2011/06/17

Spoilery


Wpadło wam coś w oko? ;)

55 komentarzy:

  1. Białe buty, koralowa marynarka i ta biało-kremowa bluzka. Podobają mi się kolory, w jakich są utrzymane te ciuszki. Jednak i tak raczej nie kupię tych rzeczy jak wejdą do starplazy, znając życie będą kosztować po kilkanaście czy kilkadziesiąt sd. Chociaż muszę przyznać, że gdybym jednak nabyła te rzeczy na pewno znalazły by zastosowanie;)
    Agusiaa11

    OdpowiedzUsuń
  2. własnie wpadlomi coś woko i boli, ale to raczejnic z tego xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Białe byty i różowa branzoleteczka:)

    Pati_98

    OdpowiedzUsuń
  4. Może te czarno-białe buciki ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna jest ta biała bluzka i czerwona kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to kremowa bluzka, ale ona też nie jest najładniejsza. Te ciuchy z nowego outffitu moim zdaniem nie są za fajne ;/.

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie i te pierwsze buciki sa ladne ale nie kupie bo bedda pewnie drogie ;/

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się jedynie pomarańczowa (?) kurtka i różowa bransoletka, ale nie wiem czy kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja chcę biało-kremową bluzkę jeśli będzie za sm. Ale podobają mi się szpilki różowo-czarne ale ich napewno nie kupię, bo nie mam dużo sm,

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się żółte buty i niebieskie spodnie. Pomyślę o nich, jak wejdą do starplazy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre rzeczy nawet niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  12. żółte, duże buty są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ubrania są w porządku,ale wątpię,że któreś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi wpadły w oko te żólte czy złote buty i biało-czarne buty :)
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  15. białe buty chyba tylko. zobaczy się, jak leżą na Doll.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm... nie wiem, musiałabym zobaczyć jak leżą na dollce ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne są te "fioletowe" buty :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Marynarka i buty fajne.
    Tą pierwszą zakupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiczowe !! Nic mi się nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  20. Tylko buty ... ; / Chociaż te różowe nie do końca mi się podobają .

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko jest blee..

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczerze to nie ma tu nic ładnego.
    Wszystko takie jakieś dziwne, nie podoba mi się.


    Lakusia

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej z tego podoba mi się chyba ta biała zwykła bluzka, może się do czegoś przydać. Te niektóre rzeczy są już w starplazie ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi te buty rozowo-bialo-czarne

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomarańczowy żakiet ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. I jeszcze kremowo biała bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  27. marynarka spodnie i kremowa bluzkaa . mm boskie xd

    OdpowiedzUsuń
  28. ta spódnica jest dosyć ciekawa .

    OdpowiedzUsuń
  29. Szkoda tylko, że nie wyglądają takładnie na me-doll...

    OdpowiedzUsuń
  30. te czarno-białe buciki, są spooko ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. te czrno-białe buty są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  32. Tylko buty ładne. I ta bluzka ostatnia ujdzie.

    OdpowiedzUsuń