2011/06/21

Loteria

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiqS_YpJ2f_zc6hU32KfNCJo6dn6PDmSHXt5K6up4-MyCYfyRr7j0nhSi7s3SYTyYr1YxYf3clxh_c6htyDtl4ux0SweWiETJZw7sjxiJ-yyaKPJoenco2FPUMM1qyOqhQz0CMIQQmAdKKB/s1600/bez%25C2%25A0tytu%25C5%2582u.PNG

LOTERIA ZAKOŃCZONA

Jak obserwować bloga?

Do wygrania są stardollary*
1 x 100 stardollarów
1 x 80 stardollarów
2 x 40 stardollarów
7 x 20 stardollarów
20 x 10 stardollarów

* osoby bez SS otrzymują prezenty o danej wartości, natomiast u SS kupuję rzecz za daną kwotę w bazarku.

Wyniki w niedzielę. Życzę wam powodzenia kochani :)

388 komentarzy:

  1. Zrobione wszystko


    Miley-Miss09

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie warunki spełniłam ;)

    SweetGirl075

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłaszam się ladybecia102

    OdpowiedzUsuń
  4. Zg sie:)
    FajnulkaMeri, hmh mam marne szanse

    OdpowiedzUsuń
  5. zgłaszam się. Jestem obserwatorem, kliknęłam w reklamę i lubię was na fb :)

    kitka1311

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłaszam się i klknełam w reklamę

    eliza111Pink

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się.

    Emma_Gilbert19

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłaszam się

    BlackPinkdoda

    OdpowiedzUsuń
  9. zgłaszam sie


    tysia7304

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się ! :]
    Duffy1213

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się .
    patynka123

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się,kliknęłam,nie mam Facebooka.

    emo-niunia-

    OdpowiedzUsuń
  13. Zg się
    ania_diwa

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajnie że robicie loterie !

    1. Jestem obserwatorem ! :D
    :DD
    2. zgłaszam się ! :D
    :DD
    3. mój nick to LovelyKarola...
    :DD
    4. Powodzenia :D
    :DD


    A i mam sprawę :Dd zapraszam do klubu inna... - klub stworzony dla osób które mają swój styl i nie kopiują innych ! :D Zapraszam i Pozdrawiam ! : P

    LovelyKarola...
    jeszcze raz :

    Z
    G
    Ł
    A
    S
    Z
    A
    M

    S
    I
    Ę

    !

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mam fejsa ;p ale obserwuję i kliknęłam .

    Jula145

    OdpowiedzUsuń
  16. już kliknęłam i jestem obserwatorem. ; 9

    chups.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kliknęłam już!.
    zg się.
    Pozdrawiam.
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  18. zg sie juz wszystko zrobilam

    marina034

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię Was, obserwuję
    Kellseay

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się i lubię to na facebooku

    zuzik.21

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem obserwatorem :D
    Zgłaszam się :)
    Brylancik15 :)
    ps; swietny blog

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się!
    paula7777anime

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się :)


    dominika2323423

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się, kliknęłam i polubiłam :)


    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajnie!! zgłaszam się!


    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  26. zg się =D

    apapa7990

    *nie jestem ss

    OdpowiedzUsuń
  27. Zg :D
    Myszulka122
    Obserwuje już dłuuugo ; ]

    OdpowiedzUsuń
  28. zg się










    alaaa213

    OdpowiedzUsuń
  29. zgł.się
    Bella-Michasia

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się. Nie mam facebooka

    AlejandraSweety

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się.
    klaudiakociara

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się.! Kliknęłam.! Polubiłam.! Jestem obserwatorką.!

    magdalenaSilver

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się. ;)

    Poand

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się jesiccastar (ale nie jestem pewna czy juz się nie zgłaszałam jesli tak to przepraszam)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się ♥♥♥

    PauluSss129

    OdpowiedzUsuń
  36. :) zgłaszam się :P
    lovciam wasz blog. ♥

    miss88ania00

    OdpowiedzUsuń
  37. zgłąszam się
    liliana2511

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się:)

    martyniusia11

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się, Miss.Bou c:

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystkie warunki spełniłam ;)

    amorek98100

    OdpowiedzUsuń
  41. kliknąłem, zgłaszam się c:

    Ninka_Doll

    OdpowiedzUsuń
  42. Zg się :>

    Klaudia1208

    OdpowiedzUsuń
  43. zg. się

    zelkaaa___

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. zg się :)



    __________________________
    dariaaa1

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się. xd.

    Caliope14

    OdpowiedzUsuń
  47. Kliknęłam i polubiłam :)
    SamaRozkosz

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się ;))


    funnykredka

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się ;))


    funnykredka

    OdpowiedzUsuń
  50. zgłaszam się, kliknelam

    _SwEeT_GIrl_22

    OdpowiedzUsuń
  51. kliknełam oraz lubię was na facebook'u. Mam nadzieje, że nie jest to problemem iż polubiłam z mojego blogowego konta.
    Kilknełam także ;)

    MissAvrill14

    OdpowiedzUsuń
  52. Zglaszam sie!!! Moze choc raz wygram...

    Aleksandra17.06

    OdpowiedzUsuń
  53. Super ,nowy konkurs;) lisklaudia

    OdpowiedzUsuń
  54. zgłaszam się

    _lili_123

    OdpowiedzUsuń
  55. zg się. nie wiem która to więc kliknęłam we wszystkie xd

    ~ agasia007

    OdpowiedzUsuń
  56. lubię was, obserwuję i klikam ;)
    Cukierkowabuba

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się.
    Lady_Madzia95

    OdpowiedzUsuń
  58. zg się

    NataliaLesz52

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się ^^
    Kliknęłam, mój nick KochamSiebiex3

    OdpowiedzUsuń
  60. zglaszam sie

    patinkaaaa
    jestem zapisana jako Patrycja ZA

    OdpowiedzUsuń
  61. Zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  62. obserwuję bloga już o dłuższego czasu
    "Lubię To" na Fb
    kliknęłam w reklamę
    A więc zgłaszam się xdde

    kiniusia001

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się.
    Obserwuję bloga.
    Kliknęłam w reklamę.
    Facebooka niestety nie mam..: (

    Malutkamisia

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja już dawno kliknęłam lubię to.. zgłaszam sie

    pati9120

    OdpowiedzUsuń
  65. jestem obserwatorem. zg się ;*

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się ..

    -Lakusia-

    Ps.spełniam wymagania i kliknełam

    OdpowiedzUsuń
  67. zgłaszam się

    MuZA-Nika

    OdpowiedzUsuń
  68. zgłaszam się
    kliknąłem w reklamę :)
    przemasfm

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam sięę.<3
    Kliknęłam.:D

    OdpowiedzUsuń