2011/06/27

Makijaż miesiąca - ankieta

Spośród ponad 300 prac (!!!) wybrałam 10 moim zdaniem najlepszych makijażów oddających tematykę lipca. Teraz wasza kolej - w ankiecie możecie głosować na jedną pracę, a więc to od was zależy, czyja praca będzie tym razem MAKIJAŻEM MIESIĄCA :)

_Sara11_

Anitka005

gonia4590

hibiskusek

K.G.11

Karolka120

LadyKinga120
missjuliet200

niebieska53

Wiczkaa

UWAGA!!! Proszę wszystkich, aby ponownie zagłosowali w ankiecie, ponieważ w tamtej pomimo, że niebieska53 wyświetlała się w wynikach, to nie było jej w ankiecie tutaj na blogu :/ Przepraszam, ale to nie moja wina...


140 komentarzy:

  1. Ładne, nie mogłam się zdecydować, ale zagłosowałam na Anitka005.! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne te makijaże :)

    mi się nie udało :(. no cóż. Powodzenia uczestnikom.

    OdpowiedzUsuń
  3. zagłosowałam . :)

    moda-na-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zagłosowałam na _Sara11_ bo niemogłam się zdecydować ponieważ wszystkie są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie głosuję,ponieważ wszystkie makijaże są śliczne oraz wszystkie osoby bardzo się napracowały.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. missjulie200

    ślicznee.

    inga1999

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudno..Łzy były ale trudno się mówi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dodałaś niebieska53 ! ;d

    mika997

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że nie przeszłam ale gratuluje innym dziewczynom

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie chciałam napisać to co wyżej. Chciałabym oddać głos na niebieska53 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi spodobała się praca "Wiczkaa".

    Shibuuya

    OdpowiedzUsuń
  12. również chciałabym zagłosować na niebieska53.

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  13. Trudny wybór, ale zagłosowałam na missjuliet200

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne, szkoda, że mnie nie ma ;0

    OdpowiedzUsuń
  15. gdzie jest niebieska?! :D
    chcialam na nią oddać głos.

    OdpowiedzUsuń
  16. NIE MOŻNA GŁOSOWAĆ NA NIEBIESKA!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zagłosowałam na missjuliet200 :)
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  18. kiepskie prace...zagłosowałam na kinga costam

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki wielkie 1 :D
    No i gratulacje.Moja praca z lekka blado wypada przy innych, ale okeej.XD
    Ja chciałabym oddać głos na niebieską, ale że jej nie ma to poczekam.: o

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że się dostałam. Życzę również powodzenia innym : )

    OdpowiedzUsuń
  21. cieszę się ze jestem też ja, dziękuję też za wsparcie może mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam dość hisbikuska!!
    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  23. anitka005, najlepsza praca!!! reszta albo za mocna, albo za ciemna, albo wygląda jakby doll była pobita, albo jakaś taka niekolorystyczna.. sara11 rowniez miala fajna prace ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. sara11 zagłosowałam na ciebie! Odwdzięczysz się 5/5?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajnie, jestem tam, ale mnie nie ma. :D
    Jednakże dziękuję za wybranie mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gabi , nie dałaś niebieskiej53 do ankiety :(

    OdpowiedzUsuń
  27. niebieska53 bez dwóch zdań ale nie ma jej w ankiecie !!! :/

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda że nie przeszłam ; cc
    No cóż trudno ; cc
    Ale Gratuluje tym co się dostali i powodzenia ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. OMG dziękuje;***
    jak gdyby co mój nick źle napisałaś nie LadyKinga120 tylko LadyKinga199 ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. ZAGLOSOWALAM.. NA ANITKE..HIBISKUSEK DO KAZDEGO KONKURSU SIE DOSTAJE A MOIM ZDANIEM JEJ PRACE NA TLE INNYCH WYGLADAJA TAK MDLO I NIJAKO

    OdpowiedzUsuń
  32. dla mnie Anitka wykonała pracę na jesień bo jest czerwony, zółty i troszeczkę zielonego tak jak to w jesieni.;/

    OdpowiedzUsuń
  33. ja także mam zamiar głosować na niebieska53

    OdpowiedzUsuń
  34. xXEwelina1996Xx - Ogarnij Caps Locka, kochanie. *jego prace
    Możesz z łaski swej dodać niebieską do ankiety? Traci głosy, poza tym ja też nie mam zamiaru czekać wieków, żeby takowy głos oddać.

