2011/06/30

Wakacyjna/y redaktorka/ redaktor

Przepraszam, że tak długo to trwało, ale nie mogłam się zabrać za sprawdzenie zgłoszeń. Wybrałam kilka osób, których zgłoszenia najbardziej mi się spodobały. Sama nie potrafiłabym wybrać, więc proszę was o pomoc. Głosujecie w ankiecie na 2 osoby, które najlepiej by sobie poradziły (według was). Posadę redaktorki dostaną 2 osoby z największą ilością głosów.

ZWYCIĘSKIE ZGŁOSZENIA:

andrzelikag:
1. Jestem. , 2. Mam już od dawna., 3. Ja siedzę dniami na komputerze, wychodzę z psem tylko. Na wakacje pojadę na tydzień., 4. Umiem., 5. Trochę trudno powiedzieć, bo niektórzy mnie nie lubią..

Mam swojego bloga, zawsze dobrze jest jak ja jestem. Staram, najpierw blog, a potem mogę robić coś innego. Jestem ciągle przy komputerze, a tym bardziej w wakacje. Zawsze jak coś sobie obiecam to nie zawalam tego.. Na blogu robię tylko miny ";)" czy ":)". Nie mam problemów z interpunkcją, ortografią czy czymś innym. Ostatnio mama często mi zabierała zasilacz, ale w wakacje na pewno nie będzie mi zabierać. Ludziom natrętnym na gg zazwyczaj nie odpowiadam, nie chcę być wredna dla ludzi, których nie znam. Zawsze mam na bloga czas. Mam kilkumiesięczne doświadczenie na blogach różnych. Jeszcze nigdy mnie nikt nie wyrzucił z bloga. Chciałabym dodać, że raczej jestem miła dla ludzi i zawsze jestem szczera :) Jak coś mi się nie podoba to tak to komentuję. Po prostu jestem sobą, bo nie będę kłamać, żeby tak napisać. To było by chore. Zresztą ja uwielbiam stardoll, bo z ciągłym nastawieniem, że mi się "nie podoba" już by mnie tu nie było. Na stardoll wszystko jest dla mnie bardzo ważne. Nigdy nie ma tak, że przekładam notkę. Zawsze dodaję ją jak tylko zobaczę, że jest do napisania. W całym życiu raz nie napisałam posta, dlatego że mi się nie chciało: robiłam 2 godziny spoilery, a tu komputer mi się zaciął. Nie chciało mi się drugi raz już robić, ale to tylko raz przez kilka miesięcy ;) Do bloga podchodzę z pozytywnym nastawieniem. Jestem trochę zadufana w sobie, ale to stało się po tym jak usunęli mi konto. Po tym jak usunęli mi konto stałam się milsza dla ludzi, ale uważam już bardzo, żeby mi drugi raz nie usunęli, bo byłoby to dla mnie bardzo trudne. Marcie nie oddali, a ja piszę z jej poczty do adminów. Tak więc zawsze mam czas na bloga.

amelia1oo:
- Jestem obserwatorem bloga, - Mam GG (numer: 20718933), - Mam wiele czasu na pisanie, - Piszę poprawną polszczyzną (dowód: wygrałam 5 konkursów ortograficznych xD żart, ale jestem dobra ;)), - Nie jestem wrogiem żadnej z was :)

Jestem osoba ambitną i nie wątpię w to co robię. Byłabym aktywną redaktorką, na której można by było polegać. Będę zamieszczać na blogu wiele artykułów typu: stylizacje; nowości; ciekawostki; metamorfozy; darmówki; spoilery; konkursy; mini konkursy. Jeśli sprawdzę się przez te wakacje, mam wiele pomysłów na nowe, ciekawe posty. Na pewno nie zawiodłybyście się na mnie. Prowadziłam już kilka blogów, niektóre z nich były bardzo popularne, dlatego jestem w jakiś sposób doświadczona i wiem, co lubię czytać odwiedzający. Często mam dużo stardollarów, wiec codziennie mogłabym organizować kilka mini konkursów. W ciągu dnia wchodzę na stardoll od 10 do 20 razy, także jestem na bieżąco i posiadam najświeższe informacje. Mam nadzieję, że docenicie moją pracę i to, co tutaj napisałam. Jestem pewna, że sprawdzę się jako redaktorka waszego bloga :) Zawsze to było moim marzeniem :)

