2011/06/19

Talenty

Postanowiłam, że co jakiś czas będę wam przestawiać raczej nieznane, utalentowane osoby. Może nie jest to oryginalny pomysł, bo wiele blogów posiada takie rubryki, ale myślę, że to przynajmniej trochę się wam spodoba i będziecie chętnie takie notki czytać.

W dzisiejszym artykule chciałabym wam przedstawić dziewczynę o nicku Angel_of_HIM. Jest ona członkiem stardolla już długo, bo zarejestrowała się tutaj 22 lipca 2006 roku. Jak wynika z jej prezentacji nazywa się Lisa, mieszka w Austrii oraz jest mężatką (można się domyślić, że jest pełnoletnia :)).

Co mnie w niej zaciekawiło? Jej pokoje. Jedne są lepsze, a drugie gorsze. Nie psuje to jednak faktu, że jest ona bardzo kreatywna i cały jej apartament posiada w sobie "to coś". Więcej mówić nie będę, bo was zanudzę, więc zapraszam do oglądnięcia kilku wybranych przeze mnie pomieszczeń:






Podoba się wam? Może wy znacie jakieś utalentowane osoby?

86 komentarzy:

  1. Oryginalny apartament

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny. Najbardziej podobami się pomieszczenie z tym domem

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się :)
    MissLaiunia

    OdpowiedzUsuń
  4. fmuthgrl
    - jej pokoje mnie rozwalają. są cudowne.



    jaka-gwiazdka

    OdpowiedzUsuń
  5. omg. śliczny jest z tym domem.. :) 2 od dołu.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie super w szczególności to z zabójstwem :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham ją *.*


    Następna: Ruth-Sechmet

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, wcale nie jest znana... wybieraj osoby które naprawdę nie są popularne. AngelofHIM akurat jest menadżerką Stardoll Royality.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo pomysłowe .. hmm.. zastanawiam się, czy może by sobie takiego apartamenciku nie zrobić. UWAGA, UWAGA !! OSOBY ZAINTERESOWANE KUPNEM TANICH, ŁADNYCH UBRAŃ ZAPRASZAM NA NEGOCJACJE DO MNIE !! MÓJ NICK: Blondi360 , dziękuje i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie jest znana?! no weź przestań... kto jak kto ale ona na brak popularności nie narzeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Emm... fajny pomysł z tymi talentami !

    a apartamęt mi się podoba : >

    Pozdrooo...

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny artykuł,czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Booskie są te apartamenty! Najbardziej podoba mi się ten z domem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne <3333 z domem jest super! jak z filmu halloowwem :D. jak znajde jakieś utalentowane to napiszę :D

    HappyFiolet

    OdpowiedzUsuń
  15. WoW, Super apartamenty i w moim stylu ;)) Ma talent i jest bardzo pomysłowa ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. niektóre ma naprawdę śliczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne.!Najbardziej podoba mi się z tym jakby "Kościołem" i FBI ; D
    ROZWALA MNIE !

    OdpowiedzUsuń
  18. rojda32 - jest genialna
    A ta kobieta też fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. wow, naprawdę fajne pokoje :D

    OdpowiedzUsuń
  20. hej gabi. mam dla ciebie screen od adminów jak może wyglądać nowa strona główna na stardoll. ktoś (chyba jakiś admin, nie pamiętam nicku) wstawił to na chwilę do klubu royalty, ale po chwili usunął. na szczęśćie udało mi się zrobić screen.http://imageshack.us/photo/my-images/39/trhthnn.png/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystko jest piękne! ^^


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak już jest tak długo na stardoll , to sie nie dziwie ze odkryła swój styl i ma tak śliczny apartament :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale naprawdę super ! Na pewno musiała dać w to dużo wysiłku i pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow!Przedostatni pokój najlepszy
    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  25. Może..... użytkowniczka : Burx

    OdpowiedzUsuń
  26. rojda32 ma super apartamenty ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. 2 jest fajne. ; DD a 5 cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jakoś jej nie znałam więc dlatego o niej napisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja znam - moją koleżankę: miss-Daria2000

    ma cudne apartamenty

    MuZa-Nika

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajny,nie lubie apartamentów w których są ubrania w całym pokoju,od tego jest szafa lub schowek

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie sa super ja bym nue wpadla na taki pomysl

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak mam być szczera to podoba mi się tylko ten z kościołem, w pozostałych pokojach panuje haos chyba raczej nie zamierzony, widywałam dużo lepsze konta.

