2011/06/17

Wyniki konkursu na rysunek

Było tyle pięknych prac, że nie mogłam się zdecydować. Przyznałam dużo wyróżnień, aby przynajmniej trochę wynagrodzić stracony czas.
Wygrywają:
1 miejsce - doładowanie SS (za 11 zł) + 200 stardollarów - wieczko6

2 miejsce - 150 stardollarów - Honey24
http://img199.imageshack.us/img199/3450/koteg.png

3 miejsce - 80 stardollarów -
willolcia i Kiryee
http://desmond.imageshack.us/Himg195/scaled.php?server=195&filename=nyan0002.jpg&res=medium

Wyróżnienia po 15 stardollarów:
- Kinguuuss (TUTAJ praca)
- SamaRozkosz (TUTAJ praca)
- Kicia787 (TUTAJ praca)
- Izowirus (TUTAJ praca)
- 111inna (TUTAJ praca)
- kinderekX33 (TUTAJ praca)
- MaoLeo (TUTAJ praca)
- MssWiki2010 (TUTAJ praca)
- karienne (TUTAJ praca)
- anubis566 (TUTAJ praca)
- missdella19 (TUTAJ praca)
- light_agniesia (TUTAJ praca)
- Kinuk0. (TUTAJ praca)

Po nagrody zgłoście się na konto gabisia9

85 komentarzy:

  1. Wieczko6 po prostu SUPER REWELACJA!!!

    pozostałe prace też bardzo ładne, kotki śliczne i podobne


    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojajaj, wieczko6 ślicznie narysowała*-*
    Agusiaa11

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wam, szczególnie wieczko6. Nie mogę porównywać mojej pracy do twojej. Twój rysunek jest najpiękniejszy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje, śliczne prace :) Ja nie miałam kiedy zrobić, bo miałam dużo poprawek ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. wieczko6 ślicznie rysujesz gratuluję wszystkim uczestnikom ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygrana praca śliczna :). Proporcje pieska lekko zawalone, ale to szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  7. całkiem całkiem wieczko6 .

    ale gdybym ja miała wybrać czyjąś prace , to na pewno nie byłaby wieczko6.

    są ładniejsze.-,-'

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ; ]
    W sumie też mogłam się zgłosić xd

    SzalonaCrazy18

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, śliczne rysunki ;>

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje!
    Ja mam inne danie niż ty Gabisiu, inne osoby dałabym, ale to twój konkurs ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Praca wieczko6 bez konkurencyjna. Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne te prace! ;p Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze i drugie miejsce jest najlepsze. Naprawdę dobre wyniki, gratulację ! c[:

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej.. Ale śliczne! Macie talent dziewczyny ;)


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  15. Miejsce drugie - Honey24 - moja faworytka ;)

    Dziękuję za wyróżnienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję !
    Udało mi się zdobyć chociaż wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sorry za 2. komentarz, ale dopiero później obejrzałam wyróżnienia. Praca SamaRozkosz jest przeprześliczna! Według nie powinna zająć jakieś miejsce, ale w końcu nie ja tu rządzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne te rysunki. Gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie malujecie. Nie dziwie się że mnie nie wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  20. nie podobał ci się mój (smutna) Ckuio

    OdpowiedzUsuń
  21. wow, pierwsza praca jest przepiękna! Reszta prac też bardzo mi się podoba ;) Gratulację!

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie, gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje wszystkim!!! Zwłaszcza wieczko6 - śliczna praca. A ja sama nie spodziawałam się wyróżnienia...

    Light_Agniesia

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety ja nic nie zajęłam, ale gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  25. ladne ale mysle ze nie wszystkie widzialas prace moja jest na moim blogu wystarczy kliknac muj link
    a tak wogule to prace bardzo ladne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ooo! :D Bardzo się cieszę. Szczególnie, że mi sd by się przydało.

    Co do innych prac najbardziej mi się podobały prace:
    Honey24 - za całokształt
    SamaRozkosz - za ciekawe wykonanie futerka. Szkoda, że zdjęcie nie było bardziej doświetlone, bo średnio widać :/
    Izowirus - za uroczy pyszczek

    wieczko6

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW! Niektóre na prawdę śliczne, gratuluję talentu dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne prace. Szczególnie pierwsze miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten piesek wymiata!! Należało mu się to pierwsze miejsce !!

    OdpowiedzUsuń
  30. Uważam, że wieczko6 nie zasługuje na zwycięstwo powinien wygrać IzoWirus...

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie śliczne prace ;) Bardzo mi się podobają prawie wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję macie talent dziewczyny ; ))

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow !! Macie talent :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Super prace!Naprawdę gratuluję a co do wyróżnień też są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  35. kurcze!!! tez chce tak rysowac!!! xd

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulacje. Pierwsze miejsce w pełni zasłużone, po prostu świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
  37. okurcze ale niektórzy to mają talent!! zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje. Jak zobaczyłam jak wyglądają prace z miejsc 1-3 to wiedziałam, żę mnie nie będzie ;D Nie wyszedł mi ten kotek :3

    OdpowiedzUsuń
  39. 1 miejsce najlepsze :)


    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  40. gratuluje.pierwsza praca naprawdę sliczna

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluje ;)
    Prace są naprawde boskie możecie byc z siebie dumne! Najbardziej podoba mi się piesek, który zajął 1 miejsce ;] Ale inne też są śliczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratulacje.
    Niestety przypomniałam sobie o konkursie ostatniego dnia. :D

    OdpowiedzUsuń
  43. WOW O.O REWELACJA !!! WSZYSTKIE PRACE SĄ PO PROSTU BOSKIE !!!
    WIEEELKIE GRATULACJE < 3

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję, pracę są boskie strasznie mi się podobają ja bym tak nigdy nie narysowała..

    Lakusia

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje! :)
    Praca wieczko6 jest genialna, dziewczyna ma talent.

    OdpowiedzUsuń
  46. gratuluje, 1 i 2 miejsce- cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratulacje wieczko6,ja też się ciesze mam 3 miejsce !!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. boskie... zasłużone nagrody ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. bozę! wieczko, talent za talentem śliczne oczka <333
    HappyFiolet

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne rysunki , podziwiam , bo jak ja mam coś narysować to jest porażka .

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluję
    Mogłam też wziąść udział. Gdyby tylko nie te poprawki i szkoła muzyczna...

    OdpowiedzUsuń
  52. No niee. Zapomniałam o tym konkurscie. Gratki :p

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczne obrazki, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Żaden zbyt mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń