2011/06/29

Darmowy plakat

Aby go dostać wystarczy wziąć udział w konkursie:

48 komentarzy:

  1. Mam go ! Nawet nawet :P Pierwsza ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Łiii, pierwsza ! A dawno nie byłam xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go mam ; )
    Opłaca się go zrobić, bo był za sd a teraz jest za darmo ;D
    Judysiulka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na sprzedaż kilka DKNY,STYLEIN,LE,MORTAL KISS,HB
    Wiecej rzeczy w pokoju

    http://i54.tinypic.com/2j63i87.png

    Ceny proponujcie na moim gg : 6332627
    Lub na moim koncie : Kingunia3

    Sprzedam jak cena mnie zadowoli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam go

    szalona-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. yym , jż dawno go miałaam !!

    OdpowiedzUsuń
  7. mi się nie przyda, a robić, żeby zaśmiecać sobie schowek lub później zaśmiecać tymi darmówkami starbazaar to nie ma sensu

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie robię darmówek boje się o konto ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem czy zrobię . :)
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  10. może kiedys sie przyda. Ale zanim to nastąpi, pewnie przez długi czas będzie zaśmiecał schowek ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobię, bo takie ekstrawagancki czy jak to się tam piszę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłam chociaż za ładny nie jest ale do czegoś się przyda ;p

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  13. łądny jest i wgl. przyda się może kiedyś. Zrobię. : ) - xxmarta23xx

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne :) ale nie robię, nie chce mi się ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobiłam go, idealnie pasuje do stylu mojego apartamentu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. interesujący ale jak go po tem wykorzystać?

    OdpowiedzUsuń
  17. Natalia_Ogryzka - akurat takie darmówki , przy których nie używa się bramek proxy nie trzeba się bać o konto ; )

    Zrobiłam ^-^

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie robię, dziwny jakiś ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie robię również :)
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy... Przypomina mi Chińską sztukę :)

    BellSweetCandy

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Taki sobie, ale mam go

    OdpowiedzUsuń