2011/06/24

Mini konkurs

Kto zaprojektował tą torbę?
10 sd dla pierwszej i wylosowanej osoby

Wygrywa Shibuuya oraz XSaraXPaxtonX, zgłoście się na konto Gabisia9
_____________________________________________
Reklama
Hej! Jestem Miss_Gabrysia10. Chciałabym Was zaprosić na mojego bloga http://stardollowedolleczki.blogspot.com/ Trwa tam właśnie loteria można wygrać stardolary i starmonety. Jak będzie więcej obserwatorów będzie casting na redaktorkę. Będzie również więcej konkursów. Proszę DODAJ SIĘ. Moim marzeniem jest mieć 500 obserwatorów. Zapraszam Serdecznie!

86 komentarzy:

  1. McQuen czy jakoś tak, pisze bo nie wiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, już mam.! Jil Sander :)) Jest na allegro za 49zł ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham to kopiowanie !

    Ja stawiam, że zaprojektował ją człowiek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jill Sander zaprojektował tą torebkę :d

    OdpowiedzUsuń
  5. Jill Sander <3
    Też znalazłam na alegro

    OdpowiedzUsuń
  6. Marc Jacobs .

    dominika1white

    OdpowiedzUsuń
  7. Jill Sander


    madziucha1232

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze mówiąc nie wiem . Nie będę kopiować ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jill Sander .. sprawdzałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Też myślę, ze Jill Sander : )

    Alicja98-89

    OdpowiedzUsuń
  11. Jil Sander

    XSaraXPaxtonX

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem pewna że to: Jil Sander :)

    Dusia11Angel

    OdpowiedzUsuń
  13. Jill Sander, znalazłąm na allegro też ^.^
    TUSIAMALINA

    OdpowiedzUsuń
  14. Yzabelka - Też znalazłam na allegro. Tu doskonale pokazujesz, że czytasz odpowiedzi innych.. A podkreśla to słowo "też".

    OdpowiedzUsuń
  15. Zbyszka_XD - też uważam że wykonał ją człowiek ;) Jak my się rozumiemy... haha

    OdpowiedzUsuń
  16. Jill Sander czarna_lola

    OdpowiedzUsuń
  17. Jill Sander!, oczywiście ;)



    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Jill Sander

    Klaudia1208

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. ludzie, Jil Sander przez jedno "L" !

    OdpowiedzUsuń
  21. Jill Sander.

    missjuliet200

    OdpowiedzUsuń
  22. Dalej ludzie, kopiujcie, kopiujcie ! -,- Tsaa, już wszyscy znają projektanta.

    Ja powiem szczerze, że nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  23. nie wiem!!! i zgapiac nie bede

    OdpowiedzUsuń