2020/07/19

POLOWANIE NA UBRANIE

Witajcie! Ostatnio mieliście okazję oglądać wydania specjalne "Polowania..." przygotowane przez nasze czytelniczki. Jak dla mnie łupy dziewczyn to totalne bomby =D Tym razem mam dla Was kolejną bombę, ale już przygotowaną przeze mnie. Dzięki ostatnim wyprzedażom upolowałam kapelusz ze Strike a Pose za skromne 2 stardolary :O Tak się czasami zastanawiam co kieruje osobami robiącymi wyprzedaż limitowanych ciuchów po 2 sd. Ja osobiście gdybym nie chciała już grać to i tak sądzę, że zostawiłabym sobie konto razem z najbardziej ulubionymi ubraniami. Jakoś tak, byłoby mi szkoda oddawać za darmo to, za co zapłaciłam realnymi pieniędzmi, bo jakby nie patrzeć - nie doładowując superstar za prawdziwy pieniądz - nie da się kupić pewnych rzeczy na stardollu. No ale do brzegu - kapelusz ma ten minus, że posiada włosy, tak więc chcąc go użyć, trzeba mieć na lalce minimalistyczną fryzurę, która nie wystaje kiedy go założymy. Kolor włosów kompletnie nie pasuje do mojej doll, ale mimo wszystko postanowiłam się zmierzyć z zadaniem i użyć tego kapelusza. Moim zdaniem pasuje tylko do letnich, zwiewnych stylizacji, a jeżeli zwiewnych - to koniecznie z sukienką! Chciałam, aby stylizacja kojarzyła się z latem, słońcem i kwiatami. Mam nadzieję, że udało mi się to osiągnąć. Ale jak zwykle czekam na Wasze opinie na temat upolowanej rzeczy oraz sposobu wykorzystania jej =)


10 komentarzy:

  1. jaka okazja :D stylizacja jest bardzo ładna,choć mi osobiście ten kapelusz się nie podoba,ogólnie nie lubię nakryć głowy

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Okazja i to jaka! Piękna sukienka, chcę taką! Miałam kiedyś ten kapelusz, w ogólnie dużo SAP miałam, ale sprzedałam z zyskiem, bo leżały. Co do stylizacji jest bardzo udana. Buty średnio mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, gratuluję zdobyczy :D
    Stylizacja jest śliczna, podoba mi się ta sukienka

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja nie w moim stylu, ale zazdroszczę takich okazji haha

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja po prostu bomba! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio zdobyłam torebkę YSL za 15sd, nie muszę mówić jak szybko klikałam? Takie perełki bazarkowe są najlepsze.- itsgolddayz

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie Twojej doll w blond włosach! Podoba mi się ta stylizacja - jest letnia, zwiewna, ale ma w sobie coś z takiego stylu retro.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladna wakacyjna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super łup! A stylizacja piękna, bardzo letnia : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczna zdobycz! Stylizacja bardzo w moim guście <3

    OdpowiedzUsuń