2011/06/24

Wyprzedaż

W starplazie zaczęła się wyprzedaż, macie zamiar coś kupić?


63 komentarze:

  1. nie wiem , te ciuchy na wyprzedaży nie są najwyższych lotów xD ale może coś tam kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno coś kupie ;p

    smerfeta1223

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już kupiłam sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm. Jak będzie coś fajnego, to czemu nie :D.
    Domci518

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś się kupi, ale nie jestem ss :(

    OdpowiedzUsuń
  6. nic nie kupię bo nie mam kasy ;D


    zoo22

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie są za ładne. Nie kupuję, nie mój gust :D hehe :P

    Stardoll - nazwa maa - Sonia_Star_

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kupię.W wakacje,raczej wolę gdzieś wyjecać np.nad morze niż siedzieć na Stardoll'u:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nic mi się nie podoba, oprócz niebieskich obcasów, które już mam. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ta, pewnie większość mam. cóż za ironia.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie jestem ss więc mam mało rzeczy do wyboru .

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno kupię kilka rzeczy..., niektóre są bardzo ładne ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo nie wiedziałam , że są za starmonety :)
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic mi się nie podoba.
    bifa2961

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakas marna ta wyprzedaż;(((

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam kilka rzeczy. m.in. te niebieskie buty z wystawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam we wszystkich sklepach z wyprzedażami i wydałam 45 SD sądzę ,że bardzo mało :* Zaraz jeszcze wydam SM ;) vistix

    OdpowiedzUsuń
  18. Super ^^
    Raczej coś kupię ^^


    Wikusia469

    OdpowiedzUsuń
  19. Ju kupiłam jakieś drobiazgi ale pewnie na coś się skuszę. ; p

    Poand

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się podoba ten płaszcz ;p





    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  21. już kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem czy coś kupię

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już po zakupach i wydałam łącznie 90 sm.

    OdpowiedzUsuń
  24. niebieski szpilki kupiłam już przed wyprzedażą , a swoją drogą to chyba najładniejsza rzecz dla nss .

    OdpowiedzUsuń
  25. ja już kupiłam pare rzeczy ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. moze coś kupię,ale jak narazie nic mi nie wpadło w oko

    OdpowiedzUsuń
  27. Raczej coś 'łapnę' ;) Ale nie duzo, bo oszczędzam kaskę naa inne 'niezbędne' rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kupiłam trochę rzeczy, myślę, że zakupy się udały.

    OdpowiedzUsuń
  29. No nareszcie się doczekałam wyprzedarzy ;pp

    OdpowiedzUsuń
  30. Żadko kiedy kupuje na wyprzedażach .

    OdpowiedzUsuń