2011/06/13

Darmowa sukienka LE

Tak, macie rację - to jest zbyt piękne, żeby mogło być prawdziwe ;) Przynajmniej nie do końca, bo sukienkę mogą dostać nowi użytkownicy, jeśli zarejestrują się w odpowiedni sposób. Tak więc jeśli założysz sobie konto według instrukcji poniżej, to dostaniesz tą sukienkę. Zarejestrowani użytkownicy mogą ją zdobyć tylko przez Starbazaar.

Aby zdobyć sukienkę LE na nowym koncie:
1. Zmień proxy na 168.216.31.185 port 8080
2. Zamknij i otwórz przeglądarkę
3. Wejdź na http://www.stardoll.com/pl/montecarlo/party.php
4. Wyłącz proxy (zmień ustawienia na bez serwera proxy)
5. Odśwież stronę
6. Kliknij na awatar lalki, który zaznaczyłam na obrazku poniżej kolorem czerwonym (Grace)
7. Wypełnij dane (nick, data ur. i akceptacja regulaminu) i kliknij Enter The Ball
8. Skopiuj hasło, które się pojawi
9. Sukienka będzie w apartamencie na twojej medoll

Będziecie zakładać nowe konto, kupicie sukienkę w bazaarze czy w ogóle nie chcecie jej? ;)


97 komentarzy:

  1. Pierwsza^^
    Nie dzięki nigdy nie zmieniam proxy:)

    Pati_98

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ja nigdy nie zmieniam : /// a tak by chciałam ją mieć Ach...


    Pozdrawiam : *******



    LovelyKarola...

    OdpowiedzUsuń
  3. WTF ? O.o
    Czy oni już do reszty zwariowali, niektórzy płacili niedawno za tą sukienkę setki sd... ;/
    A może jutro darmówką będzie LE pom pom cape ? Ehh...

    OdpowiedzUsuń
  4. COO ?!!! Ja odkupięw sb ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Oho .! Szkoda, że ja nie zmieniam proxy ; (((

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki żal, Wszystko najlepsze jest teraz dla nowych. No ale jest sposób: Doładować na nowe konto ss i wtedy sprzedać ;) Ale mi szkoda kasy i tak nie zrobię ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. WHT ?!!
    Taaa... Ci co są kurde 2lata zapłacili za nią miliony SD a Ci co zakładają knot za FREE?
    To nie logicznee.. o.O

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zmieniam proxy, ale nie będę a nowe konto doładowywać SS...;((

    OdpowiedzUsuń
  9. Chcę to mieć! Musze poprosić kogoś o zmianę proxy, aghr! LE darmowe, lol ;o

    OdpowiedzUsuń
  10. ja chyba odkupie sobie :P ale itak tojest głupie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też chętnie odkupię tę sukienkę

    Hania_18

    OdpowiedzUsuń
  12. nie kumam tej instrukcji,to mamy zakładać jakieś nowe konta zeby miec inna lalke jakąś początkującą i ubrana w LE?

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wlazłam na tą stronkę stardoll bez zmieniania proxy ale nie działa :/ trzeba zmienić żeby dostać :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Zrobiłam, ale nie SS ;D
    Moja doll to duffy12133 (ta z LE)
    A ja jestem duffy1213

    OdpowiedzUsuń
  15. a jo jakoś nie umie zrobić poczekam sobie jak bydzie w sb :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi tylko działała na Internet Explorer! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. A kurteczka podobna do Elle, jest też darmówką....dla nowych ludzi, z Barbie, tam jest dużo jeszcze innych rzeczy, i to, że kurtki nie można sprzedać....

    Hania_18

    OdpowiedzUsuń
  18. a mi nie działa a zmieniłam proxy ja się poczekam jak będzie w sb :P

    OdpowiedzUsuń
  19. niesamowite, ale nie tak piękne jednak. Jak ją nowi użytkownicy zdobędą, sprzedadzą to będzie schodzić po 100 sd nawet :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda fajnie.
    Gdyby była któtsza,używałabym jej jako top,a tak to.. :/

    OdpowiedzUsuń
  21. musicie to zobaczyć - http://i51.tinypic.com/vobr60.png
    teraz stardoll bierze 2zł więcej to nie fair !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy nie zmieniałam proxy. Nie chcę też zakładać nowego konta dla tej sukienki. Jednakże jeśli ktoś zrobi, chętnie od niego odkupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ona będzie w sb za sn czy sd bo nie łapię? ;3

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak się wybierze blondi to dostaje się sukienkę hb z voile ..

