2011/06/25

Konkurs na stylizacje - wyniki II etapu

Na początek przeprosiny - za to, że tak się to przeciąga. Bardzo trudno mi było wybrać prace, ale jakoś dałam radę ;) Otrzymałam łącznie 23 stylizacje, co oznacza, że 7 osób zrezygnowało z udziału w konkursie. Zapraszam do oglądania i lektury :)

Grupa biała
Clevleen97
Ocena opisowa: Jestem zachwycona :) Stylizacja jak najbardziej plażowa i świetnie oddaje przydzieloną ci kolorystykę. W dodatku wieje od niej lekkością i kiedy na nią patrzę to już czuję morską bryzę ;)
Ocena: 10/10
_Krysztal_
Ocena opisowa: Stylizacja jest bardzo ładna, tylko szkoda, że tak mocno w oczy się tu rzucają beże, barwy piaskowe itp., ale cieszę się, że biel jednak przeważa. Myślę, że komplecik nadaje się na plażę, zwłaszcza na spacerki nad brzegiem morza. Tylko, że jak na nią patrzę, to nie czuję wakacji...
Ocena: 8/10
agasia007
Ocena opisowa: Podoba mi się. Chociaż sukienka jest długa, to wydaje się być przewiewna, co sprawia wrażenie lekkości i oddaje klimat plaży. W dodatku lalka jest bez butów, tak jak zazwyczaj jest na plaży ;) Widać, że się napracowałaś, stylizacja jest kreatywna.
Ocena: 9/10

Grupa pomarańczowa
hibiskusek
Ocena opisowa: Co tu dużo mówić/pisać - jedna z najlepszych prac tego etapu :) Baardzo kreatywny i ciekawy pomysł na bluzkę, która wygląda po prostu świetnie. Pomimo dużej ilości dodatków nie ma tutaj bałaganu i widać, że wszystko jest na swoim miejscu. Nie wiem, czy te paski grają rolę spódniczki, spodenek czy czegoś jeszcze innego i nie chcę wiedzieć, bo tak czy inaczej jest super ;)
Ocena: 10/10
Miss_Asik
Ocena opisowa: Tutaj miałam mały dylemat, bo stylizacja jest bardzo kreatywna i widać, że sie napracowałaś, ale w życiu bym takiego czegoś nie założyła na siebie, chociaż na lalce wygląda całkiem dobrze :D To taki ekscentryczny strój w stylu Lady Gagi, bardzo oryginalny, dlatego postanowiłam pozwolić ci pokazać, na co jeszcze cię stać w kolejnym etapie ;)
Ocena: 7/10
Grupa niebieska
Mwamp
Ocena opisowa: I tu znowu dylemacik :D No bo te stylizacje są megaoryginalne, kreatywne i ciekawe, ale totalnie nie w moim stylu. Jednak ostatecznie stwierdziłam, że każdy może mieć inny gust i nie mogę kwestionować czyjejś umiejętności tworzenia świetnych stylizacji na podstawie własnego stylu i jednej czy dwóch prac. Większość twoich innych prac mnie wręcz zachwyca, dlatego tobie także daję szansę ;)
Ocena: 7,5/10
niebieska53
Ocena opisowa: Hmm... Niby wszystko ok, ale jakoś na moje oko to nie tworzy zgranej całości. Wydaje mi się, że wszystko psuje ten kwiatowy gorset, a bez niego byłoby super, dlatego też ty również jesteś w następnym etapie ;)
Ocena: 7/10
Patrycja16016
Ocena opisowa: Normalnie nie lubię dodatków w takiej ilości, ale twoja stylizacja ma w sobie to coś, co przyciąga oko ;) Podoba mi się również to, że nie trzymałaś się sztywno wyznaczonego koloru, tylko postawiłaś na wyraziste dodatki w kontrastujących kolorach, co dodaje pracy pazura. Ogólnie myślę, że się mimo wszystko postarałaś, tylko ja bym wyrzuciła tą górę od bikini.
Ocena: 7,5/10
PaulinciaxD
Ocena opisowa: Jest bosko. Dosłownie! :D Jak na nią patrzę, to czuję się jak w niebie. Lalka wygląda w tej stylizacji tak... delikatnie i zmysłowo. Podoba mi się też zastosowanie baniek mydlanych. Poza tym duży plus za wykonanie stylizacji z rzeczy do apartamentu ;)
Ocena: 9/10
Sandrusia-Emma
Ocena opisowa: Stylizacja jest ciekawa i rzeczywiście łamiesz stereotypy ubierając długą do ziemi sukienkę (ale nie takie strasznie stare, bo kiedyś na plażę chodziło się tylko w długich sukniach :P). Mimo wszystko praca jest wakacyjna, plażowa i chociaż nie zachwyca (bo wiem, że stać cię na więcej, kochana!), to myślę, że jest całkiem dobrze.
Ocena: 7/10
xXxKlaudusia99
Ocena opisowa: Bardzo mi się podoba to, co stworzyłaś. Stylizacja idealnie pasuje na plażę: luźna bluzka, dół od bikini, pojemna torba i okulary przeciwsłoneczne ;) A! I jeszcze świetny kapelusz chroniący przed słońcem. Ogólnie jest świetnie, stylowo i oryginalnie.
Ocena: 10/10

