2011/06/17

Wyniki konkursu

W konkursie na scenerię po 30 sd wygrywają:

-goldenavon

http://desmond.imageshack.us/Himg851/scaled.php?server=851&filename=wild.png&res=medium

- Aniulka2121

http://desmond.imageshack.us/Himg651/scaled.php?server=651&filename=bezludnawyspa.png&res=medium

- miss_della19

http://img13.imageshack.us/img13/6646/sceneriadesertisland.jpg

- AndreSilver

http://desmond.imageshack.us/Himg535/scaled.php?server=535&filename=bezludnawyspa.png&res=medium

Po nagrody zgłoście się na konto gabisia9

56 komentarzy:

  1. A kiedy wyniki konkursu na rysunek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję. Mi najbardziej podoba się ta ostatnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację mi też najbardziej podoba się ostatnia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 111inna - nie wiem czy mi czasu starczy dzisiaj, bo zaraz jadę do babci, ale postaram się jeszcze dodać

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki i mi też oczywiście się podoba ostatnia sceneriaxD
    Dodatkowe gratkixD

    OdpowiedzUsuń
  6. Dwie ostatnie bardzo ładne za to dwie pierwsze nie zachwycają mnie za bardzo .

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh, znów zapomniałam oddać pracę XD Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ślicznie
    Mega
    zasłużyłyście ! na 100%

    Gratuluje i jeszcze raz ślicznie...!
    !
    Pozdrawiam ! :>
    LovelyKarola...

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, najbardziej podoba mi się 3 i 4 sceneria.
    Agusiaa11

    OdpowiedzUsuń
  10. praca AndreSilver jest moim zdaniem najlepsza

    minerwaaa

    OdpowiedzUsuń
  11. oczywiście że najlepsza AndreSilver ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie widzę w 2 sceneri. Czym tak zachwyca ? Ja osobiście nie brałam udziału.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no pierwsza jest prze-śli-czna!

    OdpowiedzUsuń
  14. nie zgłoszę się po nagrodę, jak pisałem przy linku do scenerii nie uczestniczyłem w konkursie
    dziękuje wszystkim widzę, że podobała się moja sceneria:)a to wystarczająca nagroda:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna jest pierwsza i ostatnia

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie sa sliczne ale najladniejsza jest pierwsza

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  17. gratki ;) bardzo pomysłowe prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te scenerie były najlepsze, więc chciałam je wynagrodzić. To, że 2 prace są lepsze to nie znaczy, że dwie pierwsze nie zasługują na nagrodę

    OdpowiedzUsuń
  19. Super. Ja nie brałam udziału ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow , wspaniałe są O.O
    Gratuluję ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! Pracę na prawdę są śliczne.

    Lakusia

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje!!! Bardzo fajne prace ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Ym. Co jest takiego super w drugiej scenerii?
    A tak wgl to gratki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje ;) Najbardziej przypadła mi do gustu 4 sceneria.

    OdpowiedzUsuń
  25. Niektóre są cudowne, ale nie wszystkie. ;3

    OdpowiedzUsuń