2011/06/29

Darmowa kokarda tylko dla ss

Aby ją zdobyć wystarczy wziąć udział w konkursie:

57 komentarzy:

  1. już zrobiłam
    Judysiulka

    zapraszam
    fashiondrugss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobię ^^ Ładna jest.

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś ją kopiłam za 10 sd ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobię raczej ale dla konkursu nie kokardy :)

    BellSweetCandy

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna i na 100 zrobię :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie bardzo mi się podoba. Jest taka... dziecinna. Ale chyba zrobię, bo może się przydać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie bardzo mi się podoba. Jest taka... dziecinna. Ale chyba zrobię, bo może się przydać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda jak zgnieciona. Pewnie bym ją zrobiła, ale nie jestem ss.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak będę super szmal to zrobię ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna jest zrrobię

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że tylko dla ss. : c

    OdpowiedzUsuń
  12. ;c ładna szkoda że dla ss

    inga1999

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie zabrdzo w moim guście, taka plastikowata, oczywiście według mnie, lecz może zrobię, kto wie może się przyda ;D
    zula-ula

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny ma kolor, ale mogłaby być bardziej dopracowana.

    OdpowiedzUsuń
  15. SLiczna, już robię

    TruskawkA343

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobiłam, cenna jest.
    Pamiętam ten czas kiedy była w SP za 20 sd .. ehh xdd

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak była do kupienia, dość drogo jak pamiętam, to ją kupiłam xd ach, szkoda. zaoszczędziłabym . taka sama sytuacja, jak z poprzednim konkursem, bo plakat też mam zakupiony ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Super jestem ss, więc sobie załatwie, będzie mi pasować, fajna jest

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnia , naprawdę . Tylko szkoda że nie jestem ss .
    61sekundd

    OdpowiedzUsuń
  20. Może zrobie?
    Nie chce mi sie.
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba była kiedyś za 10 sd,Nie jestem ss szkoda.Taka fajna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Osobiście mi się nie podoba. Nie robię.

    BellSweetCandy

    OdpowiedzUsuń