu – nigdy nie spotkałam tam niczego ciekawego. Nowa dostawa również mi się nie spodobała. Byłam też rozczarowana tym, że dostaliśmy kilka dodatków, które pojawiły się we wcześniejszych dostawach do sklepu Vinyl. 
Tak się prezentuje kolekcja: 


Kupiliście coś? Ja tylko spódniczkę za Starmonety. 


I jeszcze mała aktualizacja: od teraz posty o starym Stardollu będą pojawiały się w czwartki :) 

10 komentarzy:

  1. Mi też prawie nic się nie podoba z tych najnowszych, ale według mnie ta z maską jest najlepsza. Najbardziej zawiedziona jestem dostawą z piątku, przez 2 sekundy miałam nadzieję, że admini w końcu zaczną dodawać nowe, ładne kolekcje jak kiedyś. Weszłam a tam np. torebka, która niedawno była w dostawie z Vinyl, a rzeczy przypominają najgorsze darmówki. Żenada, że tak im się nie chce, że aż pod niby innym sklepem dodają coś, co dodali tydzień temuXD

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli chodzi o dostawę do Vinyl to kiepska,kupię tylko torebkę za sm,rzeszta rzeczy nieciekawa...co do Stardoll Feat,moje pierwsze skojarzenie:LGBT?? hahahaha xD to chyba przez tą tęczę xD dostawa jest koszmarna,kupię tylko bordową spódnicę za sm,bo to jedyna rzecz kóra wygląda najlepiej

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze pamiętam w czerwcu (pride month) admini pytali nas co chcemy w starplaza od projektantów utożsamiających sie z mniejszosciami seksualnymi/tęczowym motywem (nie pamietam dokladnie) i wychodzi na to ze ta kolekcja jest efektem tej sondy. Dodam ze duzo ubran jest z kolekcji Burberry na rzecz osob lgbt

      Usuń
    2. Tak, ta kolekcja to efekt tego konkursu. Szkoda tylko, że rzeczy związane z Miesiącem Dumy dodali miesiąc po owym miesiącu 🤷🏻‍♀️

      Usuń
  3. I ta kiecka HB z bodajże tamtego roku w Stardoll feat

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi sie podoba kolekcja PRIDE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostawy do Vinyl naprawde udane, szykuja sie male zakupy ;) piekna jest torebka Chanel i szpilki YSL. Dostawa do stardoll feat moze byc, nietypowe ubrania. Szkoda jedynie ze niekotre po raz kolejny...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam parę rzeczy z dostaw do Vinyl. Nie podoba mi się to, że w sklepie Stardoll Feat są rzeczy, które wcześniej pojawiły się w Vinylu - słabe.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Vinyl podoba mi się pare rzeczy, ale ten drugi sklep to porażka. Fajny koncept, ale wykonanie tragiczne. No i czerwoną sukienkę już chyba gdzieś widziałam ...

    OdpowiedzUsuń