2011/06/22

Darmowa sukienka

Aby ją zdobyć wystarczy wziąć udział w konkursie:

65 komentarzy:

  1. Yyy...a ja to już dawno kupiłam w bazzarze za 13 sd :/

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet ale miałam ją już kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczna jest!!! <33

    Życzę udanych wakacji!!! :P

    mia996

    OdpowiedzUsuń
  4. wwezmę udział nie tylko przez darmówkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna, będzie pasować do niektórych rzeczy. ;)
    Domcia518

    OdpowiedzUsuń
  6. Okropna, ale zrobię, to może sprzedam ją w bazarku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna. :) Zrobię
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobię, może kiedyś się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja nie dostałam ;c
    Miałam ją kiedyś, ale sprzedałam, więc...

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobiłam :) a tą sukienkę pod spodem o ile się nie mylę można by kiedyś kupić w starplazie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem jak sie robi z tymi konkursami, dlatego nie zrobiłam, próbowałam ale nie wiedziałam jak to trzeba zrobić ! ;/ ale nie jest znowu taka ładna

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jest zbyt ładna, a w dodatku nie miałabym jej do czego założyć, więc nie robię jej.
    bifa2961

    OdpowiedzUsuń
  13. już kiedyś była na stardoll, ale kieeeedyś...
    Ładna jest

    OdpowiedzUsuń
  14. zrobię. Ona Była kiedys w starplazie około 15 sd. teraz czsami mozną na nią natrafić na bazarku :

    OdpowiedzUsuń
  15. ładna
    paulina518

    OdpowiedzUsuń
  16. Zrobię, kiedys strasznie mi się podobała.:D

    OdpowiedzUsuń
  17. jak na darmówkę to całkiem fajna :0

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobię pracę, ale tylko ze względu na darmówkę ;d

    OdpowiedzUsuń