    OdpowiedzUsuń
  35. PIĘKNIE! Wszystkie są tak barwne i ładne! Tylko zazdrościć.! Jeszcze się nie zdecydowałam na kogo oddać głos. Pozdrawiam ndamps

    OdpowiedzUsuń
  36. Chciałabym zagłosować na niebieską, ech to troszkę nie uczciwe wobec niej.

    No cóż poczekam ;]

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja oddalam glos na Wiczke


    kicusia_3

    OdpowiedzUsuń
  38. ej, ale w ankiecie nie da się głosować na niebieska53, ona ma najładniejszy makijaż...

    OdpowiedzUsuń
  39. sylwio- nie rozumiem czemu masz problem z tym ze pisze wielka litera.. po prostu nie moge przyzwyczaic sie do malej klawiatury (korzystam z notebooka)który co do czego ma dziwnie rozlozone znaki poniewaz jest niemiecki. przez przypadek nacisnelam caps lock a jak juz napisalam to nie bede kasowac tylko po to aby zmienic wielkosc liter. .. i w sumie co mnie to obchodzi czy to on czy ona czy jakies ono nie znam (ee) tego uzytkownika stardoll WIEC PISZE ONA PONIEWAZ NA SD WYBRAL PLEC ZENSKA

    OdpowiedzUsuń
  40. oddałem głos na K.G.11 naprawdę świetna :D
    fakt HIBISKUSEK masz ładną pracę, ale trochę za mdłą :/ mogłaś dać jakiś tusz czy coś chociaż :/
    a te prace gdzie dominuje czerwień, sorry ale one letnie nie są. bardziej jesienne, ale to tylko moje skromne zdanie :]

    OdpowiedzUsuń
  41. Hmmm..Głosowałam na Gonia bo ma najładniejszą prace ładnie połączyła kolory i pomatka pasuje do cieni.Wedłyg mnie ona powinna wygrac.
    Hibiskusek też się napracowała bo ja prawie wcale nie umiem pomalowac tych oczu ale praca by była lepsza i przyciągała uwagę gdybyś dodała tuszu lub elinera.Tak to roszke moimi oczami wygląda jak podbite oko...

    Katttusia

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja zagłosowałam na missjuliet200 . :D

    Ecia111

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja zagłosowałam na missjuliet200. Wszystkie prace były świetne, ale w jej pracy coś mnie ujęło ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkie były piękne , ale zagłosowałam na Wiczkaaa : )

    OdpowiedzUsuń
  45. Adaśku jeden jeden sześć: Hibiskusek na na imię Igor, co znaczy że jest chłopakiem.
    Zagłosowałam na niego :>

    OdpowiedzUsuń
  46. głosuję na K.G.11 :)

    Zwróciłyście uwagę że prawie wszystkie mają te same oczy?!
    (nie wiem czy to przypadek ale Gabisia9 ma taakie same.Jedna czy dwie mają jeszcze taki sam nos!)

    Sorki jak o tym nie wiedziałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  47. anitka005

    Myślałam, że ankieta pojawi się 1 lipca, dlatego nie wiem, czy brałaś pod uwagę moją pracę, którą złożyłam wczoraj.

    OdpowiedzUsuń
  48. mia996, czytasz uważnie posty? Makijaż można było robić NA LALCE GABISI9

    OdpowiedzUsuń
  49. Eh ... dość już mam tego całego hibiskuska ... nawali 50 cieni i wygrywa ; / Inne prace też są ładne , a to , że on robi ładne makijaże , to nie znaczy , że ma zawsze wygrywać ... Dajcie szansę innym !!!
    A w ogóle zrobił taką pracę , jakby miał podbite oko ; /

    Zagłosowałam na _Sara11_ : )

    OdpowiedzUsuń
  50. Zdecydowanie powinien wygrać Igor, trzymam kciuki ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Adasiek116, DajCukierka ma racje xd
    _______________________________

    Poza tym, dodajcie Niebieską do ankiety, bo to nieuczciwe.

