2011/06/29

Ankiety

Pojawił się nowy sposób na zarobienie darmowych stardollarów - ankiety. Aby do nich przejść należy kliknąć na taki obrazek:
Znajdziecie go w Moje konto --> Zarób stardollary.
Na początek trzeba się zarejestrować w panelu Stardoll. Nie musicie podawać imienia i nazwiska, możecie te dwa pola pozostawić puste ;) Wtedy na maila otrzymujemy taką wiadomość:

Dziękujemy za to, że zarejestrowałaś się do Panelu Stardoll!
W przeciągu kilku dni dostaniesz od nas ankietę. W tym mejlu podamy również inormację o tym ile Stardolarów dostaniesz po wypełnieniu ankiety. Stardolary zobaczysz na swoim koncie kilka dni po wysłaniu do nas ankiety.
Nie zapomnij, że możesz brać udział w kilku ankietach i dzięki temu zarobić jeszcze więcej Stardolarów!

Pozostaje mi czekać na ankietę do wypełnienia ;)
Będziecie korzystać z ankiet?
Za info dziękuję _Mileyka13_

68 komentarzy:

  1. OO. spoko ;)
    Chyba pierwsza xD

    pysiorek90

    OdpowiedzUsuń
  2. super oferta :) napewno skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię wypełniać ankiety, więc tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 8 !! abo 9
    Chetnie weZme UDZIAL
    DARINA5533

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chyba skorzystam ;]


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja raczej będę :)
    BellSweetCandy

    OdpowiedzUsuń
  7. Tyle że nie ma mojego roku urodzenie, jest tylko do 97.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oczywiście że skorzystam :)
    Kiryee

    OdpowiedzUsuń
  9. a mozna to robic z kilku kont czy tylko z jednego?

    OdpowiedzUsuń
  10. oczywiście że skorzystam ..
    a czym ją naruszają tam trzeba było tylko podać e-maila, naze użytkownika i kod pocztowy a dodatkowo jak ktoś chciał to imię i nazwisko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. skorzystam raczej ; D
    Judysiulka

    OdpowiedzUsuń
  12. Nooo... JASNE!! :)

    Naomi0301

    OdpowiedzUsuń
  13. Korzystam, ciekawe ile dostaniemy.. 5 ? XD

    OdpowiedzUsuń
  14. A jak się rejestruje do panelu stardoll?

    OdpowiedzUsuń
  15. Imię , nazwisko .. Nie dziękuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się zarejestrowałam. Musiałam podać fałszywą datę urodzenia i mam naddzieję, że nic się nie stanie, bo trzeba było podać swój kod. :-\

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy sposób na zarobienie SD jest dobry :).

    Pozdrawiam, mickey_mouse40

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie starsznie sie ciesze

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie wiedzieć, że nawet admin się myli! ;**

    Zapraszam wszystkich na mój nowy blog modowy:

    cuprysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Raczej, zobaczę o co w tej ankiecie wgl. chodzi. : ) - xxmarta23xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi to nic nie da bo nie jestem ss ;d
    Szkoda że nie ma starmonet za to :c

    OdpowiedzUsuń
  22. wątpie... kod pocztowy, miasto - nie dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. po co im moje dane osobowe? nie, sorry, nie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, ja tam korzystam z każdej okazji byleby wzbogacić się o kilka groszy.. ; D

    OdpowiedzUsuń
  25. ja się jeszcze zastanowię ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. A mi się wydaje, że udział w ankiecie na str głównej Stardoll był już wcześniej wliczany do zarobienia starmonet. Czy chodzi może o jakieś inne ankiety? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Skorzystałam, czekam aż nadeślą :))
    Świetna sprawa, bo można zarobić ;D A zajmuje to zapewne niewiele czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. żeby zarobić stardollary to jasne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Może później skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja nie bo trzeba podawać kod pocztowy;(

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziewczyny nie radzę , trzeba być odpowiedzialnym . A niestety nie wolno podawać swoich danych w internecie . Dobra , fejsbuk , nk ale nie stardoll. I tym bardziej jeśli chodzi o adres

    OdpowiedzUsuń
  32. :D Chyba skorzystam.
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  33. A no muszę sprawdzić e-mail xD

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie ma jeszcze ankiety :/

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli chodzi o kod pocztowy to spk zmyślcie ja też sb myśle:
    -Kurna..kod pocztowy..dobra wymyślam.:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Chciałam się zarejestrować , ale mi nie przyszedł ten mejl ; /

    OdpowiedzUsuń