2012/02/11

HOT or NOT

W każdą sobotę, zaczynając od dzisiejszej, na blogu będziemy się bawić w HOT or NOT. Mam nadzieję, że wszyscy już wiedzą na czym to polega, a jeśli nie - pytajcie w komentarzach. Możecie głosować HOT (kciuk w górę) lub NOT (kciuk w dół) pod każdą ze stylizacji. Oprócz głosowania, możecie również napisać, co sądzicie o stylizacjach w komentarzach pod postem. Ja sama szczerze mówiąc jestem trochę zawiedziona, spodziewałam się lepszych stylizacji, no ale cóż, zobaczymy co będzie za tydzień. Dziękuję naszemu jury za ocenę.



Clevleen97: Moje pierwsze wrażenie: Co to ma być? Miałaś jakiś pomysł, może na outfit w stylu grunge, jednak wyszło jak pijany bezdomny (nie obrażając nikogo). Oryginalnie nie zawsze znaczy genialne. Totalnie zmieniłabym górę, buty&skarpety i czapka mi nie przeszkadzają. Pasowałby tu czarny płaszcz, tylko nie za długi i ewentualnie jakieś dwa topy nałożone na siebie.
tlen: Wygląd na bezdomną, nie kupuje tego. Kamizelka poszerza, pasek jest zbędny. Ładne spodnie, ciekawa twarz.
minerwaaa: Pierwsze spostrzeżenie to strój jest adekwatny do pory roku. Spokojna typowo zimowa kolorystyka. Dobre proporcje. Stylizację można zakwalifikować jako swobodny strój weekendowy. Zwraca uwagę zestawienie beżu z szarościami. Jedyny zgrzyt to za mała czapka. Niestety z większością fryzur ten model źle wygląda.
jolka222: Uważam, że stylizacja jest nie do przyjęcia. Centralnym punktem stylizacji jest futrzany bezrękawnik, który kompletnie tutaj nie pasuje. Bezrękawnik był hitem w 2009/2010. Futro symbolizuje elegancję, a tutaj jej nie widać. Wystające rękawy kojarzą mi się z koszulką dla sześcioletnich chłopców. Skarpetki oraz buty wydają się ubrane przypadkowo, które nie pasują do reszty stylizacji. W ogóle takie skarpetki nie powinny się znaleźć przy takich butach. Nie wiem co tu robi ta czapka. Jest w stylu luzackim, nie w stylu jaki tam prezentujesz. Jedynie co podoba mi się w tej stylizacji, to że jest zachowana kolorystyka. Moja ocena 3/10.




Clevleen97: Doll w stylu 'miła pani z solarium'. Zrobiłaś coś, czego ja osobiście nie toleruję. Mianowicie połączenia jasnych włosów z ciemną karnacją. Cały czas jak patrzę na ten outfit, zwracam uwagę na kolorystykę. Turkus na obcasie-turkus na torebeczce. Róż na bluzce i butach. Czerń na marynarce-czerń na butach. I dopełnienie kolczykami. I dopełnienie kolczykami. Poprawnie, ale nie w moim stylu.
tlen: Jest źle. Całość jest źle. Gorzej niż nudno. Kluczem było dobieranie ubrań pod kolczyki? not not not not
minerwaaa: Bardzo prosta stylizacja jednak to nie jest zarzut, czasem mniej znaczy lepiej. Przypuszczam, że ta stylizacja ze względu na swą prostotę nie będzie cieszyć się większym uznaniem. Starannie przemyślana kolorystyka. Dobrze dobrany detal. Może warto by dać coś na szyję. Czasem też warto poeksperymentować i stworzyć coś oryginalnego, mniej typowego.
jolka222: W tej stylizacji nie mam co oceniać. Może wszystko pasuje do siebie i stylizacja jest do przyjęcia, ale jest nudna. Nic mnie w niej nie zaskoczyło. Ubrałaś kilka HB i myślisz, ze masz super stylizacje. Prostota i klasa zawsze jest w modzie, ale mnie to nie przekonało. Z czystym sercem daje Ci 3/10, bo nie zasłużyłaś na więcej.