    OdpowiedzUsuń
  52. no wlasnie ! niebieskiej nie ma na tej ankiecie,chyba o niej zapomnialas xd
    ale i tak zaglosowalam na missjuliet200

    OdpowiedzUsuń
  53. nie brałam udziału, ale moją faworytką, na ktorą zagłosowałam jest hibiskusek :]

    OdpowiedzUsuń
  54. HIBISKUSEK to nie laska! HIBISKUSEK to chłopak o imieniu Igor -,-'

    OdpowiedzUsuń
  55. Olaa ♥ (Olka_5843) nie wie. xd

    OdpowiedzUsuń
  56. wow.
    Wszystkie są naprawdę ładne . ! :)

    mamamonik .

    OdpowiedzUsuń
  57. zagłosowałam...chociaz wszystkie pieknie miały! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. . Ja głosuję na Niebieską i koniec, kropka. Nie dodasz jej, nie głosuję ><''

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapomniałaś o Niebieskiej. A szkoda, bo najbardziej podoba mi się właśnie jej makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystkie są przeboskie lecz ja już jedną z nich najlepszą wybrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. śliczne ale najładniejszy jest makijaż _Sara11_


    zoo22

    OdpowiedzUsuń
  62. Gdyby było można zagłosować 2 razy oddałabym jeszcze głos na K.G.11 ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. wszystkie prace lane ; ) ja juz zaglosowalam . powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  64. Miałam głosować na pierwszy makijaż, lecz jak zobaczyłam ten MissJuliet200 od razy zmieniłam zdanie - widać, że dzoewczyna dużo pracy w to włożyła :).

    OdpowiedzUsuń
  65. Wszystkie są ładne. Jedne mniej drugie więcej;D
    Zagłosowałam, ale nie powiem na kogo;D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  66. Zagłosowałam na hibiskusek ♥
    Po prostu idealny makijaż!!!

    OdpowiedzUsuń
  67. Czemu w ankiecie nie ma niebieska53? :O
    Na nią bym chciała oddać mój głos, także się powstrzymam.

    OdpowiedzUsuń
  68. niektórzy mają talent
    kryncieta

    OdpowiedzUsuń
  69. Ech no makijaże są świetne:)No ale to nasz sukces ,aż 300 prac????Dzieczyny ,jesteście genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  71. ja oddałam głos na missjuliet200;)
    pozostałe dziewczyny też świetnie!

    misskasiulka7

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  73. Moim zdaniem głosowanie powinno zostać wstrzymane! Niebieskiej nie ma w ankiecie, a więcej niż połowa ludzi myśli tak :
    '- eee, ona miała najładniejszą pracę, ale nie ma jej w ankiecie, dobra zagłosuje na kogoś innego..'
    I w taki sposób ona traci szansę na wygraną!

    OdpowiedzUsuń
  74. Gratki. Oki. Już głosuje....

    OdpowiedzUsuń
  75. MileyStarxD zgadzam się z tobą
    Gabisia daj szansę innym Igor jest wszędzie makijaż,stylizacja,loteria i wiele innych
    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  76. Zagłosowałem ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  77. xXEwelina1996Xx - Co ma wielkość klawiatury do pisania CL, wytłumacz mi, bo chyba jestem zbyt tępa, żeby to zrozumieć. Kółeczko ze strzałką, to płeć męska, nie uczyli Cię w szkole?

    OdpowiedzUsuń
  78. ehh ponownie głosuje na missjuliet200

    inga1999

    OdpowiedzUsuń
  79. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  80. Widzę, że co poniektórych zazdrość zżera. Makijaż jest delikatny i pastelowy, ponieważ z takimi barwami kojarzy mi się lipiec. Gdybym dodał tusz bądź eye liner cały jego urok by prysł. Z pośród tych wszystkich makijaży najbardziej podoba mi się praca niebieskiej53, choć lipcowym make up'em bym go nie nazwał.
    Btw, tym, którzy pomimo znaczku płci widocznego na moim profilu dalej trwają w przekonaniu, że jestem dziewczyną - ogłaszam wszem i wobec, tak, jestem chłopakiem. Dziękuję, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  81. mam kilka faworytek, ale kilka mi się w ogóle nie podoba ;/
    Judysiulka

    OdpowiedzUsuń
  82. Ładne, ale dałam na missjulet200

    OdpowiedzUsuń
  83. o, wreszcie mogę zagłosować na niebieska53 :).

    korbula12

    OdpowiedzUsuń
  84. wszystkie prace są śliczne i każda ma w sobie coś niesamowitego jednak od początku mój głos miała niebieska i DZIĘKI BOGU nareszcie ktoś ją dodał.