Autorki wszystkich powyższych prac przechodzą do następnego etapu konkursu :)
Poniżej możecie zobaczyć pozostałe 12 prac, które również były bardzo blisko i praktycznie wszystkie miały szansę na udział w kolejnym etapie, ale niestety musiałam wybrać tylko 11. Niektórych z nich nie mogłam brać pod uwagę z powodu niewłaściwej kolorystyki bądź pominięcia tematyki etapu.
(kliknij, aby powiększyć)

Jeszcze taka jedna moja uwaga: Nie wysyłajcie stylizacji wraz z makijażem, bo tak czy inaczej muszę go wyciąć z obrazka, a wy bez potrzeby się napracujecie. 
Wkrótce następne zadanie ;)

62 komentarze:

  1. Niektóre stylizacje są naprawdę śliczne. :) Powodzenia Wszystkim w kolejnym etapie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się 2 stylizacje podobają.
    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ;)
    Ładne stylizacje niektóre .

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje . ! , szkoda że mi się nieudało . :D

    Ecia111

    OdpowiedzUsuń
  5. Krysztau - do boju! :D
    Pokaż na co Cię stać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia ;) wszystkie prace bardzo ładne. Zaproponowałabym jeszcze kilka, które nie dostaly się dalej, ale chyba wybrałaś jedne z najlepszych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki :D

    szalona-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje, zycze powodzenia w nastepnych etapach ;)

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia :) i Gratuluję xD

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej spodobała mi się praca _Clevleen97 i xXxKlaudusia99 . :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne stylizacje. Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tylko jedno pytanie.. Co ma znaczyć zdanie "Ja bym tego na siebie nie założyła"? A np. bańki albo paski zamiast spodenek byś założyła? No ja szczerze wątpię. Stardoll pozwala na wszystko, nawet na ubieranie na siebie KONIKÓW MORSKICH. Dziękuję za uwagę i życzę innym powodzenia.

    Miss_Asik

    OdpowiedzUsuń
  13. cholera jasna, zapomniałam :|

    OdpowiedzUsuń
  14. O, dziękuję :D
    Niebieskich najwięcej było i szczególnie podoba mi się praca Mwamp oraz PaulinciaxD. Inne też bardzo fajne no i w sumie wszyscy zasłużyli. Gratuluję pozostałym dziewczyną :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwsze 5 prac... Są boskie! xdd


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  16. Miss_Asik - nie założyłabym tego na siebie, gdyby to wszystko było nadrukiem, rodzajem faktury itp., nie chodziło mi o materiały, które wykorzystałaś do wykonania stroju. Po prostu twoja stylizacja jest b.oryginalna i dlatego mnie urzekła, ale to nie jest mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacjee powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  18. kurde, ja nawet nie pamiętam czy swoje wysyłałam..

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie prace są bardzo ładne.
    bifa2961

    OdpowiedzUsuń
  20. Najbardziej podoba mi się praca agasia007, to ostatnia z tych białych.

    OdpowiedzUsuń
  21. miss_della19 - nie dostałam twojej pracy :(
    ewanilla - twoja praca jest świetna, ale jak sama zauważyłaś nie w tej kolorystyce.

    Madziula88 - długo sie zastanawiałam nad twoją pracą, bo jest dobra, ale ostatecznie stwierdziłam, że jest mało plażowa, więc trochę słabo oddaje tematykę zadania...

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylizacje! <3 I gratki i powodzenia w następnym etapie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Venus, a moja praca dotarła?
    Gdy wysyłałam pracę miałam problemy z Internetem, także nie wiem, czy doszła..

    OdpowiedzUsuń
  24. No, kilka prac mi się zupełnie nie podoba._Krysztal_- meeega,hibiskusek-praca także bardzoo dobra.xXxKlaudusia99-najlepsza, chyba.:D
    Pozwodzenia i gratyy.:D

    OdpowiedzUsuń
  25. zabije mój internet!
    Przysięgam, że wysyłałam, a nie doszło?
    Nie, po prostu coś niesamowitego.
    No, ale trudno. Na pewno szkoda, ale bywa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia :))
    Niektóre stylizacje są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się stylizacja nr . 1 , 2 , 4 , 9 i 11 ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. niektore stylizacje sa po prostu boskie!!! powodzenia w nastepnym etapie

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, powodzenia i gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  30. Są to bardzo śliczne stylizacje ,powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  31. HIBISKUSEK i Clevleen97 to moim zdaniem najlepsze prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. ja się zgadzam z powyzszym komentarzem

    OdpowiedzUsuń