palisia112:
Cześć! Szkoda Gabrysiu, że bynajmniej nie wspomniałaś o chłopcach ale my mężczyźni nie będziemy stawiać jakichkolwiek "fochów" od tego jesteśmy żeby jakoś ogarnąć ten świat za dziewczyny. No więc na wstępie chciałbym wspomnieć, że oczywiście spełniam wszystkie warunki zgłoszenia. Oczywiste jest również, że mam bardzo dużo czasu na pisanie bo przecież od dzisiaj weszliśmy jakby nie było w okres wakacyjny. Przez cały ten czas będzie mi się na pewno nudziło także jest to robota w sam raz dla mnie. Mam wysokie mniemanie o sobie i myślę, że ludzie najczęściej dogadują się ze mną i nie stawia to większego problemu. Nie będę się więcej rozpisywał bo nie oto tutaj chodzi *_*. Nie przedłużając pożegnam ciepłymi słowami : czekam na odpowiedź, baj :> hihi

jolka222:
1.Jestem obserwatorką bloga(jolka222), 2.Mam GG – 7794367, 3.W wakacje mam bardzo dużo czasu na pisanie bloga (jestem bardzo szybko z informacjami), 4.Nie mam problemów z poprawną polszczyzną., 5.Szybko zawieram kontakt z ludźmi

A teraz cos o mnie…
1. Jak się nazywam? Rodzice ochrzcili mnie jako Jolanta.
2. Dlaczego to właśnie ja mam być redaktorem? Jestem optymistycznie nastawiona do świata dlatego więc wszystkich zarażam swoim optymizmem. Moja osoba jest rozgarnięta i wesoła. Staram się być dla wszystkich miła i łagodna, ale czasem jak każdy potrafię być okropna, wredna i „zua”.
3. Podstawowe umiejętności na Stardoll: Chodzi o umiejętności blogowe. Umiem zmieniać proxy, z darmówkami i screenami nie mam problemów. Linkowanie przechodzi mi bez przeszkód. Spoilery wiem gdzie znaleźć i umiem je sklejać.
4. Umiejętności graficzne: Od roku posiadam umiejętności „Stardollowej grafiki”. Umiem malować świetnie ciało, włosy, robić napisy, tła i itd. Posiadam kilka programów graficznych: Gimp, Photoscape, Photofiltre.
5. Stardoll: Na Stardoll jestem od 2008 roku więc dobrze już znam ten portal. Wiem wszystko na Stardoll - nowości, plotki i itd. Chętnie zawieram kontakty z ludźmi.
6. Moje cechy: - Nie jestem jakąś „słłitaśną” dziewczyną, która stawia na każdym kroku emotikony. Dlatego moje notki byłyby szybkie i płynne w czytaniu. Zawsze staram się być kreatywna. Na blog jeśli dostałabym się zrobiłabym kilka ciekawych konkursów i dodałabym poradnik graficzny oraz kilka jeszcze innych poradników.
6.Doświadczenie blogowe: Pisałam na kilkunastu blogach od 3 lat. Bardziej Stardollowym blogiem na którym pisałam to: www.ostardollcom.blogspot.com Wszystkim podobały się moje notki. Pisałam także na blogach modowych.

