2011/06/27

Lipcowe Hot Buys

Podoba się wam coś? Mi prawie wszystko ♥

94 komentarze:

  1. Podoba mi sie fioletowa sukienka >333
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienki są niesamowicie ładnie ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszstko zaje....
    ładne
    miskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę się brzydko wysłowić - zarąbistee.! ;33
    Ta czarna torebka jest fajna! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. łAŁ! Wszystko mi się podoba!!


    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  6. *_* szkoda, że mnie nie będzie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka rzeczy mi się podoba <33


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  8. WoW nie spodziewałam się, że wszystko będze mi się podobało

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę je mieć wszystkie :) a wy ??

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne. Szczególnie ta czarno-fioletowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To jedne z najlepszych HB jakie widziałam, mam nadzieję, że ich ceny nie będą wygórowane ( w tylu 32 sd za niebieską sukienkę -.-)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi też wszystko prawie xd Najbardziej ta sukienka czarna

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi też prawie wszystko oprócz tego czarne żakietu co ma ubranego;D . Są boskie;D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz jestem zachwycony hot buys'ami. :>

    OdpowiedzUsuń
  15. buty i fioletowa sukienka
    Sweet__MimiSky

    OdpowiedzUsuń
  16. buty , torebka , różowa sukienka i brązowy sweterek z kapturem :)

    moda-na-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. mmmmmmm ciekawe :)


    kocham




    http://staticrps.komixxy.pl/uimages/201106/1309172803_by_eeeliiizkaaa13_500.jpg

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne, a szczególnie sukienki ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. Super. Najbardziej podoba mi się ta fioletowa sukienka :) Piękne !!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale extra! Szkoda,że nie mam SS, bo śliczne są.


    Vaneska99

    OdpowiedzUsuń
  21. Hey.Mam pytanie : Kiedy wyniki lipcowego makijażu ?


    ada5673

    OdpowiedzUsuń
  22. Boskie, szczególnie podoba mi się pasek, torebka, sukienka i peleryna.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wisiorek ♥
    Buty ♥
    Pasek ♥
    Sukienka czarna ♥
    Sukienka niebieska ♥
    Sukienka fioletowa ♥
    Płaszczyk ♥
    Kolczyki ♥

    Ale one w ogóle nie masują na ten miesiąc. Jest lato, a takie żałobne kolory ?

    OdpowiedzUsuń
  24. mi się wszystko podoba, wszystko jest prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  25. Fioletowa sukienka nawet ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. W końcu superhb wróćiły !! :D
    Paula2323

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystko jest świetne

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  28. Według mnie te Hb schodzą na psy. Jedynie ładne są te dwie sukienki. Reszta to żenada. ;/

    OdpowiedzUsuń
  29. pi się wszystko wyjątkowo chociaż ras podoba♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne, Nareszcie porządne HB. Postarali się w tym miesiącu ;))

    OdpowiedzUsuń
  31. najprawdopodobniej kupie wszystko po za biżuterią , gdy cenny mnie nie powalą .

    OdpowiedzUsuń
  32. Megazarąbiścieniesamowiciesupersuperniezłefajne!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Oprócz sukienki na tej babce to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się fioletowa sukienka. Ciekawe ile będzie kosztowała.

    OdpowiedzUsuń
  35. Więszość jest bardzo ładna i mam nadzieję, że nie będą tak drogie jak te ostatnie bo wtedu na pewno nie kupię tego, co mi się podoba... a trochę tego jest ! ! !


    Light_Agniesia

    OdpowiedzUsuń
  36. podoba mi się bluza ,buty i spódnica

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo mi się podobają Lipcowe HB , normalnie świetne są :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Podobają mi sie prawie wszystkie rzeczy, ale żadnej z nich nie kupię, bo nie jestem ss. Już miałaam sobie doladowywać dzisiaj specjalną ofertę, ale stwierdziłam w ostatniej chwili przed wysłaniem sms-a, że nie opłaca się w tym miesiącu, ponieważ wyjeżdżam. To już leepiej w sierpniu, ale pewnie zrobie we wrześniu, bo w sierpniu mama będzie gadać, że ciągle siedzę przed kuomputerem. Ale się rozpisałam, ale lubie pisać tu komentarze, że nie mogę się opaanować i ciągle pisze. Pa!]