Clevleen97: To jest coś, co bardzo lubię. Warstwowa sukienka w połączeniu z wysokimi butami. Mam oczywiście jakieś 'ale'. Nie lubię akurat tych butów z kolekcji Soni Rykiel. Uważam, że prawy but jest jakby niedokończony, dlatego jeżeli już się ich używa, to w połczeniu z innymi. Dobry pomysł z zakolanówkami. Zwracam też uwagę na okulary, które mają jasnofioletowe obramowania, więc pasują do sukienki. Bardzo dobra stylizacja.
tlen: Trochę zalatuje panią trudniącą się najstarszym zawodem świata. 'Włochata' sukienka HB jest zbędna. Wiem, że wszyscy kochają te okulary, ale nie widzą mi się tutaj. Ładna doll. Fajna torebka, ale niestety not.
minerwaaa: Strój na większe wyjście. Bezpieczne połączenie czerni z ametystem. Dobre proporcje. Przy takim miksie elementów warto starannie je dopasować, tak żeby nic nie wystawało bokami bo to psuje efekt. Czarna sukienka HB z Voile jest tu zupełnie zbędna, bez niej efekt jest taki sam. Znany pomysł z torebka ,ale tu się broni.
jolka222: Twoja stylizacja dała mi dużo do myślenia. Jest niby do przyjęcia, a poza tym całkiem ładna, ale nie przekonała mnie. Mam nieco inne pojęcie sukienki z tego typu rękawami. Fioletowa część sukienki według mnie za bardzo odbija. Ogólnie ma zły krój. Chyba fioletowa sukienka jest głównym punktem stylizacji, a ja uparłam się na rękawach. To i tak nie zmienia postaci rzeczy, ponieważ według mnie rękawy nie pasują. Choć same w sobie dobrze się prezentują. Bardzo podoba mi się torebka. Jest naprawdę śliczna. Buty pasują do sukienki. Fajnie, że ubrałaś okulary, które są hitem w tym roku, ale dla mnie one tutaj nie pasują. Moja ocena 7/10, ponieważ lalka dobrze się prezentuje.




Clevleen97: Tutaj włosy rażą mnie mniej, chociaż też nie jestem ich fanką. Stylizacja jest wg mnie świetna. Nie podoba mi się koszulka, osobiście wolałaym taką z FashionDesign w kolorze czarnym. Dobre wykorzystanie trudnych butów. Do skyscraper'a pasują idealnie. Dodatki w postaci torebki, opaski i zakolanówek dobrane idealnie.
tlen: Straszne buty - to pierwsze rzuca się w oczy. Podoba mi się używanie tej sukienki jako spódnicy, ale w tym misz maszu trochę się to gubi. Torebka z innej bajki.
minerwaaa: Pomieszanie stylów i konwencji. Zachowawcze zestawienie kolorów. Stylizacja wydaje się nieprzemyślana. Po kimś kto wygrywa w tak wielu konkursach można by się spodziewać czegoś więcej.
jolka222: Podoba mi się ta stylizacja. Jest ładna, kreatywna, modna. Po prostu z tym czymś. Lubię w stylizacjach to, że nie ma pomieszanych motywów, ponieważ źle to wygląda(wiem, sama popełniam ten błąd). Okulary pasują do stylizacji. Podniosłabym jedynie troszeczkę pasek. Buty mnie nie przekonują, ale chyba pasują. Moja ocena to 9/10. Gratulacje.





Clevleen97: Nie wiem dlaczego, ale podoba mi się ta stylizacja. Jest świeża, kobieca. Te kwiaty we włosach pasują do fryzury. Nie jest za słodko, bo kolor włosów to czerń, a nie np. blond. Spódnica w mocnych kolorach została stonowana bielą i jasnym różem. Brakuje mi ewentualnie jakiejś delikatnej kurtki lub żakietu, torebki i bransoletki. Plus za makijaż, bo jest dobry.
tlen: Mało złożony strój. Spódnicy mogłaby być bardzo ciekawa, ale niestety jej obły kształt wygląda źle. Naszyjnik jest krzywo założony, kwiaty na głowie do wywalenia. Powinnaś pomyśleć nad marynarką i torebką.
minerwaaa: Jest zima warto pokusić się o ubieranie swoich lalek adekwatnie do pory roku. Białą koszulka i czerwona spódniczka to mógł być dobry początek stylizacji, jednak nic takiego się nie zadziało. Kwiaty na szyi i te we włosach to dwie odmienne konwencje nie warto ich razem łączyć.
jolka222: Twoja lalka mnie nie przekonuje. Według mnie ta „grzywka” wygląda delikatnie mówiąc dziwnie. Popsuła efekt fryzury. Nie wiem po co te kwiatki we włosach. Stylizacja jest zbyt prosta, dodałbym jakiś pasek, kilka dodatków i coś na wierzch. Moja ocena 2/10.

Za tydzień jury oceni stylizacje następujących osób:

ThePinkStar
_-Diamentowa-_
Camelot_Paula
aisha158
NataliaLesz52

Link do stylizacji do oceny(dla jury) - KLIK
Jutro będę odwiedzać Wasze apartamenty, więc przygotujcie się :)

58 komentarzy:

  1. PIERWSZA ! :D żadna mi nie przypadła do gustu . ;>

    luuthien

    OdpowiedzUsuń
  2. A Jak Można Się Zgłosić Do Takiego Ocenienia ?

    lade-gaga54321 .