Jeanettegirl:
Mój nick to Jeanettegirl w realu mam na imię Natalia mam 15 lat a w te wakacje NIGDZIE nie wyjeżdżam, więc z chęcią się zajmę waszym blogiem. Już byłam na stardollu, jestem tu długi czas i mam do wszystkiego już dystans, nie przejmuję się nie miłymi komentarzami itd, ale mam refleks i jak są jakieś nowości to od razu wklejam je na bloga. Prowadziłam już swojego bloga miał 1000 obserwatorów, ale musiałam zaprzestać pisać przez naukę, ale ten blog nauczył mnie jednej zasady szanuj człowieka i bądź pokorny. To mi bardzo dużo dało ;) Finanse nie są dla mnie problemem, w każdej chwili mogę doładować superstar, i organizować naprawdę dobrze płatne konkursy. Myślę, że moje konto nie jest jakieś szałowe, ale jest schludne, a ja jestem pracowita i się nie poddaję. Umiem pisać, a moje umiejętności wykraczają poza opisywanie darmówek i spoilerów. Obserwuje już was długi czas, od kiedy jestem na stardoll nawet wykupowałam u was reklamy i nie byłam zawiedziona. Nie wiem czy czymkolwiek wyróżniam się od pozostałych, ale mogę zaoferować wam doświadczenie w pisaniu na blogu i w kontaktach z ludźmi na tej witrynie co czasami może być skomplikowane i trudne. Do tego nowe pomysły, ale to już chyba każdy pisał. Czy jestem miła ? Tak, ale nie dam sobie na głowę wejść. Jestem po prostu kontaktowa i uprzejma. Zainteresowania : Jazda konna, kocham to bo to jest częścią mnie. Każdy galop to coś cudownego, konie to najpiękniejsza rzecz jaką robię by oderwać się od rzeczywistości. + posiadam gg, mój nr to 36353898 Pisałam już na takich blogach jak: oceny.dl.pl, stardoll-in-my-life.blogspot.com, in-world-stardoll.blogspot.com Decyzję pozostawiam wam i wiem że ciężko oddać bloga w nieznane ręce, więc życzę wam powodzenia w szukaniu ;) A wszystkim pozostałym, życzę po prostu powodzenia! xoxo, Jeanettegirl

Moje Motto "Nie rezygnuj z celu, tylko dlatego bo wymaga czasu. Czas i tak upłynie"

P.S Nie wyjeżdżam nigdzie, nie będę ukrywać że nie chciałabym wyjechać oczywiście że bym chciała, ale w tym roku jakoś tak wyszło że nie udało się niczego załatwić, ale jak bym już dostała tutaj posadę to włożyłabym w to całe serce, żebyście się na mnie nie zwiodły.

NatalaiaSrebro:
Zgłaszam się bo w końcu wart spróbować. A więc:
1. Jestem obserwatorką boga od dłuższego czasu (dokładnie odkąd dowiedziałam się, że są takie rzeczy jak darmówki).;) , 2. Mam gg (z resztą masz mnie w znajomych)., 3. Mam dużo czasu na pisanie, często wchodzę na komputer i nie wiem co mam zrobić bo strasznie mi się nudzi, a więc mogłabym pisać bloga. , 4. Potrafię pisać z poprawną polszczyzną, mogę się nawet pochwalić 5 z Polskiego i statuetką za najlepszą humanistę roku 2010/2011., 5. Mam dobry kontakt z innymi i nie posiadam wrogów (przynajmniej tak mi się wydaje).;)

A więc podsumowując spełniam wszystkie wymagania. Liczę sobie 13 lat, jestem sumienna. Wiem dość dużo o stardoll, umiem robić spoilery - chociaż nie ukrywam, że nie lubię ich robić, ale jak trzeba to zrobię chętnie.:) Na sd kryję się pod nickiem NatalaiaSrebro. Dodatkowo prowadziłam już blog o tej tematyce, ale zrezygnowałam teraz prowadzę bloga szafiarskiego: amazingstardollworld.blogspot.com. Na razie nie mama planów na wakacje ale sądzę, że spędzę je w domu, a jeśli już gdzieś pojadę to najwyżej na 3 dni. Mam dużo pomysłów które z chęcią wykorzystam. No to tyle o mnie, życzę powodzenia innym.:*

