2012/07/10

LE już jest!

Pojawiły się 4 nowe piętra w sklepie Limited Edition. Większość z ubrań to sukienki w mocnych kolorach. Nowością jest jeden manekin z ubraniami dla chłopaków. Ceny zaczynają się od 35 sd do 200 sd. Jednak sukienka jest za 1500 sd, ale pewnie to błąd. Mi nie za bardzo podobają się te ubrania i kupiłem może tylko z 6 rzeczy. A Wam podoba się nowa kolekcja? Upolowaliście już coś?


EDIT: Admini już rozesłali na nasze skrzynki wiadomość o nowej kolekcji. Na reklamie pojawia się żółta torebka, której nie ma w sklepie. Mam nadzieję, że zaraz ją dodadzą, bo mam zamiar ją kupić.

A tak wyglądają torby ze sklepu.

41 komentarzy:

  1. kupiłam 6 rzeczy w tym męski sweterek, jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam czarne buty z ćwiekami, czarną kopertówkę z logo oraz biały płaszcz z lawendową podszewką. Szczerze powiedziawszy spodziewałam się czegoś ciekawszego, choć nie jest źle.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam dziś pecha jak nie wiem . =,=

    CO ja mogę, kurczę kupić w LE za 20 sd?! Musieli akurat teraz dodać. ; /

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja nic nie kupiłam xD
    kislowa

    OdpowiedzUsuń
  5. kupuję buty, bo tylko one są fajne. ;P A męski sweterek też chciałam kupić, ale źle leży na doll. :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłem wszystkie męskie, ogółem świetna kolekcja! Niby sam kicz, ale jak się wpatrzysz to 3/4 samych perełek, mam 11 damskich rzeczy i 3 męskie, genialna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kupiłam buty, białą bluzeczkę, okulary i pasek :)
    iizuuniaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam 4 rzeczy. ;)
    Invincible_xD

    OdpowiedzUsuń
  9. 8 rzeczy, to według mnie jedna z leprzysz kolekcji ;D sukienki są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  10. ja kupiłam 2 sukienki i dwie pary butów. ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam tylko czarne buty, chciałam ten męski sweter, ale za późno się zorientowałam i już nie było ani jednej sztuki. Faktycznie kolekcja jedna z lepszych, tylko szkoda, że nie mam tyle kasy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja kupiłam 4 najładniejsze sukienki,czarne szorty wyszywany po bokach,2 pary butow,torebke i pasek.:)) Jestem zadowolona bo kupilam wszystko to,co chcialam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupiłam tylko 2 rzeczy mianowicie sukienkę i torebkę, jestem zadowolona, Chociaż myślałam że kolekcja bd lepsza.
    koralina2346

    OdpowiedzUsuń
  14. no ubrania naprawdę ładne ^^ ale nie mama za co kupić

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja szafa powiększyła się o sukienkę :D

    Wiola_Angel

    OdpowiedzUsuń
  16. A gdzie żółta torebeczka. Miałam na nią chrapkę. W wiadomości u blondyny jest żółta torebka gdzie ona jestt???\

    olaw01

    OdpowiedzUsuń
  17. weronika poszukaj tej torebki w wyszukiwarce moze bedzie

    OdpowiedzUsuń
  18. kupiłam 7 rzeczy. Sweterek męski najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam 2 pary butów które są na ostatnim pietrze. Nic wiecej nie przyciągnęło mojej uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Tylko męski sweter, reszta do niczego. Nie wiem, czym się zachwycać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja kupiłam dużo , wydałam ponad 1500sd . Teraz rozpaczam że zostało mi około 100 ;c

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham pomarańczowo-żółtą sukienkę! Jak przy każdym LE admini dali z siebie wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam sukienkę z 3 manekina (1 obrazek) i i narzutę z 4 manekina (3 obrazek) :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciuchy są O.K ale ceny też mają poziom :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się podoba. Kupiłam żółtą bluzeczkę i sandałki.

    Dandrusia

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze nic nie kupiłam i raczej nie kupię .

    OdpowiedzUsuń
  27. jedynie mnie zainteresowała różowa sukienka asymetryczna z trenem i czarną koronką na dole, taka całkiem znośna, ale raczej i tak jej nie kupię. teraźniejsze LE to nie jest już to samo co było kiedyś.. wtedy LE było na prawdę ŁADNE.

    kiwki14

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja kupiłam jedynie 2 pary butów, bo stardollarów brak :( Ale i tak jestem zadowolona ;)

    Ki.Ni.Aa

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże, co za drożyzna. Dosyć sporo ciuchów kupiłam, bardzo dużo zapłaciłam. Boże, jak żałuję, że nie kupiłam wcześniej butów z ćwiekami. Jak będzie je można w Starbazaarze sprzedawać, to od razu kupię.

    OdpowiedzUsuń
  30. wiele z tych ciuchów nie chciała bym nawet darmo,nic nie ma naprawdę faajnego

    OdpowiedzUsuń
  31. nie mam sd :(

    OdpowiedzUsuń
  32. za późno, to co bym chciała mieć w swojej szafie już wyprzedane

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja niestety weszłam na drugi dzień od otworzenia sklepu, więc fajniejsze ubrania zostały już wykupione. Wstrzymam się, nic na siłę nie będę kupować ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak zwykle jak mnie nie ma, to LE akurat wchodzi. Buuu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cała kolekcja średnio mi się podoba. Kupiłam 4 rzeczy; kapelusz, fioletową kurtkę, fioletowy top z białą koronką i białą bluzkę za 50 sd.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  36. Zakupiłam cały trzeci manekin z pierwszej strony oprócz kolczyków oraz lekko różową sukienkę z 1 menekinu na 2 stronie i nic więcej . Spodziewałam się czegoś lepszego .

    OdpowiedzUsuń