    OdpowiedzUsuń
  3. 2 mi się spodobały tylko.
    megagwiazda22

    OdpowiedzUsuń
  4. Na razie tylko dałam Hot or Not. Obiecuję, że przeczytam wasze opinie jutro ; )

    klaudynka016

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny ten pomysł z hot or not!

    Mi najbardziej podoba się stylizacja asiunia088

    OdpowiedzUsuń
  6. super. mi się podobają 2 ;) A czy można się zgłosic do hot or not ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Juliaa . ♥ pisze...

    A Jak Można Się Zgłosić Do Takiego Ocenienia ?


    @ Zgłoszenia już były i mam dosyć dlugą kolejkę, ale jak tylko się z nią uporamy, to raczej będziecie mogli się zgłaszać od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 dollki mi się spodobały ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Hot dałam tylko dla stylizacji asiunia088, reszta not.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc stylizacje nie zrobiły wielkiego wrażenia.. Po niektórych osobach można by spodziewać się czegoś więcej ;)
    Z niecierpliwością czekam na następne *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. asiuniao88 tylko mi się spodobała.
    Gdyby poprawiłoby się pierwszą stylizację też byłaby fajna.
    Reszta nie przypadła mi do gustu

    STALOWYSZCZURek

    OdpowiedzUsuń
  12. Słabe stylizacje, a jeżeli któraś miała już potencjał, to została niemal w całości spartaczona.

    Co do opisów, to irytuje mnie pani, dla której jednym z najważniejszych czynników jest ubieranie się adekwatnie do pory roku. Co za idiotyzm. Toż to stardoll, i można się tu ubierać wedle fantazji, nie zwracając uwagi na temperaturę za oknem, czy aktualne trendy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre ładne :)
    miley1999_

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne oceny! Nie mogę się doczekać swojej. Która będzie za ponad miesiąc xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedyna stylizacja która przypadła mi do gustu to trzecia. Autorstwa asiuniao88. Jest kreatywnie, estetycznie i schludnie. Jedyne do czego mogę się przyczepić to buty. Troszkę dziwnie wyglądają. Być może to zły sposób założenia - nie wiem.

    Podobnie jak hibiskuska, denerwuje mnie troszkę, że powinniśmy ubierać się adekwatnie do pory roku... Jednak poza tym, oceny minerwy, jak najbardziej mi się podobają. Mimo to, według mnie, najbardziej do jury, jak wspomniałam już wcześniej, nadaje się tlen. Oceny Clevleen i Jolki są dziwne. Nie rozumiem sposobu oceniania w punktach, jeżeli wcześniej jego plan nie został przedstawiony. Przecież za coś, te punkty być muszą, a nikt oprócz Jolki nie wie za co... Totalny bezsens.

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, świetnie się spisały dziewczyny, super opisy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja mini ocenka:p

    1. Wszystko super, aczkolwiek ta czapka nie pasuję do tych włosów. Nieestetycznie to wygląda.
    2.Tutaj zostawiam bez komentarza. Wszystko pod kolor ładnie dobrane, ale czy to nie za mało? :)
    3.To jest świetne! Tylko w tych butach nie lubię, że są ucięte przy palcach u lewej nogi(mojej lewej).
    4.Wiem że robi naprawdę rewelacyjne stylizacje. Ale ta nie do końca mi przypadła do gustu. Buty i bluzeczka tutaj nie pasują. Reszta jest ok, ale jakoś do mnie nie przemawia.
    5.Bardzo schludnie. Ale ładnie, tak świeżo :) Podoba mi się.

    Haha ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiepskie strasznie te stylizacje .

    OdpowiedzUsuń
  19. Matko stylizacje są delikatnie mówiąc yy nie tak się nie da tragiczne ! oczywiście bez urazy .nigdzie nie dałam hot .

    OdpowiedzUsuń
  20. Żadna stylizacja mi się nie podoba , wszystkim dałam not...

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Żeeluśś pisze...
    Stylizacje mi się nie podobają jedynie 3 jest nawet fajna.Troszkę zawiodłam się na ocenianiu Tlen.Jej ocenki są trochę krótkie.To tylko moja sugestia

    OdpowiedzUsuń
  23. lekko zirytowały mnie te oceny , bezdomny ? What ? Co ta ma być . ? Nie rozumiem ... Bo nie jestem do końca pewna czy bezdomnego buyło by stać na takie futerko czy co .. Yy no oceny zostawiam tylko dla siebie .

    OdpowiedzUsuń
  24. Ktoś nie umie przyjmować krytyki...