xylogelena:
Witam serdecznie ;) Jestem Weronika i mam już za sobą 14 wiosen. Na sam początek pragnę powiedzieć, że nie mam zamiaru Wam się podlizywać, jaka to ja wspaniała jestem. W tym zgłoszeniu, chciałabym pokazać siebie taką jaką naprawdę jestem i za jaką inni mnie uważają. Od dłuższego czasu obserwuję bloga i czytam notki. Mam komunikator GG, w razie potrzeby podam. Mam doświadczenie w pisaniu blogów po stażu na whystardoll.blogspot.com, nasz-styl-nasz-stardoll. Tak, piszę już na tych blogach, ale w tego zaangażowałabym się tak samo, a nawet jeszcze bardziej. To, że mam dużo czasu na pisanie, jest chyba dla wszystkich oczywiste. Tylko przez dwa tygodnie mnie nie będzie. Nie popełniam błędów ortograficznych i interpunkcyjnych. Dbam również o estetykę pisma. Przed opublikowaniem jakiejkolwiek notki, kilka razy sprawdzam "podgląd". Jestem osobą godną zaufania, mam dobry kontakt z innymi. Podlegałabym uwagom Twoim, Wiktorii, jak i również czytelników. Potrafię w odpowiedni sposób przyjąć krytykę. Nie zrobię słodkiego nagłóweczka, bo w grafice komputerowej jestem cieńka. Mam specjalny program do robienia screenów, dzięki któremu wygladałyby one bardziej estetycznie. Liczę, że dokładnie rozpatrzysz moją kandydaturę i podejmiesz "sprawiedliwy wyrok". Życzę powodzenia również innym uczestnikom konkursu. Pozdrawiam!

Głosujcie! :)) Wyniki już wkrótce...


95 komentarzy:

  1. Zagłosowałam ;)
    Pierwsza! (?)


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się nie chciało ale przeczytałam ;pp


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wam się nie chce to chociaż się nie przyznawajcie ;PP

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem na kogo głosować o.o

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale i tak gratuluję tym dziewczynom co się tu dostały ;]


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  6. o łał. myślałam, że nie przejdę xd dziękuję ;) i również dziękuję osobom, które na mnie zagłosują :))

    OdpowiedzUsuń
  7. głosowałem na palisie :]

    powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. palisia112 odchodzi , wiec nie rozumiem o co chodzi..

    OdpowiedzUsuń
  9. Głosuję na Andrzelikag i Palisia112


    ewa_farna_xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Zagłosowałam na andrzelikag i xylogenę .:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki ! Kto powiedział, że odchodzę ?! O Matko, jakie bzdury. Oczywiście nigdzie nie odchodzę i możecie głosować, ja jestem" xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Zagłosowałam na palisia112 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hm...nie tak sobie to wyobrażałam,same znane i podlizujące się osoby..."Często mam dużo stardollarów","w każdej chwili mogę doładować superstar","wykupowałam u was reklamy i nie byłam zawiedziona","Zainteresowania : Jazda konna, kocham to bo to jest częścią mnie","Mam gg (z resztą masz mnie w znajomych"Najbardziej przekonały mnie:andrzelikag,palisia112,jolka222 i xylogelena,ale i tak nie zagłosuję,jeśli kogoś obraziłam-przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Nie wiem sama na kogo zagłosować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zagłosowałam na andrzelikeg bo wiem, że jest w tym doświadczona, oraz na palisie112, bo mnie zaciekawiło jego zgłoszenie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zagłosowałam na palisia112

    OdpowiedzUsuń
  17. zagłosowałam na xylogelena ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. zagłosowałam dużo było tego czytania;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję dziewczyną, które się dostały. Zagłosowałam na palisię. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bez dwóch zdań zgadzam się z emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie dużo do czytania ; P
    Ale zagłosowałam

    OdpowiedzUsuń
  22. głosuję na Jolkę (Jolka222)

    powodzenia dla pozostałych uczestników ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję wszystkim za głosy :) Nie spodziewałam się, że przejdę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję. Swoje dwa głosy oddałam na andrzelikag i palisia112 ;>

    OdpowiedzUsuń
  26. Kiedy był konkurs ?! x D

    OdpowiedzUsuń
  27. Już oddałam głos , przepraszam za 2 komentarze..

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie chce mi się tego czytać ,ale poświęcę się.

    OdpowiedzUsuń
  29. zaglosowalam na kogos :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zagłosowałam na Jeanettegirl :)
    Choć widzę że mniej sławne osoby nie mają szans bo z tego co widze to tylko andrzelikag i palisia112 ; D

    OdpowiedzUsuń
  31. Pozwolę sobie ocenić po kolei wszystkie prace, bo trudno mi wyrazić się w jednym zdaniu o wszystkich.Więc zacznę od andrzelikag-Szczerze to twoja praca mnie nie przekonała, jest kilka powtórzeń, i na ogół kiepsko mi się to czytało.
    amelia1oo-Podoba mi się twoja praca, dobrze się to czyta i na ogół od razu cię polubiłam.
    palisia112-Krótko i zwięźle, ale fajnie.Z ciekawością czytałam twoje zgłoszenie, więc jestem na TAK.
    jolka222-Podoba mi się, ale jakoś mnie nie przekonuje.
    Jeanettegirl-czytając to, mam wrażenie że strasznie się podlizujesz Gabi, więc raczej jestem na NIE.
    NatalaiaSrebro-przeciętnie, bardzo przeciętnie, bez większych emocji.Może być..
    xylogelena-Bardzo mi się podoba twoja praca, jest w niej zawarte wszystko, co najważniejsze, dobrze się czyta.Nie mam zastrzeżeń.
    Muszę powiedzieć że wahałam się, jednak swój głos oddałam na xylogelena oraz amelia1oo.
    Tylko błagam, nie bierzcie sobie tego do serca i nie miejcie do mnie żalu o to że napisałam co sądzę.Jest wiele osób, które zapewne się ze mną nie zgodzą, ale cóż-każdy ma inne zdanie.
    Pozdrawiam.:D

    OdpowiedzUsuń
  32. zagłosowałam ;))
    Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Pierwsza praca jest chyba najgorsza (praca andrzelikag - bez urazy) :/ Źle napisana pod względem gramatycznym, mnóstwo powtórzeń i dość nieciekawa. Najbardziej podobały mi się wywody amelia1oo i na nią oddam swój głos :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zagłosowałam :)

    TruskawkA343

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się z Ciri. Pierwszą pracę czytało mi się strasznie ciężko. jak do tej pory jedyne, co z niej zapamiętałam, to 'blog', 'blog', 'blog'.. w pewnej części Twojej pracy co rusz pojawiło się to słowo. osobiście zagłosowałam. ale mało prac stąd mnie przekonało. większość jest typowa, przeciętna. brakuje tego czegoś, co by się wryło w pamięć, a po wybraniu tej osoby skojarzyłabym ją sobie 'o, to ta z polotem'. Cóż...

    Bez obrazy dla nikogo. 'to moje zdanie i ja się z nim zgadzam' ~ 'Lawenda w chodakach'

    OdpowiedzUsuń
  36. wyrazy mogły się u mnie powtarzać, bo ja to pisałam kilka razy w odstępach czasu xd teraz napisałabym to lepiej, ale znowu za jakiś czas bym była nie zadowolona z swojego zgłoszenia. teraz jestem nie zadowolona, bo na początku napisałam głupoty..

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. ale liczy się zgłoszenie (takie z powtarzającymi się wyrazami) czy wytrwałość pisania i pisanie gramatycznie na blogu? w postach ja tak nie piszę. dlatego nie sądziłam, że się przejdę. ja to źle napisałam i to wiem.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja nie głosuje...bo sie nie znam xD

    OdpowiedzUsuń
  42. Zagłosowałam na JEDNĄ OSOBĘ!

    Jasmincia

    OdpowiedzUsuń
  43. Oczywiście, że Andrzelikag i Jolka222. ;))

    OdpowiedzUsuń
  44. Weronika - xylogelena :)
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuję, nie spodziewałam się... Z góry dziękuję za wszystkie głosy.

    OdpowiedzUsuń
  46. I tak z pewnością zawsze wygra popularność...

    klaudiakociara

    OdpowiedzUsuń
  47. kludiakociara - bo popularność zawsze ma większe szanse więc wiem, ze z andrzeliakg sobie nie dam rady i z kilkoma innymi osobami. Niektórzy zagłosować na znane osoby bo je znają, a nawet jak nie znane osoby mają świetne pomysły to i tak nie wygrają.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale xylogelena "czaruje". Aż za bardzo. Pisze już na 2 sławnych blogach i jeszcze jej mało?
    Sorry, ale nie rozumiem ;/

    Alcie_0-0

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja również dziękuję za wszystkie oddane na mnie głosy, jesteście boscy!

