2011/06/21

Wiadomość od adminów

http://www.sdcdn.com/cms/marketing/last_beach_pl.jpg

41 komentarzy:

  1. Niestety nie jestem superstar

    szalona-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ss ALE NIE CHCĘ : <
    pOZDROOO...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już w nią zainwestowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam kasy, żeby kupić ss :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupiłam tylko jak odzyskałam konto.

    OdpowiedzUsuń
  6. wiem dziś ją kupiłam ;D

    zoo22

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie tam ja kupiłam za 199sd na samym poczatku ;p



    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już kupiłam za 199sd :)
    BeautyXena88

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze się zastanowie czy kupic :)


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie skorzystam, bo nie jestem ss.

    OdpowiedzUsuń
  11. O. Fajnie. jasne, że skorzystam z tej promocji : P

    OdpowiedzUsuń
  12. za droga !! Nie kupię nie mam tyle kasy

    OdpowiedzUsuń
  13. Naszczęście kupiłam dawno.


    Lakusia

    OdpowiedzUsuń
  14. nie kupiłam i i tak nie kupię xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam, dobrze że kupiłam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja musze sobie sd doładować ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. kreacyjna - nie prawda , od początku kosztowała 199 sd i ani StarDollara mniej .

    Ja kupiłam , jak tylko weszła ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. ja kupie bo te 249sd to przesada

    OdpowiedzUsuń
  19. chcę, ale kasy nie mam. na raty raczej nie dadzą :c

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie kupię bo nie jestem ss, ale jak będę to może kupię ale już za droższą cenę

    OdpowiedzUsuń