2011/06/18

Plaza news

Do Starplazy doszły ubrania, które wczoraj pokazywałam wam na spoilerach:

 Chłopcom polecam tą zieloną kurtkę, która co prawda jest trochę obszerna, ale ogólnie fajnie się prezentuje. Natomiast dla płci pięknej dobrym zakupem może być brzoskwiniowy żakiet. W prawie całej Polsce zrobiło się pochmurno, więc powinniśmy zaopatrzyć się w długie rękawy ;) Oczywiście warto także kupić sukienkę HB, żeby dodać trochę optymizmu i kolorów do tych ponurych, szarych dni :D 
PS Jeszcze tylko 2 dni szkoły! Damy radę, prawda? ;)

68 komentarzy:

  1. Nic nie kupię, po prostu jest drogo i rzeczy nie są takie ładne.

    magdalenaSilver

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż może ten żakiecik. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem, muszę się zastanowić ^^

    blackPinkdoda

    OdpowiedzUsuń
  4. Za drogo, nie kupuję.
    Agusiaa11

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciała bym kupić tą sukienkę z HB ale nie mam kasy : < Pozdrawiam : *

    LovelyKarola...

    OdpowiedzUsuń
  6. Okropne te ciuchy, nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak mówiłam podobają mi się zółte czy złote buciki i HB :) A co do szkoły to fajnie :*
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  8. może kupię żakiecik :)
    PS.Mi został tylko 1 dzień szkoły,bo we wtorek mam biwak ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi sie podobały nie które rzeczy, ale na modell już tak nie za bardzo wyglądają. Tylko Hb mi sie podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie podoba mi się nic.
    Mi został tylko 1 dzień, bo mam zakończenie roku we wtorek :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ee nic mi się nie podoba z tych rzeczy.
    A no pewka, że damy radę:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic mi się nie podoba ;p
    Może...

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi nic się nie podoba.

    Ja już nie chodzę do szkoły :)) Muszę iść w poniedziałek, żeby mama dała mi kase na McDonald, bo z klasą jedziemy. Ale w poniedziałek to i tak na boisko

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic nie bd kupować ;dd


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  15. takie sobie bo ten topik,spodnie i buty fajne tylko nie dam za nie tyle kasy

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie jestem ss, więc nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  17. no nie wiem...... kupie hb bo kolekcjonuje



    alexa235

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakiet niby ładny ale jak ta się na dolkę już taki nie jest ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. ten fason butów jest brzydki...

    OdpowiedzUsuń
  20. Może coś kupie:)Jak będę miała sd!

    Wytrzymamy:PPPP



    Pati_98

    OdpowiedzUsuń
  21. Drogo i na pewno nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  22. Może kupię buty ...

    Mi pozostał tylko 1 dzień szkoły , bo w poniedziałek jedziemy na kiełbaski ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi też jeden bo w poniedziałek mamy turnieje.

    OdpowiedzUsuń
  24. Nic nie kupię nic mi się nie podoba nie ma tu nic co jest w moim stylu wszystko jest nie ładne, nie kupię.

    Lakusia

    OdpowiedzUsuń
  25. fajnie ze dla chłopaków coś nowego jest

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie tylko ta sukienka za 26 stardolarów , reszta jest brzydka. ;l

    OdpowiedzUsuń
  27. Co do ps ja mam jeszcze jeden dzień szkoły
    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  28. a ja mam tak zjebane w szkole, że szok ;/
    2 zakończenia roku ;( i na każdym trzeba być ;((

    OdpowiedzUsuń
  29. Heh Kopiłam Żakiet : > Spodobał mi się jak go przymierzałam ! polecam tez sukienkę z HB którą planuje kupić lecz narazie nie mam takiej kwoty : << ale no cóż...
    Ja dziś zrobiłam Projekt do obrazka i go kupiłam dostałam sukienkę i buty ! a wczoraj jak kupiłam podkoszulek zaprojektowany prze zemnie też ją dostałam ! mam dwie takie same sukienki i dwie te same pary butów ! hehe :DD

    Pozdrawiam !

    LovelyKarola...

    więc jak ktoś chce kupić sukienkę za 3sd to mam na zbyciu w moim sb ! :D >>.

    OdpowiedzUsuń
  30. nic nie kupie ,bo nie jestem ss

    masz racje zaraz wakacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. A tak po za tym to właśnie fajnie, że dla chłopaków jest coraz więcej ubrań ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam! Serdecznie zapraszamy Cię do naszego bloga http://moda-kody-nowinki-na-stardoll.blogspot.com/!! Jest tam dużo darmówek, nowinek i wiele innych rzeczy związanych ze stardoll Mam nadzieję, że będziesz naszym wiernym obserwatorem Już niedługo (gdy będziemy miały wiecej obserwatorów) odbędzie się konkurs na redaktora bloga, mam nadzieję, że weźmiesz w nim udział. PS Koniecznie powiec o naszym blogu znajomym Z góry dziękujemy za bycie obserwatorem Pozdrawiamy!! Iness_Olivia

    OdpowiedzUsuń
  33. Nic ciekawego nie ma. A ja mam 1 dzień szkoły, bo wtorek wolny ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajny ten żakiecik. ;)
    Kupiłam go.

    OdpowiedzUsuń
  35. nie ma nic wartego uwagi, oprócz hb, ale drogi.. ;(

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten zielony żakiet pomimo, że jest damski wygląda jak męski. A mi podoba się ten brzoskwioniowo-pomarańczowy blazer dla kobiet za 15 sd. Jednak nie wiem czy go kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. tylko kurteczka za 15 sd jest ładna ale i tak nie kupie bo droga i nie jestem ss

    OdpowiedzUsuń
  38. FAJNE MOŻE SIĘ SKUSZĘ NA TĄ BLUZKĘ

    OdpowiedzUsuń
  39. Może coś kupię ;)

    Kasiek77Candy

    OdpowiedzUsuń
  40. Niestety nie kolekcjonuję HB. xd, ale rzeczy nie są takie złe...

    OdpowiedzUsuń