2020/07/26

POLOWANIE NA UBRANIE



Siemka! Dzisiaj nie będzie limitowanych sklepów :) Dzisiaj będzie Pals, w którym teoretycznie zakupy mogą robić tylko superstars, ale w bazarku przecież każdy może kupować to co chce i gdzie chce. Ja kupiłam sweterek, który oryginalnie był przeznaczony dla jakiejś lalki z Pals, ale tak właściwie to czemu mam go nie użyć na swojej doll? Kosztował tylko 3 sd, a ja lubię eksperymentować. Efekt "strike a pose" w pierwszej stylizacji osiągnęłam w dużej mierze dzięki białym panelom i zwykłej rękawiczce. Natomiast w drugiej użyłam już rękawiczki, która pochodzi z SAP. Wykorzystałam też dwa takie same szaliki i mam nadzieję, że wygląda to w miarę naturalnie.
Jak zwykle czekam na Wasze opinie :) 



______________________________________

Przypominam też, że chętnie zobaczę Wasze łupy! Jeżeli chcielibyście zobaczyć swój post w serii "Polowanie na ubranie" wyślijcie mi mini aranżację z upolowaną rzeczą + stylizację + tekst na adres sdimy.blog@gmail.com lub w wiadomości prywatnej na Facebooku (link do mojego profilu znajduje się w zakładce "kontakt"). 

7 komentarzy:

  1. Świetna zdobycz! Podobają mi się obie stylizacje - w tej drugiej jedynie buty nie przypadły mi do gustu 😑

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś średnio podobają mi się stylizacje, jak i sam sweter. Wybieram drugą opcję, w pierwszej jest dużo niepasujących do siebie elementów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje nie w moim stylu, ale podoba mi sie kreatywne podejscie do swetra. Swietny pomysl z tymi szalami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja jest super, podoba mi się całość. Za tą cenę to sweterek jest dobrym zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  5. sweterek mi się kompletnie nie podoba,jeśli chodzi o stylizacje to druga jest ładna,pierwsza byłaby ok gdyby zmienić torebkę i wywalić ten naszyjnik

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter 5/10, ale stylizacje sztos!

    OdpowiedzUsuń