    OdpowiedzUsuń
  50. Palisia112 <3

    Głosujcie na Niego ! :)

    Kasiek77Candy

    OdpowiedzUsuń
  51. @ Alice_0-0, to ja nie bardzo rozumiem Twój komentarz. Może mi objaśnisz, na czym polega?Nie wiem jaki miał cel. To dobrze czy źle?

    OdpowiedzUsuń
  52. nie wiem na kogo zagłosować

    OdpowiedzUsuń
  53. xylogelena - Alice_0-0 chodzi o to, że miałaś już szansę pisać na sławnych blogach, a inni nie. Ja oczywiście nic przeciwko nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  54. @jolka222, ja się nigdzie nie pcham, za przeproszeniem, bo odnoszę wrażenie, że wszyscy tak myślą. Każdy ma szansę wygrać, jak jest jakiś konkurs to się zgłaszam, czemu by nie zaryzykować?

    klaudiakociara - 100% racji

    OdpowiedzUsuń
  55. xylogelena - ja się z tobą zgadzam. Tak jak ty myślę, że ma szansę wygrać choć nie przeczę, ze sława pomaga.

    OdpowiedzUsuń
  56. Ludzie czasami w ogóle nie czytają treści, tylko głosują na oślep, na sławną osobę. Ja chyba nie jestem sławna, bo nie mam z czego.

    OdpowiedzUsuń
  57. Zagłosowałam chociaż ciezki wybor

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  58. xylogelena - masz zapewne racje, ale niektórzy na pewno czytają. JA również nie jestem sławna.

    OdpowiedzUsuń
  59. po dłuższym zastanowieniu głosuję na palisia112 i na xylogelena :)

    OdpowiedzUsuń
  60. zagłosowałam. Na kogo? >Tajemnica Wyborcza< ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. Gabi, wolno prosić o głosy? Czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  62. hahahaha, nikt na mnie jak dotąd nie zagłosował. No dobra dziewczyny życzę wam powodzenia niech wygra najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Jeanettegirl nie ośmieszaj się ze swojego bloga odchodziłaś 2 razy pisząc że stardoll to zabawa dla małych dziewczynek. Odchodziłaś wtedy kiedy trzeba było wypłacić jakąś nagrodę . Nie polecam Wam jej

    OdpowiedzUsuń
  64. Zgadzam się bez dwóch zdań z emo-niunia- , ale zagłosowałam na andrzelikag, jak dla mnie ona będzie w tym najlepsza oraz i mnie przekonała..

    OdpowiedzUsuń
  65. zagłosowałam, na andrzelikag, bo wiem, że dużo czasu poświęca na pisanie swojego bloga i czytanie tego.

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie ukrywam, że głosowałam na angelikag, bo udziela sięw blogu i na palisia112, jakoś tak z sympatii :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Palisia112, mój głos wędruje do Ciebie. Napisałeś krótko, zwięźle i na temat. Niech w końcu wygra ktoś nie ze względu na popularność, bo to nudne.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Moim zdaniem najlepsza jest palisia i xylogelena ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. xylogelena ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Andzelika i już.

    OdpowiedzUsuń
  71. Zagłosowałam na palisia112 i amelia100 .

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie czytałam, ale zagłosowałam na xylogelena .

    OdpowiedzUsuń
  73. Coś mi się zdaje że wygra andrzelikag.

    BellSweetCandy

    OdpowiedzUsuń
  74. @ do wszystkich zainteresowanych konkursem :"Posadę redaktorki dostaną 2 osoby z największą ilością głosów."

    OdpowiedzUsuń
  75. angelikag klamie

    sprawdzilam w zgloszeniach i pierwsza czesc(rowniez z bledami) byla napisana ok 13:30
    wiec nie bylo to w nocy...

    OdpowiedzUsuń
  76. no to wiem.. z tej pierwszej części bardziej jestem niezadowolona, ale ja to ciągle poprawiałam. usuwałam komentarz i poprawiłam coś. teraz już tego nie widać, bo gaba te komentarze usunięte usunęła na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  77. a drugi komentarz dodany był dokładnie o 00:00..

    OdpowiedzUsuń
  78. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  81. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  82. Nie zdążyłam zagłosować ; /

    OdpowiedzUsuń