2011/06/17

Reklama

Tak, tak to jest z kolei kolejna reklama której pewnie większość z Was nie przeczyta. Ale nie łudźmy się taka jest prawda i nic na to nie zaradzimy… psychika ludzka jest tak zbudowana, że większość omija reklamy, nie lubi ich i zjeżdża na dół strony, aby jej nie przeczytać. Ale skąd możemy widzieć o czy właśnie jest ta reklama? Świat by nie istniał bez reklam… każda firma bądź blog potrzebuje rozgłosu, aby mógł funkcjonować na tym świecie. 


Moja reklama będzie skierowana to większości społeczeństwa, ponieważ na moim blogu taste-and-beauty.blogspot.com każdy znajdzie coś dla siebie. Od mody, fotografii, rysunków, grafiki, filmów, książek po kosmetyki. Jednym słowem można ująć blog o wszystkim co ciekawe.
Blog jest związany ze Stardoll’em, ale nie dużo. Na blogu trwał konkurs na dowolną stylizację w życiu realnym i aktualnie trwa ankieta, kto powinien zgarnąć te nagrody, więc zachęcam do głosowania.
Planuję w niedługim czasie zorganizować loterii, do wygrania będą Stardollar’y lub nagrody rzeczowe. 


Na moim blogu znajdziecie stylizacje, nie są aż tak profesjonalne ale zawsze są J Ale przez okres wakacyjny postaram się dawać takie bardziej dopracowane stylizacje. Znajdziecie także, moje zdjęcia paznokci i jakich kosmetyków używam (ale to wkrótce).
Więc, moi kochani zapraszam na mojego bloga o wszystkim! Dodajcie się do obserwatorów, jak będzie ich przynajmniej 300 (brakuje jeszcze 150!) to odbędzie się już wspomniana loteria. Sami wiecie, blog jest o wszystkim, co ciekawe i jak Was coś interesuje to dodajcie się do obserwatorów, ponieważ może Was coś zainteresuje i będziecie chcieli to przetestować lub dotknąć.
NAJLEPIEJ DODAJCIE SIĘ WSZYSTCY CZYTELNICY TEGO BLOGA, BĘDĘ Z TEGO BARDZO ZADOWOLONA! ZAJMNIE TO WAM GÓRA 30s. (i mam nadzieję, że nie sprawicie mi przykrości i dodacie się bez wachania!)


Przy okazji jeśli macie do mnie kilka pytań to zadawajcie je na: formspring.me/ula1223 (odpowiadam na każde nawet te poniżaj pasa:D)
I zapraszam również na mojego lookook’a: lookbook.nu/ula1223
Pozdrawiam, i jeszcze raz zachęcam do dodania się do obserwatorów!
Po prostu Ula, ula1223

 http://1.bp.blogspot.com/-BuovS6eIXp4/TfSHNDyazlI/AAAAAAAABWQ/b6-6w2e8jng/s1600/bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582u.PNG