2013/10/15

Nowy Hot Byus

Zgodnie z zapowiedziami, dzisiejszego dnia w starplazie ukazał się nowy Hot Buys. Jest nim spódniczka kosztująca 20 stardollarów i pochodząca ze sklepu Rio. Osobiście uważam, iż przesadzono z  jej ceną, gdyż pomimo, dość ciekawego wzorku, ubranie niczym nie wyróżnia się z tłumu. Ba, nawet pogrubia naszą doll! Ponadto, owy ciuszek jest łudząco podobny do spódniczek z Fallen Angel oraz Rio. Czyżby naszym adminom kończyły się pomysły?
 Kupicie tego Hot Buys'a czy może, tak jak ja skusicie są na jego 'starmonetowe' wersje?

Z komentarzy zostanie wylosowana osoba, która dostanie sd na zakup spódniczki.









19 komentarzy:

  1. Pomysły im się chyba kończą :P
    20 sd to lekka przesada
    Johanna1231

    OdpowiedzUsuń
  2. Już ładniejsza jest z Fallen Angel, nie jest warta swojej ceny, ale jak ktoś kolekcjonuje to wyda

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podoba mi się, wole tą z Fallen Angel.

    szolla

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba, tylko ta cena :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się . Jeszcze ta cena odrażająca. Sandi1200

    OdpowiedzUsuń
  6. haha faktycznie połączenie dwóch innych sukienek i jeszcze na dodatek nie za dobrze to wyszlo, kiepski i drogi ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm.. Teraz będą 3 podobne spódniczki. Nie wiem czy to dobry pomysł.

    kinia.milewska

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie to ta spódniczka ma gorszy kształt od tej z Fallen. No i ta kosmiczna cena. Kupiłabym gdybym była kolekcjonerką, a że nie jestem to się powstrzymam

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  9. Już bym wolała, aby jakieś stare dawne ciuszki dodawali, dopóki nie będzie czegoś rewelacyjnego, od jakiegoś czasu HB mnie nie oszałamiają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda mi kasy, wiec raczej nie znajdzie się w mojej szafie. Z październikowych HB kupiłam tylko sukienkę, poniewież była na przecenie, gdyby nie to na pewno bym jej nie kupiła. Admini mogli by się bardziej postarać i rozważnie ustalać ceny w starplazie.

    paula230

    OdpowiedzUsuń
  11. Słabe....Jeśli chcą zarobić , niech dadzą coś nowego , z pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna , ale trochę ze droga :/

    --cudowna--

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest śliczna ale droga.. :(
    Terravitta

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem co ci admini wymyślają... coraz droższe są te rzeczy, a wcale nie lepsze...


    ~HardBebeHard~

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się bardzo podoba mój styl cały czas się zmienia ... pracuję nad tym! :D ale ta spódnica mi się podoba
    Agaci123

    OdpowiedzUsuń
  16. niedość, że droga to i brzydka.. podobne spódniczki nawet są ładniejsze od tego hb ;p

    OdpowiedzUsuń