2011/06/30

Klub Monte Carlo

Jest to klub sponsorowany i jego uczestnicy będą otrzymywać rożne prezenty wraz ze wzrostem liczby jego członków, dlatego myślę, że warto do niego dołączyć ;)

Aby zapisać się do klubu:
1. Wejdź na http://myproxy.ca/ (działa, tylko musicie pozamykać wszystkie reklamy, okna itp.)
2. W okienko wpisz www.stardoll.com
3. Zaloguj się
4. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2847846
5. Kliknij Dołącz do klubu
Jeśli wam nie działa przez bramkę, to spróbujcie przez to proxy: 129.21.30.116 port 3127 lub 199.222.14.81 port 80
Takie prezenty będą otrzymywać członkowie klubu:
Będziecie się zapisywać?
EDIT: Dostaliśmy już pierwsze darmówki - okulary. Są całkiem fajne, ale lepiej wyglądają w ręce niż na nosie ;)

85 komentarzy:

  1. Zrobiłam przez proxy. Mi nie chodziło przez stronę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tzn. mi nie chciało wcisnąć "Dołącz do klubu"..

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisałam się bo podobają mi sie te spodnie z butami i kolia.

    Kiryee

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jak naciskam : Dołącz do klubu to mi wyskakuję następna karta i tak ciągle ! :(
    tusiaw4

    OdpowiedzUsuń
  5. ja chyba nie, chociaż podoba mi się ta sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. udało mi się dołączyć do klubu za pomocą brami myproxy.ca

    _emoszka_

    OdpowiedzUsuń
  7. Super juz sie zapisalam

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  8. a da się to zrobić przez jakąś inną strone albo przez zmiane proxy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Sandii:
    Da się przez proxy :)
    165.193.102.220 Port: 80
    199.222.14.81 Port: 80
    96.233.200.2 Port: 8080
    205.213.195.70 Port: 8080

    OdpowiedzUsuń
  10. nie, nie potrzebne mi kolejne badziewie

    OdpowiedzUsuń
  11. jak kliknęłam dołącz to nic się nie pokazało a do klubu nie dołączyłam

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jestem a jak się zapisze ktoś to się coś dostaje??


    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie zapiszę się ^^


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jak dołączyłam to dali mi jakieś dwa te same plakaty ... ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzięki andrzelikag działa ; ]]

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się nie chce kliknąć "dołącz do klubu", co mam zrobić? ;c

    Caliope14

    OdpowiedzUsuń
  18. teraz nie chcę mi się robić, ale na pewno wstąpię :]]

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie chce mi zadziałać przycisk : Dołącz do klubu. Co zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  20. mi tez nie chce działac ten przycisk ;CCC

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi też nie działaa jak naciskam 'dołącz do klubu' . ;/

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  22. zmieniłam proxy na 165.193.102.220
    i wpisałam http://www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=2847846

    i zapisałam się do klubu

    OdpowiedzUsuń
  23. na queen of tempation było ze zmianom proxy

    OdpowiedzUsuń
  24. szybko dosyć! No po prostu dzisiaj ten klub powstał i już pierwsza ddarmówka!

    OdpowiedzUsuń
  25. mi się podobają spodnie, ale mi się ne chcę robić, może zrobię jak będe miała dużo wolnego czasu, w co wątpię!

    Jasmincia

    OdpowiedzUsuń
  26. 3 razy próbowałam ;d

    inga1999

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie robię jak z proxy, zresztą rzeczy są średnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie zrobie, nie opyla się ( przynajmniej dla mnie )
    zula-ula

    OdpowiedzUsuń
  29. Już się zapisałam, nawet bez problemów ale wnerwiałam się przez reklamy xD

    TruskwkA343

    OdpowiedzUsuń
  30. nie robię, zwłaszcza przez proxy, poza tym jedyne, co mi się podoba, to okulary.

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie tak jak u andzelikag nie chciało wcisnąć dołącz do klubu, za każdym razem pojawiała się reklama. Robiłam na 1 i 2 sposób.
    bifa2961

    OdpowiedzUsuń
  32. nie chce mi się tego robic, bo rzeczy nie przypadły mi do gustu. : d - xxmarta23xx

    OdpowiedzUsuń
  33. Dołączyłam się , ponieważ zadziałało mi przez bramkę :)
    Inaczej bym przez proxy nie zrobiła , ponieważ na moim komputzrez proxy nie działa .
    Rusalka123 ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. nie działa mi jest inny sposób ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi także nie chciało się wcisnąć " dołącz do klubu "

    OdpowiedzUsuń
  36. próbowałam się zapisać, ale jak naciskałam dołącz do klubu to na jakies strony mnie przenosilo;/

    OdpowiedzUsuń
  37. ja nie dostałam okularów. Tylko głupi plakat ;/

    OdpowiedzUsuń
  38. Chociaż mi się nie podoba, dołączę ;D
    ...
    Dłuuugo mi ładuje...
    ...
    Error, ale się udało :D
    ...
    Nie dostałam :( Trudno..Poczekam..
    TUSIAMALINA

    OdpowiedzUsuń
  39. ja nie dostałam a jestem bo mam ten klub na swojej liście klubów może dojdzie

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapisałam się do klubu, ale nie dostałam tej pierwszej darmówki ;/

    OdpowiedzUsuń
  41. jest już żyrandol też moższ napisać

    OdpowiedzUsuń
  42. dziwne nie dostałam tych okularów!

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie robię . c;

    OdpowiedzUsuń
  44. Tak samo miałam z klubem z dove, też nie mogłam do niego dołączyć.

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapisałam się :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Za dużo z tym zachodu. Jak dla mnie nie warte za bardzo uwagi.
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  47. nie moge sie zapisac nawet ze zmiana proxy :(

    OdpowiedzUsuń
  48. Super. Mi zadziałało z tą drugą zmianą proxy. Mam Mozille. Znaczy na ogół używam Google Chrome i miałam tam otwartą instrukcję zmiany proxy i tą stronę, jak zrobić darmówkę. Otworzyłam drugą przeglądarkę Mozille Firefox, skasowałam historie, wpisałam proxy i już działało. 1 mi nie działała, dopiero 2. Wolno chodzi, ale chodzi. ;p. Dziękuję. ;* Niestety nie załapałam się na 2 lub 3 pierwsze darmówki, ale i tak są mi zbędne. ; ]

    Caliope14

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak zakładasz na oczy to tak wygląda jakbyś miała kreskę na oczach.:D

    OdpowiedzUsuń
  50. oh dopiero dzisiaj dostałam okulary

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie za ciekawe te ubrania.
    BellSweetCandy

    OdpowiedzUsuń
  52. próbowałam zrobić, ale zawsze jak wciskałam 'dołącz do klubu', to nic się nie ładowało, tylko włączała mi się w nowym oknie jakaś reklama i przez to nie mogłam dołączyć ; /

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapisałam się , ale dostałam jakiś badziewny plakat ; /

    OdpowiedzUsuń
  54. Tak! Mam je, fajn jest sukienka i naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  55. udało mi się zapisać poprzez stronkę ;DD

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie podobają mi sie te artykuły.. DaRisiaJB

    OdpowiedzUsuń