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  33. Super . Mi sie podoba ostatni pokój ^.^

    OdpowiedzUsuń
  34. Rzeczywiście rojda32 , Ruth-Sechmet i fmuthgrl są wspaniałe < 3
    A jeśli chodzi o Angel_of_HIM to bardzo spodobał mi się 2 pokój , bardzo oryginalny , jeszcze takiego nie spotkałam . 2 od dołu też jest cudowny . Szacun ^-^

    OdpowiedzUsuń
  35. moim zdaniem są one bardzo oryginalne i wspaniałe.!!! warto też odwiedzić k.ranberry

    OdpowiedzUsuń
  36. Przedostatnie jest boskie, też chciałabym takie wnętrza umieć robić:)

    OdpowiedzUsuń
  37. zajrzyjcie d mnie - MissMonika2122, mam podobvne !

    OdpowiedzUsuń
  38. dla mnie to jest poprostu mistrzostwo ;] no jasne, Keira-V ma sliczny apartament albo Isabella.Arci (;

    OdpowiedzUsuń
  39. hmm... no nie wiem, mnie te pokoje jakoś nie urzekły... co prawda są oryginalne, ale panuje w nich taki nieporządek...
    misia324

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne. Ile to kasy trzeba wydać :)
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  41. Łazienka i przedostatni są ładne. ;)
    Reszta jest mi jakaś taka znajoma..

    OdpowiedzUsuń
  42. pomysły fajne, ale niektóre pokoje są że tak powiem 'naćpane'. Chodzi mi o zbędne elementy. Tzn. może nie zbędne, ale nie pasujące do tego wnętrza.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta dziewczyna ma naprawde wspaniały apartament. ;))

    OdpowiedzUsuń
  44. Mnie nie chciałoby mi się robić takiego apartamentu.Ale wenę musiała mieć.

    OdpowiedzUsuń
  45. fajnie ^^ Haha to 'FBI' mnie rozbroiło :DD

    a ja moge polecic nie jaką kaktusz...
    nie wiem czy jest znana, ale na pewno utalnetowana :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Spox ja znam p;pare takich osób dosyć znanych np. fotliz-


    Miley-Miss09

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie wszystkie pokoje są fajne. Wuększość to piwnica, do której wyrzuca się zbędne śmiecie.

    OdpowiedzUsuń
  48. FBI jest świetne ;) Wg mnie Ruth-Sechmet ma ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wielkie łaaa!

    inga1999

    Zapraszam do mojego pokoju w którym jestem zapisana jest on całkiem kreatywny ; ]

    OdpowiedzUsuń
  50. Barb_A - Ona jest śliczna i ma śliczne pokoje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. ALE PIĘKNE !!!! Jestem zachwycona to jest przecuuudne

    OdpowiedzUsuń
  52. Jej apartament jest imponujący, jak dla mnie szczególnie dom. Super!
    LadyMK2000

    OdpowiedzUsuń
  53. Thank you for featuring me. I wish someone would have told me xD

    OdpowiedzUsuń
  54. ten przedostatni pokój kojarzy mi się z domem Anubisa xD

    OdpowiedzUsuń
  55. patry-wapi też ma niezłe pokoje

    OdpowiedzUsuń
  56. Podoba, tak znam ;D Małgosia245

    lakusia

    OdpowiedzUsuń
  57. świetne pokoje . taka powerkaa ona ma talent .

    OdpowiedzUsuń
  58. świetnee ! :))1,2 i 5 m się najbardziej podobają bo są takie mroczne ;DD

    OdpowiedzUsuń
  59. http://aj-em-szajn.blogspot.com/

    wpadać na blogaska! możliwe odjechane konki!!

    OdpowiedzUsuń
  60. Fajny nawet :) Ale widziałam duzo ładniejszych :))

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo ładny ;)
    Laska, ma na prawdę talent :)

    Kasiek77Candy

    OdpowiedzUsuń
  62. ładny, ja znam marta18, ruth-sechmet.
    czarna_lola

    OdpowiedzUsuń
  63. Wejdź na Sookie_S. czy jakoś tak

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten dom, czy może kościół jest fajny <3

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo ładny apartament.. Szczególnie ten pokój z tym domem :)

    Wybieraj trochę mniej znane osoby, bo ona akurat jest dość znana.

    Naomi0301

    OdpowiedzUsuń
  66. Podobają mi się te prace. Najładniejsze według mnie to yten 2 i 3 od dołu . : ) znam kilka osób utalentowqanych. postaram wyslac ci ich imiona na gg

    OdpowiedzUsuń
  67. bez rewelacji, tylko ten domek jest ciekawy :) reszta to totalna rupieciarnia

    OdpowiedzUsuń
  68. Niektóre pokoje są rewelacyjne ;3

    OdpowiedzUsuń
  69. Zobaczcie sobie konto rojda32

    OdpowiedzUsuń
  70. najbardziej z pokoi podoba mi się łazienka :)

    zapraszam na : moda-na-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Są super... Na pewno do niej zajrzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ale medoll już nie taka ładna ;D

    OdpowiedzUsuń