2011/06/22

Nowości

W suite shopie w FASHION pojawiły się nowe rzeczy, zastanawia mnie tylko, czego nie ma ich w zakładce "nowość". Meble są bardzo ładne, nowoczesne, więc na pewno coś kupię, a wy?

EDIT: Rzeczy tylko dla osób posiadających Penthouse



____________________________________________
Reklama
Uwielbiasz modę, stylizacje, porady ? Zajrzyj na cookie-styles.blogspot.com ! Jestem początkującą szafiarką, ale mam nadzieję, że blog Wam się spodoba. Trwa konkurs na komentatora, nie zwlekaj , zajrzyj ! :))

60 komentarzy:

  1. a dla mnie były takie podobne jak LE Decor :) Fajnie, że nie są limitowane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ja kupię kwiatki :)
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  3. no sa nowoczesne,ladne moze kupie

    OdpowiedzUsuń
  4. One są tylko dla osób mających P.

    OdpowiedzUsuń
  5. B. ładne, ale troszkę drogie. Coś napewno zakupię ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chyba też coś kupię ;)


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  7. no niektóre rzeczy są fajne, ale nie mam Beach Villa więc nic kupić nie będę mogła :P.

    OdpowiedzUsuń
  8. spodobał mi się biały fotel z brązowym obiciem za 17 sd .

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gaba to dla penthouse jest a nie dla BV ;/

    TrendyLuLa23

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest też helikopter , w " HOBBY " też dla Penthouse.

    SzalonaCrazy18

    OdpowiedzUsuń
  12. qcale nie. są dla tych którzy mają penthouse !!

    OdpowiedzUsuń
  13. nie dla beach villa tylko dla tych co mają penthouse :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, to jest tylko dla tych, którzy mają Penthouse. Wiem, bo dzisiaj kupiłam Villę i tych rzeczy nie mogę kupić ;)
    Kate980

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. TO nie są rzeczy to Beach Villa tylko do Penthouse !

    OdpowiedzUsuń
  17. to jest tylko dla miejących ent house a nie b.v

    OdpowiedzUsuń
  18. Te meble są dla tych, którzy mają Penthause, pisze w Mini Shopie przy wybranym meblu. ;)
    bifa2961

    OdpowiedzUsuń
  19. No rzeczy są bardzo ładne tylko ja na razie nie mam Beach Villa, ale jak sd sobie doładuje to napewono coś kupie ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Gabisiu! Powinnaś poprawić tekst, rzeczy są tylko dla posiadaczy Penthousa...

    OdpowiedzUsuń
  21. hej, gabi mam jeszcze pytanie,no bo w wiadomości napisali, że odnowili itp., ale żadnych zmian (oprócz nowych mebli) w panthousie nie widać. dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten piesek na drugim obrazku jest genialny :D Kupię go na pewno

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi się podobają. Są ładne. Na pewno coś kupię . Fakt, przypominają trochę te LE

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że nie dla wszystkich... ale i tak są ładne ;D.
    Domcia518

    OdpowiedzUsuń
  25. Niektóre rzeczy są ładne, ale nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  26. Niektóre rzeczy są godne uwagi.

    Nejtl

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne to okragłe za 20 sd

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  28. Nowoczesne , eleganckie ... na pewno coś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. rzeczy fajne ale nie posiadam penthous'a .

    OdpowiedzUsuń
  30. stardoll-oryginalny-sweet.blogspot.comproszę dodaj się do obserwatorów !! Odbywa się konkurs na miss miesiąca. dowiesz się więcej na blogu

    OdpowiedzUsuń
  31. stardoll-oryginalny-sweet.blogspot.comproszę dodaj się do obserwatorów !! Odbywa się konkurs na miss miesiąca. dowiesz się więcej na blogu

    OdpowiedzUsuń
  32. super na pewno coś kupię]

    zoo22

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja nie mam penthouse :C

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładne. ;] Moze cos kupie.

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajnie, tylko nieco drogie.

    OdpowiedzUsuń
  36. No wreszcie coś dla tych co maję Penthouse. Jak on wszedł to nic tylko dla nich nie było, a z tą Villą wręcz przeciwnie..

    OdpowiedzUsuń