2013/10/17

Wybór dnia + krótka informacja

Na wstępie chciałbym wszystkich przeprosić za moja dość długą nieobecność, ale już jestem! To wszystko było spowodowane nową szkołą, wieloma zajęciami i ogromną ilością nauki. W tym czasie, gdy mnie nie było, z bloga odeszło wiele redaktorów i jestem mi z tego powodu bardzo przykro, ale życzę im powodzenia w realu :)

Dzisiejszym wyborem dnia został czarny top "Faux Feathers Bodice". Znajdziemy go w najnowszej kolekcji Tingeling Halloween w cenie 22sd. Jak widać, top jest z piór. Nie wiem jak Wam, ale mi się on nie podoba poza tym cena jest gigantyczna jak na ubranie, które było w starplazie już około 2 lata temu. Widocznie adminom kończą się pomysły. 
 Co sądzicie? Kupicie?

33 komentarze:

  1. Nie wiem co to jest, ale jest paskudne i nie kupię tego

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie stało, szkoła daje popalić, hehe :)
    Ja osobiście na pewno nie kupię. Bluzeczka wcale mnie nie oczarowała, a cena potwierdziła, że nie warto. Nie powinna tyle kosztować, nie opłaca się, no ale co kto woli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Clear180
    Ahahaha, żebyś wiedziała jak bardzo daje :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też się nie podoba i uważam tak jak ty , jak na coś z przed 2 lat to cena troszkę zbyt wysoka . A po za tym zaczynam się załamywać , że niby teraz ciągle mają powracać stare kolekcje ? Chyba naprawdę skończyły im się pomysły
    3siostry

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jest złe, da się to wykorzystać. Szkoda, że nie mam tyle kasy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, ze juz jesteś :)
    Bluzka nie podoba mi się. Jest chyba najgorsza rzeczą z tej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na początku Co to jest? :)
    To nawet nie wygląda jak bluza :D
    Gdybyś nie napisała nigdy bym nie zgadła, że bluzka jest z piór:*
    Ogólnie katastrofa. Halloween'owa kolekcja coraz bardziej mnie zawodzi:(

    TheOnlyProff

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie podoba mi się ten top, jest totalnie bezkształtny a do tego drogi, nie kupię

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  9. Hmm.. Czy to jest bluzka? O.o Jeśli tak, to brzydka. Ma brzydki krój i po co te piórka ja się pytam? Tylko niszczą tą bluzkę. I jeszcze ta cena. 22 sd za zwykłą " szmatę" ? To ja podziękuje. Nie podoba mi się.
    ~ Sapciaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Napewna nie kupie :) Chociaż z nowej kolekcji to jest to paskudne :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się, ale niektórym może się przyda. Poza tym, tak jak wszystko z nowej kolekcji, jest za drogi ;P

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzydkie... kolekcja nelly.com i starbazaar wykończyły mnie finansowo. Wole zostawić sobie 2 stówki niż wydawać na coś zbędnego ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie kupię , nie potrzebuję , za droga ;P
    Jago_dowa

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna porażka :< jeszcze jaka droga ta porażka

    OdpowiedzUsuń
  15. Nowa kolekcja nelly.com jest super ale ta?szkoda gadać

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie kupiłabym tego nawet jeśli cena byłaby znacznie niższa... Z pewnością nie zasługuje to na wybór dnia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Co to w ogóle jest? Nie podoba mi się i nie mam zamiaru kupić, i jeszcze ta cena...

    szolla

    OdpowiedzUsuń
  18. To jest obrzydliwe, ja osobiście nie potrafiłabym stworzyć z TYM ładnej stylizacji, ale może komuś się uda.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podoba mi się, na pewno tego nie kupię ;/

    Supermissania

    OdpowiedzUsuń
  20. Jednym słowem fujj... ;D Więcej niż 1000 słów!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się nie podoba. :(
    A więc nie kupię.

    NatalaCooL.

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślałam, że to jest na szyję :D
    Nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba sobie z nas kpią!
    Okropna kolekcja, chociaż kilka rzeczy jest lepszych, niż ta tutaj pokazana. Dodają ostatnio wiele rzeczy w Nelly. Przynajmniej tam coś się dobrego dzieje i można zawsze sobie coś znaleźć.

    szalonatylkoja1

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie że jesteś :) Ale co do postu, nie kupię tego nie dość że było to, to jeszcze jaka cena!


    Pozdrawiam ...Ola15...

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłam pewna iż to jest bransoletka O.o no cóż :) Nie podoba mi się ani trochę, jest dosyć kiczowate...
    A cena jest kosmiczna naprawdę! ja za to więcej niż 5 sd bym nie dała.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie kupie...chyba...
    Niby dziwny ale jakoś tak mnie ciekawi do czego by pasował.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie, nie i jeszcze raz NIE !. Admini zawalili z tym gorsetem (?). Mi się kompletnie nie podoba. Możliwe, że inni stworzą z czymś tym coś wspaniałego. Niestety jak dla mnie NIE. :) Niestety droga też jest..
    1karo1

    OdpowiedzUsuń
  28. w ogóle mi się nie podoba. jest droga i brzydka. na pewno nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  29. Moim zdaniem na pozór bluzka wygląda sztucznie i tandetnie, ale bardzo ładna prezentuje się na naszych lalkach. Minusem jest cena, w końcu 22sd za taki topik to bardzo dużo sd. Top, jak wspomniane jest w poście nadaje się dla osób bardzo oryginalnych, które potrafią zrobić coś z niczego. Szkoda tylko, że bluzka była do kupienia trzy lata temu- straciła na wartości. Ja ją raczej kupię, jedna z najlepszych rzeczy :) (jak bd. miała sd) xd

    xNikaaa

    OdpowiedzUsuń