    Jasmincia

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi się podoba Hot Buys Shoes, Hot Buys Dress, Hot Buys Lipstick Necklace, Hot Buys Cape i to już chyba wszystko. W tym miesiącu admini się postarali. Oby ceny były niskie. megi_love_14

    OdpowiedzUsuń
  40. No , no admin się postarał , wszystko jest cudnee ! <3 Mika98pol

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładne tylko szkoda że takie smutne i ponure, są wakacje to moim zdaniem Hot Buysy powinny być kolorowe i wesołe, coś takiego jak czerwcowe hb ;>

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystko jest suuuuuuuuper, po prostu świetne, muszę oszczędzać stardolly ;))

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne są.Już dawno nie było takich dobrych hb.Sukienki śliczne, buty, torebka..Sweter(?).:D

    OdpowiedzUsuń
  44. Uuu. Śliczne te ciuszki ;) Muszę sobie ss doładować ; pp

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolczyki są straszne. Reszta świetna, bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Buty,kolczyki,fioletowa sukienka i to coś z fallen angel są boskie ale nie będzie mnie przez cały lipiec i nie kupię, a poza tym nie jestem ss

    OdpowiedzUsuń
  47. ostatnio hb mi się średnio podobały, ale jak zobaczyłam te to zmieniłam zdanie. są śliczne. najbardziej podobają mi się te buty i płaszczyk, czy sweterek czy co to jest.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  48. są świetne ;)
    ale na pewno będą drogie . ;(

    OdpowiedzUsuń
  49. Boskie wszystko . Te szminki sa fajne . Na pewno kupie wszystkie


    kicusia_3

    OdpowiedzUsuń
  50. W tym miesiącu się postarali, ale najładniejszy jest naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  51. no ten miesiąc to jest coś ale w końcu wakacje to wiadomo dla czego :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Ślicznie, raczej kupię wszystko :*

    kacha_21

    OdpowiedzUsuń
  53. Mi się wszystko podoba oprócz kolczyków i różowej sukienki ; D
    Świetne są ^-^
    Aczkolwiek macie racje ... powinny być letnie kolory ...

    OdpowiedzUsuń
  54. TO prawda Gaba rzeczy są niesamowite i piękne...

    OdpowiedzUsuń
  55. MileystarxD może kolory nie sś letnie, ale te wszystkie kreacje i dodatki są czarujące *_*

    OdpowiedzUsuń
  56. podobają mi się buty, i te dwie sukienki na górze, to na pewno kupię. Szaary sweter też jest spoko, ale raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  57. O.O Piękne ! Najlepsze są buty oraz fioletowa i niebieska sukienka ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  58. Super!Najbardziej mi się podobają buty,fioletowa sukienka i torebka. <3

    OdpowiedzUsuń
  59. piękne. trzeba pozbierać kase :P
    kryncieta

    OdpowiedzUsuń
  60. Moim zdaniem najładniejszy jest ten płaszcz:)i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  61. niektóre to są na prawdę b.ładne i bd. musiała je kupić ; )
    Judysiulka

    OdpowiedzUsuń
  62. tylko ciekawe w jakich cenach to będziee .. :DD

    OdpowiedzUsuń
  63. Śliczne , śliczne ale pytam : gdzie lato ? : C

    OdpowiedzUsuń
  64. ta niebieska sukienka rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  65. fajna jest fioletowa sukienka. Pewnie będzie droga...;(

    OdpowiedzUsuń
  66. Napewno muszę zakupić jacket z pierwszego planu, sukienkę czarno-fioletową i torebeczkę na łańcuszku.

    OdpowiedzUsuń
  67. czekam najbardziej na tą fioletową sukienkę . <3

    OdpowiedzUsuń
  68. Jedne z lepszy HB ! Prawie wszystko mi się podoba! A szczególnie HB Jacket, HB Butterfly Bag i HB Pleated Dress.

    BellSweetCandy

    OdpowiedzUsuń
  69. Ciekawe, najlepsza ta fioletowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja czekam na sukienkę i torebki.

    OdpowiedzUsuń