    .Gruu69.

    OdpowiedzUsuń
  25. Założy mi ktoś konto na stardoll bym dostała tą darmówke ? Bo mi rodzice nie pozwalają zmieniać proxy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie zmienie proxy, a wogle jak bym zrobiła nową lalkę to bym musiała kupic sobie ss, potem kupić ss na stare konto... Min. koszt-22zł.

    OdpowiedzUsuń
  27. Y.. szczyt chamstwa ! Nie robię ;/ może w bazarku gdzieś się ją wyszpera .

    OdpowiedzUsuń
  28. zrobiłam
    to konto : kirimardzalo

    OdpowiedzUsuń
  29. CZasem jest tak że takie sukienki przestępcy robią i kradnakonta.. Wczoraj o tym czytałam .

    OdpowiedzUsuń
  30. Połowa z Was chyba nie rozumie :
    aby dostać sukienkę, trzeba założyć nowe konto.

    Jest to nieopłacalne, pomyślmy - aby sprzedawać trzeba mieć 500 SP i być SS. Zanim nazbierasz te punkty, minie sporo czasu. Dodatkowo dolicz sobie to 11 zł ( albo 6, jeżeli będziesz mieć szczęście )....Nie jest to za ciekawe.

    A co jest najśmieszniejsze ? Każda z Was chce "odkupić" ją, tylko jakoś nikt jej nie robi.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja te konto co zrobiłam z tą sukienką to się nim zaopiekuję. I nie sprzedam tej sukienki na moje główne konto. Będę sobie miała jeszcze jedno.

    OdpowiedzUsuń
  32. O.O. Chyba zrobię drugie konto ^.^ A jak sprzedam to tylko sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Hm , można zrobić sobie durgie konto , uzbierać 500 sp i potem sprzedać na główne ; )
    Ja może tak zrobię ^-^ A ... założy mi ktoś to konto , please ??? ; )

    OdpowiedzUsuń
  34. extra ale nie będę zakładać nowego konta :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Robię! Taka okazja może się nigdy nie powtórzyć ! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. he udało mi sie zrobic bez zmiany proxy :D

    OdpowiedzUsuń
  37. nigdy nie zmieniam proxy więc nie robię ;[

    zoo22

    OdpowiedzUsuń
  38. łeee ;/ nie działam mi ;/



    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy ja się nie mylę, że nSS mogą tylko kupować coś za Starmonety, a sprzedawać NIC, nawet jeśli mają powyżej 500sp? Bo ja jakoś nie mogłam na innym koncie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. nie msuisz zmieniac proxy wystarczy ze wejdzies zna przeglądarke i dasz ten link oki dajesz i jak wyskakuje ci taka wiadomosc to oki dajesz i klikasz na tą doll i robisz konto

    OdpowiedzUsuń
  41. To nie fair :( Ja nawet nie będę próbowała .. :D

    Lucky_Girl1213

    OdpowiedzUsuń
  42. zrobilam ale szkoda ze na nowe ; /

    OdpowiedzUsuń
  43. Jasne, że kupię w SB. Darmówek ze zmianą proxy nigdy nie robię!

    OdpowiedzUsuń
  44. ja nie wog€le jak zmieniać proxy i je wyłączać

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie zmieniam proxy, więc nie zrobię. Na bazarze wole kupić.

    OdpowiedzUsuń
  46. Boska jest. Juz ją zrobiłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  47. LUDZIE! KAŻDY Z WAS MÓWI ŻE KUPI W BAZAARZE, ALE TO JEST LE, WIĘC PRZYNAJMNIEJ 200SD BĘDZIECIE MUSIELI WYDAĆ, BO TO JEST LE! ;/

    OdpowiedzUsuń
  48. COOO>!>!>!?!?!? O.o szkoda że zarejestrowani użytkownicy nie mogą mieć tej sukienki, ale masakra czy admini oszaleli ?!

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajnie ale nie zmieniam proxy

    OdpowiedzUsuń
  50. Jednak zrobiłam,założyłam nowe konto emo-niunia-1 i mam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. strasznie to niesprawiedliwe, gdyż bardzo podoba mi się ta sukienka ;(

    OdpowiedzUsuń
  52. NIESPRAWIEDLIOWOŚĆ ! :((

    OdpowiedzUsuń
  53. nie kombinuję w ustawieniach mojego laptopa i nie zmieniam proxy. Ale ładna sukienka,ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  54. LE, no fajne.Tylko ja nie chcę NOWEGO KONTA ..