    OdpowiedzUsuń
  25. niektore śa spoko a inne to juz gorzejka

    OdpowiedzUsuń
  26. "minerwaaa: (..) Po kimś kto wygrywa w tak wielu konkursach można by się spodziewać czegoś więcej"

    A co ma wygrywanie w konkursach wspólnego z robieniem stylizacji swojej doll? ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Tylko podobała mi się asiuniao88 nie wiem czy dobrze napisałam :)

    jusia21

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziewczyny z jury bardzo mi się spodobały niektóre ich komentarze dość mocno mnie rozbawiły :D Nie mogę się doczekać następnego wydania Hot or Not :]
    awrin

    OdpowiedzUsuń
  29. NiceSony77 - NOT (faktycznie, jak bezdomna, nic do siebie nie pasuje)
    olakoniara - NOT (banalnie, banalnie, banalnie i nudno)
    asiuniao88 - NOT (w stylu podróbki Lady Gagi. Nie podoba mi się)
    jarus55 - NOT NOT NOT! (jak dla mnie nic do siebie nie pasuje)
    Sembakaya - NOT (nuudno)

    Nie ma to jak krytyka XD No ale żadna stylizacja nie przypadła mi do gustu. Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłam ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładne stylizacje, aczkolwiek najbardziej podobała mi się stylizacja asiunia088 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Najlepsze asiuniao88 i jarus55. Nie wiem dlaczego, ale stylizacja SEMBAKAYA mi się najbardziej nie podoba, a w sumie nie jest taka zła.

    OdpowiedzUsuń
  32. podobała mi się stylizacja asiuniao88

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się stylizacje nie są najlepsze. Dziewczyny mogły sie bardziej postarać.
    W pierwszej stylizajci podoba mi się kolorystyka, ale całość (bez obrazy) wygląda jak otyła bezdomna. Futrzana kamizelka bardzo pogrubia i doll wygląda nieciekawie.
    Druga stylizacja jest nieciekawa. Nic mnie w niej nie zaciekawiło. Jest zbyt prosta.Nienawidze tych ust, wyglądają jak napompowane, kolor włosów w połączeniu z kolorek skóry jest totalną porażką .
    Trzecia stylizacja jest chyba najlepsza.Wyglada ładnie, doll też niczego sobie.
    Czwarta stylizacja nie przekonała mnie. Niby wszystko do siebie pasuje, ale efekt dziwny.
    Piata stylizacja całkowicie nie przypadła mi do gustu. Wygląda zbyt tanio, nie widzę nic oprócz rażącej spódnicy.

    OdpowiedzUsuń
  34. Żadna ze stylizacji nie przypadła mi jakoś specjalnie do gustu.
    Rozpisałam się w poprzednim komentarzu, ale się nie dodał, więc nie chce mi się pisać wszystkiego jeszcze raz.
    Paulina_546

    OdpowiedzUsuń
  35. hymm...nie są zbyt pięknie ubrane ale mogą być :)

    sylwiaa112

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak można się zgłosić do Hot or Not? Proszę odpowiedzcie mi na aniaantas@op.pl OK? P.S. Jestem zdania większości- mogło być lepiej

    MyLittleBerry

    OdpowiedzUsuń
  37. hej moja sylizacja była inna dałaś złe zdjęcie nie wiem czy to się da poprawic ale prosze o odpowiedz

    SEMBAKAYA

    OdpowiedzUsuń
  38. SEMBAKAYA - do oceny dawałam wasze aktualne stylizacje, a ty w niedzielę miałaś właśnie tę na sobie, więc... Nie rozumiem, czemu to złe zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
  39. asiunia coś tam najlepsza ;D




    blue12.12

    OdpowiedzUsuń
  40. jedna jest niezła i jest to asiuniao88

    OdpowiedzUsuń
  41. Mogę się zgłosić do bycia oceniana w Hot or Not?

    OdpowiedzUsuń
  42. Najbardziej spodobała mi się asiunia088. ;)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  43. ausiniao88 - najlepiej wypadła moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  44. miałam przez cały tydzień ta stylizacje ta co mam ciągle na,stardoll i bardzo cię proszę o zmianę bo bardzo się starałam i całą praca poszła na marne :( SEMBAKAYA

    OdpowiedzUsuń
  45. Powiem szczerze. Nic mi się nie podoba! Ale tak samo zresztą będzie ze mną, bo sama nie umiem robić jakichś szałowych stylizacji :)

    SharpayDenali

    OdpowiedzUsuń
  46. Jeśli mogę to ja poproszę :)
    HotLolitaGirl

    OdpowiedzUsuń
  47. najlepsza była asiuniao88
    Chociaż i tak bym tą stylizację trochę zmieniła.
    Do jury nic nie mam, raczej dobrze oceniały.
    Mam nadzieję, że następne stylizacje będą troche lepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  48. asiuniao88 najlepsza
    ;D
    weroni-kika

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak dla mnie bardzo kiepskie są te stylizacje :(

    OdpowiedzUsuń
  50. żadna stylizacja mi się nie podoba,jak dla mnie wszystkie Not

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń