2011/06/30

Born on the Fourth of Chambray Styled Outfits

48 komentarzy:

  1. może być coś fajnego z tego ; D

    teen-street-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Może coś fajnego bd ;D


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy sposób przedstawienia nie zbyt ładnych ubrań, cały styled outfits

    OdpowiedzUsuń
  4. Uuuu ! Szykuję się coś fajnego !
    tusiaw4

    OdpowiedzUsuń
  5. niektóre fajne, niektóre beznadziejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic ciekawego, aczkolwiek zmienię zdanie;D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe co to bedzie??

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  8. Hm, zobaczymy co to będzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak każdy inny styl ten mi się nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ,? znowu jakieś głupoty

    inga1999

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm... Nawet, nawet!

    Jasmincia

    OdpowiedzUsuń
  12. Zamiast ubrań podoba mi się stworzona grafika.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uuu...zapowiada się coś ciekawego... :)

    TruskawkA343

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie nie za specjalne...

    OdpowiedzUsuń
  15. Mało kipi latem : (

    OdpowiedzUsuń
  16. No na razie to nie wiem co o tym myśleć ;pp

    OdpowiedzUsuń
  17. Narazie nie skorzystałam..
    może wpadnie mi cos w oko.
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie które fajne, ale większość nieciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Lemoniada musi być dobra.xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Hm , na pierwszy rzut oka są fajne , ale jak się tak głębiej przyjrzałam , uznałam , że nic mi się nie podoba ...

    OdpowiedzUsuń