    OdpowiedzUsuń
  85. Zagłosowałam na Anitkę jej makijaż jest piękny
    hibiskusek -mnie nie zżera zazdrość przyznam nie mam talentu do make-upów ale twoja praca na serio ładna nie jest-nawalone 10 cieni co daje efekt podbitego oka ma być ładne?
    misskarciolinka

    OdpowiedzUsuń
  86. Dziękuję, że tyle osób na mnie głosuje :3 Miło mi.

    OdpowiedzUsuń
  87. I już jest niebieska53 ;>

    mika997

    OdpowiedzUsuń
  88. ja zagłosowałam na LadyKinga120, a makijaż hibiskuska też fajny, tylko szkoda, że oczy nie wytuszowane, bo wyglądają jak podbite

    OdpowiedzUsuń
  89. Dzięki za wsparcie. Na pewno się przyda : )

    OdpowiedzUsuń
  90. Mój szmelc przeszedł, buhahaha xd
    Makijaż niebieskiej ciekawy, ale nierówny, nie kojarzy mi się z lipcem. Najlepiej wypadł hibiskusek c:

    OdpowiedzUsuń
  91. Na pewno zagłosuję, ale to na kogo pozostanie tajemnicą :) Nie wzięłam udziału, zapomniałam x3

    OdpowiedzUsuń
  92. Praca niebieskiej najlepsza!
    Kojarzy mi się z upalnym latem,więc masz mój głos:)

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja zagłosowałam na missjuliet200,ponieważ przypadł mi do gustu co do innch prac też są świetne oprócz hibiskuska.Co do jego makijażu wcale nie jest aż piękny.Macie racje wygląda głupio z tzw podbitym okiem ale moim zdanie wygląda jakby był pijany xD

    hibiskusku nie obrażaj się po taka jest prawda niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  94. a ja zagłosowałam na K.G.11. Ma ładny, dopracowany makijaż. Mi się tam podoba.

    OdpowiedzUsuń
  95. Z podbitym okiem/jakby był pijany : Co z tego, skoro kolory ładnie przechodzą i kolorystka jest dobrze dobrana?
    missjuliet200 - Dopracowany make'up, ale nie na tą porę roku.
    W ostateczności głosuję na niebieską53. xD

    OdpowiedzUsuń
  96. Anitka005. jest naaj. < 3 : )

    OdpowiedzUsuń
  97. ale Hibiskusek etż ejst ładny. : D - xxmarta23xx

    OdpowiedzUsuń
  98. Szkoda, że się nie dostałam :P

    Ale głosuję na missjuliet200 ;D

    OdpowiedzUsuń
  99. ja tez glosuje na niebieska...

    OdpowiedzUsuń
  100. Zagłosowałam ;)

    Ale to tajemnica na kogo .


    dada0005

    OdpowiedzUsuń
  101. Zagłosowałam na Anitka005 ;)

    OdpowiedzUsuń
  102. ja tez zaglosowalam. missjuliet200
    fajnie zrobiła

    OdpowiedzUsuń
  103. Sylwio- nie wchodzilam na jego profil wiec tym samym nie patrzylam na plec. Tak moze jestes zbyt tépa .. nie znam cie .. ale spokojnie wytlumacze ci .. jestem przyzwyczajona do wiekszej klawiatury niz w notebookach dlatego kiedy np chce nacisnac literke A przez przypadek moze nacisnac caps lock ,czy teraz juz rozumiesz? jest to po prostu dla mnie nie wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  104. Ładne ! Oddałam głos na: missjuliet200.Ma takie żywe kolory ! Ale wszystkie makijaże są śliczne ! Podziwiam ich jakie są ładne te makijaże !
    tusiaw4

    OdpowiedzUsuń
  105. Podobały mi się chyba 4, ale ostatecznie spodobała mi się praca hibiskusek.

    OdpowiedzUsuń
  106. Gratuluję, już za późno na głosowanie, bo nie ma ankiety ;((

    OdpowiedzUsuń
  107. Nie które są na prawdę niesamowite!

    BellSweetCandy

    OdpowiedzUsuń
  108. Wszystkie makijaże są prześliczne, ale moim zdaniem najpiękniejszy makijaż hibiskusek ;))

    OdpowiedzUsuń