    OdpowiedzUsuń
  55. ludzie nie musicie zmieniać proxy ja nie zmieniłam i tak mam ją na nowym koncie :P

    OdpowiedzUsuń
  56. mam na tym nowym koncie tą kiecke , z barbie , i z monte carlo

    OdpowiedzUsuń
  57. mam na tym nowym koncie tą kiecke , z barbie , i z monte carlo

    OdpowiedzUsuń
  58. CO? chyba ich, kurde, POWALIŁO!

    OdpowiedzUsuń
  59. jak ktos chce żebym mu zrobiła konto przez proxy to niech pisze do mnie :
    mileczka1997 :) a nowe konto z ta sukienka mileczka1997r

    OdpowiedzUsuń
  60. e tam, teraz jak wszyscy ją robią to straci swoją wartość.

    OdpowiedzUsuń
  61. Kurde , Powaliło ich!
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  62. Dziwne, że LE darmowe.. ale nie robię.. bo z proxy ;/


    wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  63. Z checia od kogos ODKUPIĘ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cena do ustalenia, kupie za starmonety!!!!!!!! ZGLASZAC SIE DO MOJEJ KSIEGI GOSCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




    Meybe99





    KUPIE TO DARMOWKE!!!!!!!!!!!!!







    KUPIE TO LE!!!!!!!!!!!








    CENA DO USTALENIA!





    ZGLOS SIE DO MOJEJ KSIEGI GOSCI!!!!!!!!!!!!








    ZGLOS SIE DO MOJEJ KSIEGI GOSCI!!!!!!!!!!!!






    ZGLOS SIE DO MOJEJ KSIEGI GOSCI!!!!!!!!!!!!











    ZGLOS SIE DO MOJEJ KSIEGI GOSCI!!!!!!!!!!!!ZGLOS SIE DO MOJEJ KSIEGI GOSCI!!!!!!!!!!!!ZGLOS SIE DO MOJEJ KSIEGI GOSCI!!!!!!!!!!!!ZGLOS SIE DO MOJEJ KSIEGI GOSCI!!!!!!!!!!!!ZGLOS SIE DO MOJEJ KSIEGI GOSCI!!!!!!!!!!!!ZGLOS SIE DO MOJEJ KSIEGI GOSCI!!!!!!!!!!!!





    KUPIE!

    OdpowiedzUsuń
  64. ta sukienka jest okropna,co z tego ze LE.. sa na stardoll fajniejsze ciuchy,zdarza sie ze darmowka jest stary hb a ze nieometkowany to po taniości mozna kupić,albo była kiecka DKNY taka pomaranczowa,nieometkowana i chodzi po 6 sd...wniosek z tego taki ze patrzycie na metki a nie na to czy cos sie wam podoba

    OdpowiedzUsuń
  65. ja próbowałam to robić tylko zamiast tej strony wyświetlił mi się normalny stardoll

    OdpowiedzUsuń
  66. Zrobiłam, ale nie wiem po co :D

    OdpowiedzUsuń
  67. ale gdzie mam kliknąć na jaki avatar gdzie ona jest?

    OdpowiedzUsuń
  68. A JA SIĘ CIESZYŁAM ŻE KTOŚ SIĘ POMYLIŁ 2Fredzia

    OdpowiedzUsuń
  69. żal... serio to nie fair !!!

    OdpowiedzUsuń
  70. nie chce mi się robić xdd ale to dziwne, że dali LE na darmówkę ...

    OdpowiedzUsuń
  71. Nie chce mi się zakładać nowego konta xD LE darmówką trochę dziwne...

    OdpowiedzUsuń
  72. Rzeczywiście piekna .. :)))

    OdpowiedzUsuń
  73. żal ja nie robie chociaż jej nie mam


    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  74. wchodziłam też na innych ludzi i tam były rzeczy z hotbuysów i w ogóle świetne sukienki . Trochę nie rozumiem dlaczego nie dla starych użytkowników

    OdpowiedzUsuń
  75. To jest poto by użytkownicy robili sukienke Le , a później kupowali ss !Chcą więcej zarobić na wiernych użytkownikach ;//


    DjDanka

    OdpowiedzUsuń
  76. czy ktoś wie czy ta sukienka jeszcze dział?

    OdpowiedzUsuń